Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (15 hodnotení)
Diskusia k článku: 2010 Aprilia RSV4 R - s lacnejším podvozkom a cenou Japonca
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Nadherna motorka |
Hodnotenie: nadherna |
Hodnotenie: dobre to vyzerá len škoda že neostali pri 2-valcoch pripadá mi to také šikmooké |
Hodnotenie: RSV sa mi vzdy pacila. Tato sa mi moc nepaci. Asi aj pre ten pocet valcov. |
myslim, ze aj tato lacnejsi verzia je na paradu, lubi sa mi to, aj ked bych asi podla testu ten elektronicky plyn nechcel... |
Hodnotenie: |
kalupko a proc jako??? sak japoncu a SS na styl japoncu je tadyk kopec, tak nac nosit este drevo do lesa? nerikam, nech totok kludne vyrabjaju, ale maju pokracovat aj v tradicii, stare RSV ma trosku vic, nez len to, ze je to motorka....a takych motorek sa mi zda je tadyk malo na trhu |
Hodnotenie: pekna aj ked na factory to nema farebne...najviac sa mi paci sedacka spolujazdca :D |
Audion s tebou je sranda vidíš neviditelné |
:D to mas iba stojan na zadok |
niektore motorky su take skarede az su pekne, toto nie je pripad RSV 4, ona je len skareda |
Hodnotenie: a mne sa páči, akurát, že by som ju radšej nechcel... pre istotu. A pekné gumy má |
Hodnotenie: nepaci sa mi....je taka z kazdej dediny jeden pes...... |
no sak vacsinou ajtak sedia na aerodynamickom hrbe vodica :D |
Hodnotenie: slintam |
Hodnotenie: nerd dizajn je vecou vkusu,co sa nepaci jednemu sa moze pacit inemu.Mne sa napriklad nepacia Kawasaki(neber to osobne),nemozem si pomoct ale hlavne u novych modelov ZX6,10 mi mi pridu predne kapotaze s tvarom svetiel otrasne a odflaknute.Naopak,ZX6 a 10 z roku 2005 by som z mojho pohladu oznacil za najkrajsie moto ake kedy Kawa vyprodukovala. |
Rado,u nma je to s Kawou presne naopak-starsie sa mi nelubili a tie aktualne mnam,mnam.Co sa RSV tyka,tak pozerat sa nato da,zviezol by som sa tiez rad(keby som sa na nu zmestil),ale ta predosla V-2 sa mi ajtak lubi odost viacej.PS:sedadlo spolujazdca mi tam nijak extra nechyba,ja ho na svojej masine vobec nevyuzivam,ani vyuzivat nechcem.. |
Hodnotenie: nadherna mašinka... |
Dizajn ma tentokrát nijako príliš extra neberie, aj keď talianov vo veĺkej väčšine prípadov môžem, ale na druhej strane ani neruší, pre mňa je to neutrálny akceptovateĺný kus, ktorý ničím výnimočným nevybočuje zo súčasne zaužívaných tvarov. Čo považujem za plus je fakt, že na rozdiel od väčšiny japoncov nie je príliš zaoblená a má jemne ostrejšie kontúry. Ale to je vlastne u talianov štandard. Ak by už nebola na trhu predchádzajúca verzia, tak by som pravdepodobne reagovala s väčším oduševnením. Upravené 2 krát. Naposledy upravil pavlinah (26.09.2009 9:59) |
Hodnotenie: No konecne urobili verziu aj pre normalnych ludi a nie len pre pretekarov. Veci ako nastavenie geometrie ramu a pod. clovek, ktory nejazdi profesionalne zavody ani nevyuzije. Dizajn, motor a vlastne vsetko je super. |
Hodnotenie: super ,aj taku chcemokremzx10r |
Hodnotenie: audion: to si nerob p**u z tej sedacky::D:D:D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (27.09.2009 23:45) |
Hodnotenie: vyzera skvele a V4 moze byt fajn.. len neviem preco take hnusne vyfuky davaju poslednu dobu na vacsinu moto.. ten trombon by isiel hned do prec.. |
tlačia ich zmluvy s výrobcami laďákov |
kralik: ale ono sa to musi aj predavat, ved preto to robia |
kalupko ducarna, guzna, morini, buell.....oni robja vjeci po svojem a aj prodavaju nerikam, ze totok sa nevymyka stylu japoncu, to jo, ale ten dvojval byl este trochu inde.... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 89324 | Včera: 161530