Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Kawasaki testuje nový superbike ZX-10R v Suzuke
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: no podla zvuku motora to ziaden BIG BANG nie je Upravené 1 krát. Naposledy upravil nerd (12.07.2010 13:18) |
Hodnotenie: vyzera fajnovo, podla mna by to bola bomba keby vybehli na trh s carbon kapotazou uz v serii, to by ostatni konkurenti čučali |
blade: mislíš ostatní japonskí konkurenťi ano? |
Hodnotenie: mna skor zaujima to ABS |
Nerd a mne vysvetlis co to je prosim ta? nejak sa nechytam. dakujem |
Hodnotenie: podla mna uplna bomba kapotazovo nadhera ... no vykonovo je na slusnej urovni podla zvuku sa bude jednat o dost vysoko otackovy motor na tu kubaturu ... podla mna zaboduje podobne ako KTMa este sa uvidi hlavne som zvedavy na nove technologie ktore pouziju japonci . |
nexino podla coho si usudil ze to bude dost vysoko otackovy motor na tu kubaturu? |
fjungbklofe system big bang je nieco take ze 4valec pali tak ako keby to bol 2 valec co znamena ze odpalia 2 valce sucasne, kluka sa otoci o 180° a zasa odpalia dalsie 2 valce a potom prijde 540° pauza, takto pali motor rossiho M1 pripadne tak palili aj kawasaki v motogp do roku 2008. vela sa hovorilo o tom ze nova ZX10 bude mat prave takyto motor ale moje hluche uchu pocuje ze to pali klasicky (sceamer) cize kazdych 180° otocenia kluky odpali jeden valec. |
Hodnotenie: nerd, |
ako môže kawasaki testovať v suzuke ? |
hehe ceees3r to si zabil :D :D :D niie .. unas sa budu testovať JAWY :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nexino (12.07.2010 17:06) |
úpsech myslim vyzorovo .... preco ty si naco myslel |
Hodnotenie: mam take tusenie ze sa im tato znackova motorka opat vydarila ... ale aj tak na bezne cesty to nebude vyuzitelna moto, na okruhy to uz ano |
hehe :D ze mudrujem no dobre :D ja si pisem "len" svoje nazory |
cees no spolocny je tam zvuk screamru nic ine, dokonca ani farba nesedi :D |
nerd, |
Hodnotenie: nexino RC8 je vyzorovo uspesna ???? Si slepy ??? To si asi este peknu motorku nevidel. |
..ked tam nedali ten big bang a ani karbonove predky brzd a vyzor ako jemne vylepsena Kawa rocnik 10 tak vobec nechapem preco je tolko prezentacie a tajnosti pre nic za nic ..vylepsena Kawa nic viac..BMW bol prelom a Kawa natom nic nezmeni.. |
padre, |
cofferacer Myslim si ze R1 bola nepodareny prelom, BMW len vylepsilo motor GSX-R. |
..a ten MajkyYamaha mi dýcha s príspevkami na chrbát ako v nedeľu jeden na GSXR na Výchylovke |
cees2r Dycha dycha ale si ocividne rychlejsi Upravené 1 krát. Naposledy upravil MajkyYamaha (12.07.2010 20:51) |
Cee..to nepopieram,ale zobrali si len GSXR ako celok dokonale zladeneho stroja,ktory mali za svoj vzor a nieco take chceli dokazat a zaroven ju doviest este do vacsej dokonalosti cim su svedkovia dobroty ako TC,ABS,193koni,pre mna nadherny tvar masky..cudujem sa ,ze aj ostatne firmy tak nerozmyslali a nezobrali si za vzor to naj co sa dalo dlhe roky kupit a to K5 a K6 od Suzuki..podla mna ani po odhaleni novych strojov od ping pongacov tento rok nikto netronfne BMWcko,lebo nastavilo latku strasne vysoko a ony su tak malicku ludia od vychodu slnka |
cofferacer Ja si myslim ze okopirovat 5 rokov stary stroj, motorovo a dizajnovo nie je umenie. O trakcnej kontrole sa toho dost popisalo ma este detske choroby a ABS na SS je podla mna blbost. Ked das do noveho litra od japoncov PowerCommander + race vyfuky dostanes pozadovany vykon a tvar masky vyzera ako keby ju poskladali na srotovisku, co nasli to dali. Proste podla mna neeprisli s nicim novym iba kopirovali Japonske 5 rokov stare standardy. |
MajkyYamaha, "Ked das do noveho litra od japoncov PowerCommander + race vyfuky dostanes pozadovany vykon" - tak to asi nebude tak celkom pravda... Upravené 1 krát. Naposledy upravil samko1 (12.07.2010 22:16) |
samko1 Jasne ze 190koni z toho nedas, ale ani S1000RR na dynamometri nebude mat tolko kolko udavaju a neverim ze ich aj vyuzijes. Vyjde ta to podstatne lacnejsie ako BMW. |
Majky..osobne si myslim,ze nic nekopirovali len si ju zobrali ako vzor ako by mal vyzerat bike..nemyslim si,ze pouzivaju rovnaky podvozok,motor,ram..proste si ju zobrali ako heslo,ze v jednoduchosti je sila..a co sa tyka tych veci co by si dal navyse na iny bike..co sa stane ked si to das aj na BMW..zas je niekde inde..proste BMW jw od zakladu super stroj na pretekanie bez vacsich uprav..niekde tu uz pisal aj ujo Nerdak,ze Yamaha s big bangom v serii nic moj a treba ju doladovat..nie,ze by som mal proti japoncom nieco sam som doporucil spolocnikovi Kawasaki ZX-R6 09 ako super zavodak na okruha,ale treba si realne uvedomit,ze bMW vsetkym nakoplo rit a cakal som,ze to Kawa s tymi vychytavkami trochu vyrovna,ale nic z toho podla vsetkeho nie je pravda a je to len dalsi vylepseny stroj od Kawy..skoda toho,lebo aj od samotneho impotera Kawy som len tak letmo zachytil,ze tam chystaju ten big bang..uvidime Upravené 1 krát. Naposledy upravil coffeeracer (12.07.2010 22:33) |
..ná však ale kde reálne píšu že nebude big bang,alebo čo vlastne bude? |
MajkyYamaha, nejaki Briti ju merali a mala 191 bhp (vykon na zadnom kolese). Ked budes jazdit na motorke len na kofolu, tak ich nevyuzijes. Ked sa pojdes povozit na okruhu a vies jazdit, tak japoncov roztrhas v zuboch. A za cenu BMW v plnej vybave Japonca s rovnakou vybavou asi nepostavis. |
BMW je momentalne TOP nechytaju sa ani japonci a ani aprilia. nakolko kawa mala predstavit ZX10 uz minuly rok a predstavenie odlozili (vraj kvoli krize, osobne si myslim ze hlavne kvoli BMW) tak ocakavam stroj co nebude sity horucou ihlou |
Nerdacik..inac az teraz som si vsimol na tom videu,ze to je z roku 2008 ..takze mozno,ze aj niektore dobrotky na Kawe budu |
16:47 včera som dal dotaz na to.Je u Vás tak teplo? |
cee..vyzera to tak,ze ano..az take,ze sa prehrievaju RJ |
jooooj u mna je fajn dnes som namontoval klimu |
Hodnotenie: Pekna, hmm 190 koni, uvidime kolko bude mat verzia s naporovym sanim sučasna ma 200... ale to len tak na okraj |
majky - S1000RR má na zadnom kolese o 30 koní viac (183 HP na stolici)ako nova R1 (152 HP), test v anglickom časopise a Angličania sa hneď na úvod priznali, že BMW im sympatické nie je, ale v tomto prípade treba vraj zabudnúť na všetky predsudky. |
papillon ktory japonsky supersport (mimo hondy cbr 600rr :D )nema antihoping? co su to ostre vacky? BMW pouziva dynojet? co sa tyka "kopirovania" gsxr K5 tak k tomu sa piznali sami nemci ze ta motorka bola zaklad pre ich vyvoj.... varaj si ich par aj kupili a pomalicky skumali |
papillon: presne ako pise nerd , treba si precitat motohouse, tam o tom bolo cosi popisane, hlavne ze zaklad vyvoja pre BMW tvorila K5 , a japonske motorky vsetky maju antihop tlmice riadenia , co chyba je kontrola trakcie a vykon (+20 az 30 koni) , otazne je ze ci to za rozdiel ceny dostanes..a ci to bude tovarensky zladene ako celok |
Tiez cakam kedy pride japonska odpoved a od koho .. |
Nerd, moja chyba čo sa týka antihopu , ale čo sú ostré vačky vieš určite aj sám. BMW dynojet nepoužíva, rozprával som o úpravách, ktoré by súčasnému japoncovi pomohli dohnať výkonový náskok BMW. |
papillon myslim ze japonci nepotrebuju pomalicky skumat S1000RR. Je sice pravda ze cestna verzia je momentalne naj SS, ale v sutaziach to zatial nepotvrdzuje... |
papillon: druha vec je ze ci to bmw aj niekto dokaze vyuzit, lebo malo tu je takych borcov co by zajazdili neviem aky cas ..cize normalne povedane malo z nas dokaze vyuzit potencial litrovej masiny na okruhu..a o premavke sa nema zmysel bavit .. |
ale hej potvrdzuje a valcuje vsetko co sa da.... |
Hodnotenie: Hlavne že je to téma o novej ZX10R.. |
Páni, tu je kokpit novej ninje v aktualnom stadiu vyvoja.. (podla ofic. stranok ) |
diewithme to co kawa ukazuje je race motorka... |
nerd Upravené 1 krát. Naposledy upravil diewithme (27.07.2010 22:28) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70630 | Včera: 199287