Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (27 hodnotení)
Diskusia k článku: Nové Kawasaki 2010 - modely Z1000 a Versys
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: celkom pekne je to nove zetko, aj ked na moj vkus trochu moc plastov na nahaca a cb 1000 r ma stale krajsi design |
Hodnotenie: parada fajnovotka nahacinka ... to ja možem taketo moto.... |
Isteže, je to individuálne, ale mne to svetlo ako z BMW nepripadá... |
Hodnotenie: To Zedko nema chybu, i ked predna USD vydla mohle byt odokryta, ale myslim ze by sa to dalo demontovat super |
Hodnotenie: Zed je fajny, dal by som si povedat, konecne alu ram |
Hodnotenie: svetlo z GS :D |
ono totiz vsetko co je skarede pripomina GS-ko |
Hodnotenie: Zmeny jednoznačne Len Z-ko by mohlo mať trošku viac koníkov, nie že by to bolo až také nutné, ale kôli konkurencii. Aj Fazer F1 aj K-čkové BMW aj nahá CB 1000 R sú na tom výkonovo o poznanie lepšie, litrovú CBF nepovažujem za konkurenciu, tá je svojím zameraním trošku inde . Kawa sa vybrala dizajnovo trošku talianskym smerom, čo nie je vôbec zlé.Dizajn je u obidvoch Káw O.K. Versysu facelift prospel veľmi znateľne, približne tak, ako väzňom v base Private Spice namiesto správ. Versys je teraz omnoho viac sexi a konečne z neho bude aj niekto hotový |
cb 1000 r ma "iba" 122 koni.. a nove zetko "az" 136 k.. vsetky papierove vykony su ale relativne cisla oproti realnemu zazitku z jazdy.. neviem si predstavit, ze by niekto namietal, ze niektory z modernych litrovych nahacov je slaby |
Hodnotenie: ogardelli ja ta vidim Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (05.10.2009 15:42) |
Vďaka, už mi to medzičasom došlo.Jaska, s tou CB 1000 R som strelil capa "mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa", zasa som raz písal rýchlejšie ako rozmýšľal, mal som na mysli B-Kinga, a vôbec nechápem ako sa tam tá CB dostala, jedna z ďaĺších záhad vesmíru . Ale o kone v zásade až tak nejde, na naháči je všetko nad 100 koní v pohode, rozhodujúci je nástup a priebeh krútiaceho momentu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (05.10.2009 15:44) |
Hodnotenie: Versys podľa mňa vyzerá skvele. To svetlo a podoba na BMW je môj dojem, ak si ho otočíte bokom tak je to čistá GS-a, len tu sú dva refelktory nad sebou a nie vedľa seba... Tým netvrdím, že sa kopírovalo. |
Hodnotenie: HiRes fotecka pre fajnsmekrov Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tunak (05.10.2009 16:00) |
ten napinaci mechanizmus vidim prvy krat na inej moto ako na Zephyre.. ma to vyhodu, ze sa nemusi povolit oska a potom nasledne znova centrovat - kukat na rysky |
Hodnotenie: najlepsie je na 150 konovom nahaci tocit do ceveneho pola na sestke... Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (05.10.2009 18:34) |
Hodnotenie: Novy Versys je krasny, svetlo urcite krajsie ako na starsej verzii a ked este pripomina GS, tak uz neni o com. Facelift urcite pomohol a v tej ciernej farbe je . |
Hodnotenie: no pekne. zasa je o com snivat... obe sa podarili |
Hodnotenie: no jo krasne |
skoda ze nedali detail pristrojovky na Z1000, podla toho pohladu z hora nema analogovy otackomer co je mozno skoda. ten pasik ako otackomer na ER-6f je dost neprehladny. nechajme sa prekvapit ako bude vyzerat. |
tak som predsa nasiel aj tuto fotku: |
Hodnotenie: Tunak, akurat som ju sem chcel dat ... |
heso:toto som myslel, ale mozno sa mylim, mozno to maju aj viacere moto |
Hodnotenie: dazdo: presne ako pises, mylis sa...ma to aj byvala kawa ZZR1100, a este nejake sa mi zda...ale je to fajn vec |
Hodnotenie: Versys krasny ako vzdy, ale Ztko .. nie, moc nelubi, a ten vyfuk .. ach kam ten svet speje |
Hodnotenie: mne sa páčia obe, Z-ko ale viac, Kawa naozaj smeruje k talianskemu designu, čo je nanajvýš pozitívny úkaz |
mám zmiešané pocity, toľko plastu na naháčovi, ruky odťať Uvidíme naživo a ako to bude jazdiť... |
Hodnotenie: Tak ten Versys je opat krajsi a krajsi, pomaly si zacinam osvojovat myslienku, ze by som rozsiril svoj strojovy park v garazi o dalsiu moto ... skoda, ze na prevod nepouzili remen namiesto retaze, to je snad jedina vytka voci tomu stroju |
Hodnotenie: aj mne sa na prvy pohlad toho na z-tku zda moc.. ale jedna otazka.. nevidim nadrzku na kvapalinu pri spojke.. to nema hydraulicku spojku?? |
Hodnotenie: "Big Zed" je podľa mňa nádherný. Niekomu sa tie výfuky nemusia páčiť, ale ja ich považujem za dizajnovú lahôdku. Mimoriadne vydarený dizajn celej motorky. |
Mne to pripadá už také moc skúúútrové ale starý velký Z |
Hodnotenie: to nove Z-etko predne svetlo jak Munch Mamut.ale zauimave. |
Hodnotenie: Ten Shunji Tanaka neprisiel z mazdy ale z KTM ( www.motorcycle-usa.com/photogallerys/990-Super-Duke-Bla... ) Dufam ze motorky neskoncia ako auta, Jednoznacne novy Ford Laguna (Mondeo) je sice krasny, ale.... |
Zetor vyzera super ale Versys vyzeral volakedy uplne na hovby a po facelifte je to o nieco horsie a vyzera fakt na hovno. Ten predok je vskutku hnusny. |
[ |
Hodnotenie: Zetko trochu moc oplastovane ale |
Hodnotenie: Čítam tu príspevky typu na naháča moc plastov. Ale Z nebol projektovaný ako klasický naháč. Chlapci z Kawasaki Z radia do kategórie SuperNaked, čo by malo byť niečo, ako streetfighter, alebo streetbike. Inšpirácie ide od konečných užívateľov. Od 2004 Volajú túto triedu SperNaked. Ťažko zadefinovať, ale klasický naked to nikdy nemal byť, nieje a nikdy nebude. A keď sa pozriete, koľko Z-tiek behá, musí byť každému jasné, že sa rozhodne nevydali zlým smerom. Nová Z 1000 má byť stelesnením pojmu Super Naked. U mňa má 10/10. |
Hodnotenie: Fuj, hnus a kentus.Čim dalej tie roky idú do predu tým sú tie motorky otrasnejšie, ako dobre že tá Z1000 nevyzerá ako z betmenu....Model 2009 bol ešte nádherný ale toto sa nepodobá na nič....a tie výfuky no s týmto u mna Z1000 model 10 skončil.. |
Hodnotenie: potom co som videl versys na vystave v inchebe, 2 palce hore |
owwidius: az na to ze sa mi zdalo ze topcase a ladvinka na nom jednoducho nejdu dokopy. Mne sa ta masin apaci od zaciatku. |
tak to hej, presne som este pozeral ze jak sa tam asi namontuje drziak na topcase.... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 82762 | Včera: 201764