Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (26 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda odhaľuje skicu novinky 2011 - Crossover s motorom V4 + ďalšie foto!
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: tesim, tesim.. v4 s mensim obsahom - zaujimave Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (15.10.2010 11:57) |
Hodnotenie: Palec hore za napad s nizkym sedlom v spojeni s enduro vyrazom! |
Hodnotenie: Som zvedavý ako to bude vyzerať, očakávam niečo na 17-tkách kolách, čo dobre sadne do ruky, plastov nebude zbytočne veľa, ale plexi zabezpečí lepší level ochrany na na naháčaoch... No a FUN factor musí byť vysoký, snáď aj hmotnosť nie veľmi veľká... |
To zne ako stvorene pre mna! |
Hodnotenie: sem čul že tam dajú FUN faktor osem, tricet deko plastu, naháčovské stupačky a plexi z yogurta ... srandu bokem, sem síce zvjedavý, ale rači bych videl v EU tú CB1000 |
Hodnotenie: Šak to je jak 900 TDM..takze na paradu.. |
Hodnotenie: ja v tom vidim taliana... či ne? ...MAN |
Hodnotenie: na paradu ...ale nebudem snivat (ako pri GSR 750 od suzuki), aby ma to az tak potom nebolelo - aby to nedopadlo tak, ze vsetko super az na 270 kg vahy ... |
Hodnotenie: Ako môžu už teraz vedieť, jak sa na tom jazdí? Ale páči sa mi to. |
no zle sa na tom jazdit urcite nebude.. honda vie, ako stavat moto |
Jura, CB 1100, ale prvá bude moja! Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (15.10.2010 19:05) |
takze nieco take ako Multistrada, alebo SMT. |
Hodnotenie: ja si myslim ,ze to bude nove varaderko |
anoro..tiez si myslim, ze honda ma nejaku bombu a ze to bude varadero ale nie som nostradamus, tak vlastne iba dufam |
nie, nie je to nove varadero.. ako som pisal hore, bude to nizsia kubatura ako 1200 |
Hodnotenie: Že lídederská pozícia V4 |
Hodnotenie: Toto ma zas co znamenat? Cely tento nic nehovoriaci clanok a "koncept"? Honda objavuje "crossover", cize krizenca nahaca a cestneho endura? Kedy? 18 rokov po predstaveni prvej Yamahy TDM850? |
Hodnotenie: suhlasim so zeze |
Vsetko uz bolo vymyslene ... zavrite panetovy urad |
zeze, ked sa tomu nerozumies, nerob sudy dopredu.. - vystava v milane je pre hondu dolezitejsia ako vystava v koline, preto si tam ziadne novinky nemohol vidiet |
Ale no tak, páni... Ešte ste to ani nevideli, a už vôbec nejazdili, ale aj tak je to pre vás zlá okopírovaná motorka. Zeze, Honda dopredu oznámila, že v Kolíne predstaví iba nové farby, a že nosná výstava pre ňu bude Miláno (taliansky trh je najväčší v Európe), kde predstaví osem nových modelov, z toho niekoľko úplne nových a v kategóriach, v ktorých ešte modely nemala. To je v porovnaní s ostatnými značkami, ktoré mali noviniek oveľa menej (aj to len väčšinou upravovali plasty a motory), celkom dosť, nie? |
Hodnotenie: Hergi: Keď stretneš niekoho z marketingového oddelenia výrobcu Honda jebni ho poriadne po hlave priblou a povedz že chceme novú AFRIKU a že budíček. Kočkopes VFR nie je ani XX ani PanEuropean. Upravené 1 krát. Naposledy upravil vmax (16.10.2010 17:11) |
dalsi autobus, dufam, ze do tochto noveho varana z Jarnej odrody BMW12ADV vs WFR daju aj palivomer |
No dyť jóóóóóó, vole, Honda je Honda |
Tak nejak ako pise Lacikám....a potom im Peťo povedz aj recept, ktorym by zabodovali medzi mototuristami celeho sveta: Deauvilacky motor+kardan + upraveny podvozok a plasty = kombinacia, ktora by mala /aj/ nad Legendu AT /... aj ked je mi jasne, ze daco podobne uz Honda na trhu raz mala ... dodnesnechapem preco sa XLV neujal/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil GaST (16.10.2010 18:34) |
GaST: Deauvillacky motor?? Akoze lenivu svinu? |
Skor tam vidim konkurenciu k Multistrade. Ocakavam nieco podobne. |
ale Hergot, ty si sa do tejto diskusie vobec nemal zapajat. |
Hodnotenie: Hmmm...tak žeby bol riešením nekonečnej dilemy CBF1000 vs. XL1000 tento crosssover? |
Hodnotenie: Papi keby som bol Ježiško....tú CB 1100 by som ti + si dal pod stromček |
Hodnotenie: Tak to som teda vážne zvedavá a samozrejme sa teším |
Typická slovenská motorkárska internetová diskusia |
Hodnotenie: Hergott: ja sa pridávam |
-tu mate oficialne predajne cisla za tento rok v Nemecku,nech sa paci: |
Rang výstavy vždy určuje počet svetových premiér nových modelov. Pri Honde z údajných osem premiér sa v Kolíne nekonala ani jedna. Honda týmto demonštrovala, že Kolín je preňho len nejaká "Incheba". Veď nejaké Hondy boli aj tam |
Skvelá diskusia... zasa raz. |
no ale ucel to splnilo, diskutuje saaaa! mao tse marketung, sudruhovia, marketing |
... ak to bude mať zobák tak sa zgrciam |
Hodnotenie: Z tych marketingovych sraciek typu nova supertenera upletena zo šatky starej mamy, par mesacne kuskovanie Triumpha a teraz takato kvazi motorkoidna ikonka... Ktory zakaznik si nad takymito srackami honi brko? Snad viem co chcem, capnu to do placu a bud to splna moje kriteria a beriem,alebo kaslem na to. |
flanky |
Správne to vystihol maňana - cieľ bol vyvolať diskusiu za menej peňazí než stál textil na maketu Supertenere, a to sa podarilo. |
papillon: podľa mňa je pre nich dôležitejší jeden zákazník, ktorý si to kúpi ako 1000, ktorí budú o tom tliachať na webe. |
Kardan a vypletané bezdušové kolesá aspoň ako voliteľnú výbavu za príplatok. Motor V4 zmenšený na liter, normálnu hmotnosť, solídne tlmiče v základe, palubný počítač s palivomerom tiež aspoň ako voliteľný doplnok za príplatok a toto všetko za priaznivú cenu nie vyššiu ako predáva konkurencia GS alebo LC8 lebo je kríza. |
no ked vidim tie predaje v Nemecku, tak tie GS-ka idu ako teple rozky kua |
Hodnotenie: Hmm, toto by aj 10 rocne dieta nakreslilo...celkom nevidim zmysel vobec pustat von takuto 1 precentnu informaciu... |
matobaf - veď práve komentujeme aj ostatní (aspoň teda ja), čo sme uvideli. Teda to NIČ Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (18.10.2010 12:33) |
papiboy, ked mi das na seba cislo, slubujem, ze ti hned zavolam, akonahle tam zbadam cb1100 a budes prvy (aspon z motoridu), ktory bude vediet, ci sa bude v EU predavat alebo nie |
pitaz paráda, takže mi budeš nosiť foto brašňu Srandujem... Vidíme sa, v Honde tuším o 10:00... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (18.10.2010 12:51) |
pitaz Ďakujem. Vidíš, aký som nedočkavý a preto zatiaľ aj sklamaný |
A toto bude mat teda aky motor? Su tam dve ciary nakreslene a info o nizke sedadla...no uzasna info...Som zvedava na real, nejdem sa dopredu tesit Vyzera to ako ako DNka, Varan a Transalp dokopy. |
Awia zober pár čapíc a to budú kolegovia z MCN čumieť akýže to podporný team tam máš... |
Povodne som uz nechcel reagovat, ale musim. Upravené 3 krát. Naposledy upravil zeze (19.10.2010 10:53) |
tato skica ukazuje nieco ako velke supermoto Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (19.10.2010 16:59) |
Hodnotenie: no.. uz by bolo nacase to V4 Tuono aby vykuklo na svetlo sveta. potom fajnsmerki co chcu V4 ukazu honde tak akurat tak holu ... |
Awia, mozno to tak vyznelo, ale nechcel som (s)kritizovat konkretnu motorku o ktorej nic neviem. Len sa mi v clanku nepacili kecy v tom zmysle, aku teplu vodu idu v Honde objavit, a o vyskumoch Hondy na temu tuzob zakaznikov... no a samozrejme ma ide porazit ked vidim to, co som pisal vyssie: ked uz sem-tam Honda investuje do novych moto, tak by nemala robit hokuspokus, ale nieco, na co su zakaznici naozaj nadrzani. Je logicke, ze uplne novy motor nemoze zostat v jedinom modeli (skoda, ze to nepochopili pri starsich vfr). |
Ja chcem 650tkove Varadero... |
Jeej, konecne Honda navrhla moderne blinkre |
Ja som našiel niečo čo by sa mohlo podobať tej prednej maske. |
Minerva jako od KTM ale vazne! |
waaau ze crossover. skapem |
na stranke MCN pisu, ze by malo ist o 800cc V4 |
Čo to tam trčí po bokoch? Že smerovky? Tie majú dať nižšie a integrovať do kapotáže. Tak ako je to na novej CBF1000!!!! Tie bledé štvoruholníkové plochy si to tam vyslovene pýtajú. |
No neda mi nereagovat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (20.10.2010 16:53) |
jaaaaj Demo mozno si aj dobre napisal, no vela |
ChesterTT - ale len trosku |
čo všetko sa tu ešte nedozviem Demo? Ale, no |
Hodnotenie: papi... na radovy stvorvalec je odpoved na obrazku: |
demo: mýliš sa Pan prišiel na trh 1990 roku. Upravené 2 krát. Naposledy upravil vmax (20.10.2010 21:18) |
demo, veď hovorím, neide mi o hádky, ale o informácie a pohľad na vec. Veru moju "ohraničenú predstavivosť" nedám bokom, keď viem presne, čo chcem a núkajú mi niečo iné... Čo nechcem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (20.10.2010 21:33) |
Určite zaujímavá diskusia, aspoň človek spozná rôznorodosť našich názorov. Mám veľa priateľov čo majú Hondy, sú s nimi veľmi spokojní a určite si znova kúpia Hondu. Osobne som na tie motorky v Miláne zvedavý a vizionárske pokusy Hondy by som neodsudzoval. |
demo: Motor v Pan Europeane je uložený pozdĺžne. |
8 noviniek...7 skutrov do azie a jeden crosouer do europy pre ludi na cestu do azie. |
Duggo Nostradamus veštica Elvíra von Engerau: vyššie som písal, že všetkých osem sa bude predávať aj na Slovensku. Garantujem ti, že sedem z nich nie sú skútre. |
Poviete mi prečo si niekto vyberá mašinu podľa značky a nevyberá si konkrétny typ (model) bez ohľadu na značku? |
|
papiboy: myslel som to vseobecne v kontexte "hodnotenia" znaciek. Tak ako pises. Ak chcem CB 1100, chcem CB 1100, viem ake ma vlastnosti, schopnosti, detske choroby, celkovu "kazivost" a ked toto vsetko viem, akceptujem to a skutocne ju chcem, tak mam u prdele ci ma na nadrzi napisane Honda, alebo napriklad Kawa. |
Myslel som, že reaguješ na vetu v poslednom mojom príspevku "Kua, chcem si kúpiť Hondu"... |
Nazdar pani.. |
Hodnotenie: demo - v pohode, bavíme sa |
demo: Nerozumiem tomu "motor ulozen pozdlzne, ale usporiadanie valcov je priecne". To ako keď sú valce v pozdĺžne uloženom motore zvislé, tak sú tiež uložené pozdĺžne. Keď sa vychyľujú do strán, tak sú zrazu uložené priečne? Pri koľkých stupňoch odchýľky do strán nastáva ten zlom, keď sa pozdĺžne uloženie valcov mení na priečne? |
Uloženie motora sa berie podľa uloženia kľukového hriadeľa vzhľadom k smeru jazdy |
ked sem sa posledne uložil na radový štvorválec pozdĺžne, tak to bylo o neco lepší, jak ked sem nanem zachrápal príčne - nebyl sem taký polámaný ked sem sa obudzil ... ale ajtak pujdu nabudúce spat rači do stanu alebo do postele |
veru papi CB je aj mne velmi ale velmi sympos |
papi-... Dušan Demovič si môže dovoliť napisať čokoľvek o čom je presvedčeny..a budťo ma pravdu alebo ju nema... Nedovolim si povedať že som tak chytry a neomylny aby som sa už nič nemohol naučiť. Upravené 2 krát. Naposledy upravil demo (21.10.2010 19:57) |
demo, skútre nemusím, žiadne obavy. |
demo: PanEuropean ST1100 som mal a VMax je moja osudová láska ja viem aké majú uloženie motora |
vmax...a na co mame srat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (21.10.2010 23:13) |
Dobre. Aj tak tu zatiaľ nie je o čom písať |
|
Demo: "a vadim.. mam teraz dilemu... vadim ci nevadim sa...??" |
Ale k veci: Demo, pobavilo ma, ako úporne sa snažíš vysvetliť tvoje tvrdenie, že Pan European ma motor ulozen pozdlzne, ale usporiadanie valcov je priecne "V" Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (22.10.2010 11:35) |
vadim, vysvetlene to mas v mojom predchadzajucom prispevku.. vid vyssie.. kto chce pochopi, kdo nie vrta... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (22.10.2010 11:54) |
demo, u mňa je to už dlhší proces Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (22.10.2010 12:51) |
papi, ale to hadam nemyslis vazne, ze ked nebude CB1100 ides do bandita 1250? |
Honda ma urcite nepopieratelny prinos k vyvuju motocyklov na svete, to malo samozrejme vplyv aj na to, aby sa ich ostatne znacky snazili dobehnut a prebehnut, to ze niekto vymyslel a vyrobil radovy stvorvalec pred CB-kou je jasne, no uspech mala prave Honda a takto by sa dalo pokracovat s dalsimi modelmi, nehovoriac o tom ze mali odvahu pustat sa aj do projektov o ktorych ini vyrobcovia mohli len hovorit, napr. aj taka NR 750 je toho dokazom Len Tak: Honda NR 750 V4 32v, a to ze maju v triede V4 prvenstvo je tiez nepopieratelne, robia to uz dlho a vedia to, vsak prve modely VF boli na trhu uz v 80-tych rokoch a dokonca v troch kubaturach... |
Hodnotenie: papiboy: |
@ Vadim: nemčúri ju majú jak "šedý dovoz" (nevím proč šedý... ), prodáva sa v u japoncú a u protinožcú, a ja bych k temu ani alternatívu nevidzel - možno W800, ale hornet a bandit asi nee... vykon moc nehraje rolu, skúr pocit z motorky u takýchto strojú ... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 331776 | Včera: 153829