Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: SUZUKI RMZ 250 a KTM 690 Enduro a ich horské vlastnosti
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: proč já dicki jak si ňeco takéto prečítam, začnem mjet ďivné pociti, že to potrebujem téš? |
Hodnotenie: ...lebo seš paskudní, lebo též sceš mjet fšecko co má i druhí... Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (15.06.2010 9:56) |
Hodnotenie: Bedna ako vzdy |
Hodnotenie: som tpo pisal este pred dva apol mesiacom, odvtedy chvalabohu zasa jazdim, uvidim dokedy. Neni to uplne ok ale da sa. dokonca aj zavod som absolvoval. Este sa chystam na Zabiedovo a Morovno, mozno Kamnicany a Sverepec a este co to mam v kalendari. Trenujem poctivo aj bicykel, lebo CC je hlavne o kondicnych odchodoch Kateemu si uzivam na ceste a je na to naozaj ako stvorena. |
Hodnotenie: lahko citajuci sa clanok, paradicka |
Hodnotenie: Prekvapuje ma tvrdost ktm, ja som mal 625sxc , čo je predchodca 690ky, mal som ju uplne od nova , a skor bola mäkka, |
alexa7: mas pravdu, aby som to upresnil s tou tvrdostou a aj dorazmi. Tvrde su na okamzitej tvrdej prekazke, akoby sa nestihli stlacit a radsej to odpali koleso, asi male diery na prietok oleja pri kompresii, tak odkopne predokZasa co sa tyka vln tak tam ide na dorazy a to aj pri stredne agresivnej jazde , proste ked ma cas stlaci sa na doraz, hlavne pre maly zdvih, struna myslim je akurat. Naozaj sa mi ti WP nepacia, ale neda sa urobit tvrda motorka na asfalt aby zrala aj vsetko v tazkom terene, pri agresivnej jazde. Na to ale neni robena, je to rally masina tak jej to nejak nevycitam a naladil som si ju na cestu. A velka spokojnost a zabava. Mali ju oznacit ako ktm 690 rally. |
po odvzdušnení teleskopov sa to chová dosť dobre. pekne to berie aj stromy do 15 cm pekne na plyne. Dal som ju uplne na makko aj zadok a teraz je paradne rally vozenie. Nejake roletove veci to uplne nelubi, ale to sa pri rally drahach nejazdi. Vyborna je to blata, je tazka drzi si stopu ako tank, silny zaber, ale treba udrzovat rychlost a točky, radšej dať do jedna v ťažkych pasážacha držať jej gas, lebo spojkovanie v nižších otáčkach nie je plynulé. Vyhoda je zadny balon 140 guma na 0,9 a fakt to ulahci zivot, treba davat makke endurove zmesi a je to stabilne aj na bocny úšmyk na blate. A kde vidím nadalej,. ked jej zabalím 3kotel,4kotel v momente mam kilo-kilo desat a kolo stale frezuje ako sproste. par veci mi z nej odpadlo, co sa na japonskych kozičkách nestáva. |
Hodnotenie: bedna - ale bol si na nej v DS a islo Ti to.. na to, co si tam mal obute podla mna |
dik, aj ked si to uplne nemyslim, som sa dlho rozjazdoval, lebo som cakal horsi limit tych gum, celkom ma prekvapili/metzeler lasertec/, na to ze by sa hodili dezenom aj na karicku na drevo |
Hodnotenie: ...pekne citanie,ale aj ked som endurak niektorym vyrazom som nerozumel,ale nevadi... |
Hodnotenie: Tak tak, KTM-kám si dal dobre na bendžo. Ja tiež rakúsku jodelbandu nemám rád |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 206474 | Včera: 151639