Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (25 hodnotení)
Diskusia k článku: Suzuki Bandit 1200 S
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: dobré čítanie, všetko je o pocitoch a tvoj pocit z tej motorky si ohodnotil vo svojom článku |
Hodnotenie: tref to sú presne slová motorkára ktorý len nevlastný ale aj pozná .Počúvaj ma chlape u mňa najlepší článok aký som tu čítal a k tomu Banditu je to legenda a to o niečom svečí |
Hodnotenie: Celkom ma prekvapkali tie brzdy, nechapem preco v dalsich rocnikoch nepouzili brzdy, ktore tiez brzdia. Napr. K7 az tak dobre nebrzdi, porovnanim som sa dostal k zaveru, ze oproti CBR600RR to nebrzdi prakticky vobec. |
Hodnotenie: No pekny clanok a ako majitela B12 (najlepsia chladena) ma to potesilo. Inak mam vzacnu moznost porovnavat presne tento stroj, 2001 S, ktory ma kamarat s ktorym najcastejsie jazdim kontra 98 N. |
Hodnotenie: pekny clanok |
Hodnotenie: pekny clanok.. vidiet, ze mas k tej moto vyvinuty velmi pozitivny vztah |
Jj Raptor, dik moc len uz budem asi objednavat nove platnicky . |
Dik pani |
j a postavit na predne som chcel samozrejme napisat v tom prvom prispevku |
a este dodam, ako som aj v clanku napisal, rozhodne som nikdy nepovedal ze toto je ten najlepsi stroj na svete, od toho ma veeelmi daleko, ale taky ani neexistuje. Ja som chcel len skor napisat moje dojmy z masiny, ako ju beriem a vnimam ja, co mi beha hlavou ked sedim za rajdami a pre mna je momentalne ta naj na svete |
tref veka na bandita ktory ma rovnake brzdy ako ty a napriek tomu brzdi ovela slabsie ako moj tazky baworak co ma vpredu "iba" 2x 4 piestiky brembo, takisto stare varadero takisto napriek svojej objektivnej nadvahe brzdilo zo svojimi nissinmi lepsie... po pravde tiez tomu nerozumiem lebo od tolko piestikov by som cakal "mur" Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.09.2009 9:46) |
a nemoze byt len niekde chyba? Lebo moj bandur mozem rozhodne porovnavat napr s SVckom a dalsimi. Ale nevim, mozno mam len lepsiu zmes na platnickach, alebo co ja viem, ale brzdi super. |
tiez som ocakaval, ze tie 6piestiky budu brzdit trochu lepsie.. ale kedze bandit nie je koncipovany ako supersport, podla mna brzdi dostatocne dobre |
Hodnotenie: Paradny clanok paradna motorka . Nech ti dlho vydrzi bez ujmy |
Asi budem jediný, čo mi začínajú trošku vadiť až príliš nekritické opisy v užívateľských článkoch (pri redakčných už asi snáď každý pochopí, že ide o promo články). |
pitazku ehm to ze to neni supersport neznamena ze priemerne brzdy "postacia"... napr. pozri sa na konkurenciu od yamahy z rovnakych rokov, mari sa mi ze fazer mal brzdy rovnake ako vtedajsie supersporty takisto honda davala vacsinou kvalitne nissiny a o europskych vyrobcoch motoriek fakt radsej ani nebudem pisat Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.09.2009 10:18) |
pri normalnom jazdeni tie brzdy (teraz sa bavime o 6piestiku z roku 2001) podla mna stacia.. jazdil som na takom bandite aj sviznejsie a nemal som pocit, ze ze by nestihali.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (23.09.2009 10:21) |
Hodnotenie: Clanok v pohode, akurat dost zaujaty ale na to autor aj predom upozornuje Ja som sice na starsom Banditovi este nesiel, ale pred asi siestimi tyzdnami som kupil posledny model (2007-....) a stihol som spravit uz skoro 4000km, tak mozem napisat par rozdielov oproti tomuto starsiemu modelu Tak zacnem tymi brzdami, mylsim ze su tu celkom fajn a slabsi ucinok, resp. makkost som zazil pri fakt lepsom blbnuti na Vychylovke . Motor je na spodku silny ako hovado (vraj silnejsi ako na starsom), ale trosku mu chyba uz ta razancia na vrchu, co vraj stasi model este ma ... sice taha stale, ale nie je tam uz ziadny vykonovy rozdiel iba zvadnutie pri konci otackoveho pasma. Ram sa mi zda celkom ok, ved ho udajne este ztuzili a napr. po poslednom vikende na Sturci, ked som uz v zakrutach suchal okrem stupaciek aj radiacu, brzdovu packu a vyfuk to mozem len potvrdit. Maximalne pri vyjazde zo zakruty pod plynom jemne, ale fakt jemne zavlni ale inac nic. A este k spotrebe, ta sa mi zda uplne super, ked som siel predpisovo, tak cosi nad 4 litre a ked sme a mali fakt dobre tempo, tak okolo 5,3 litra a to si myslim ze su fajne hodnoty ... to vstrekovanie asi psravilo svoje. Ale pisem len rozdiely oproti tomu co som o starsom modeli cital |
Noob: zle si ma s tym chladenim pochopil, ja som opisoval vzduch/olej, jeho zmysel a dovody, nebudem pisat o vodniku ked mam vzduchac predsa. Navyse sam som povedal, ze vodnik je lepsi, tak nechapem. A kedy som pisal o stratach vykonu a vysokej hmotnosti? Respektive o hmotnosti ako negative? Zase praveze presne naopak, pisal som ze pri takomto stroji hmotnost nevadi (sice pri brzdach, ale to je jedno). A co sa tyka toho "zohrievania organov" tak v tomto bol napr Transalp omnoho horsi, lebo zadny valec mi piekol rovno na ..., kdezto toto trocha citim na lytkach ked nahodov mam kratke gate, inak nic. Ale beriem tvoj nazor a vlastne mas pravdu, clanok nie je kriticky, ale tak nikdy nebol mysleny. |
Hodnotenie: Pekne citanie, krasna masina, mne od takychto masin ako su CBF, Bandit, Fazer odradza iba ich neskutocny vykon, nejako sa ich "bojim" |
express: takúto dilemu som riešil aj ja, preto som začal na dragstarovi 650 uškrtenom na 25 kW, prešiel som na VN 900 classic 37 kW a teraz sedlám CBF 1000 73 kW, je to o tom čo máš v hlave ide toľko koľko jej dáš, brzdy vynikajúce, ovládenie motorky sa nedá porovnať, tvrdenie že doteraz som nejadzil na motorke ale na traktoroch považujem za úplne správne prirovnanie bez hanby. |
devill63 jasne mas pravdu ale mne zatial bohate staci TA700 a jeho vykon |
Hodnotenie: tref, zle som sa vyjadril čo sa týka výkonu, ale čo sa týka hmotnosti tú v článku spomínaš. Ja som to myslel takto: "pociťovať stratu výkonu vzhľadom na vyššiu hmotnosť" ako rozvinutie už začatej myšlienky v tvojej vete "Je to komplikovanejšie, vačšia údržba, hmotnosť navyše, ale efektívneje". Keď mi niekto povie/napíše, že niečo ide na úkor vyššej hmotnosti, ako prvé ma napadne strata výkonu. |
Hodnotenie: k clanku nemam vyhrady, pekne pisany to, ze je zaujaty je vporiadku, pises podla seba, a to co vo vseobecnosti moze byt ako minus, ty ako minus vnimat nemusis.. |
Hodnotenie: Pekny clanok, uznanie si zasluzi pristup majitela k masine po nakupe. |
Noob: mhm, ano uz je mi to jasnejsie, a ano mas pravdu, dakujem za nazor a vnesenie novej myslienky co zmenit pre buducnost, dik |
Hodnotenie: Bandit je koncipovaný ako výrobne nízkonákladová motorka a tomu zodpovedá konštrukcia aj komponenty. ( to mám od tatka) Takže za tie prachy je to fajn a na bežné pojazdenie aj O.K., ale zázraky sa od toho čakať nedajú, je to skôr turista ako hocičo iné, až na to, že kôli cene má reťaz a nie kardan. A už vôbec to nie je motorka na okruh, je to podobné, ako chcieť pretekať na felicii combi ( schválne nepíšem fabii, tá je v porovnaní s Banditom príliš nová ) |
VaranDriver07: ah jaj...... prosím prečítaj si môj 1. príspevok tam je to naznačené, sory ale nebudem to ďalej rozvádzať a spamovať. pohľadaj si nejaké témy čo sa tým už zaoberali, naposledy tuším sa niekto pýtal, prečo sú redakčné testy menej čítané..... |
pavlinah: ak to beres takto, tak podobne musis brat polovicu motoriek na trhu, vlastne okrem spickovych R1, RR pripadne inych "spickovych" su vsetko vlastne nizkonakladove motorky. Mozes to povedat o fazery gsf atd.. komponenty su pouzite standardne tej znacky, ziadne podradnejsie ani nic. Cize nejde o ziaden trhac, ale toto su trochu silne slova. A ze necakat zazraky, na okruhu nie, ale tam ta motorka predsa nikdy nepatrila. Toto je plnokrvny velkoobjemovy stroj, tak bol aj postaveny a vo svojej kategorii je tento polokapotak naozaj zazrak. Nikto nebude tahat RRku do terenu a YZku na okruh, ak to niekto urobi tak "zazraky" veru nebudu, ale ak chce niekto nabalit masinu a vyrazit na druhy kraj sveta, tak pochopi ten zazrak. Preto dovolim si nesuhlasit, tebe mozno nic nepovie, ale su tisice ludi ktorym bandita splnil sen o dokonalosti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (24.09.2009 8:55) |
tref: ze na to vobec reagujes, niekto nieco pocul, to je toho... Takych je na tomto fore plna rit. |
Ja osobne si nemyslim ze Bandit na okruh absolutne nepatri, nieje to zavodny stroj a s R1 asi moc neposutazi, ale na dobrej gume nieje problem davat ho po stupacky a ma schopnosti na to aby sa na nom clovek kludne aj vyblaznil. |
Tref, mám pocit, že plačeš nad nesprávnym hrobom, alebo ešte skôr, že naše myšlienky , aj keď sú možno podobné sa v širokom vesmíre vybrali úplne schválne opačným smerom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pavlinah (24.09.2009 10:00) |
pavlinah: dakujem za ponuku, nemam zaujem Velmi milo si ma oslovila, fakt si to cenim. |
Hodnotenie: velmi dobra volba. |
Este mala technicko-fakticka poznamka, ktora zatial zda sa mi neodznela: neviem kolki z diskutujucich vedia, az odkial siahaju korene a na akej baze je vlastne postaveny motor z Bandita 1200? Zaklad vychadza z legendarneho motora GSXR1100 ...ano, v detailoch v priebehu rokov vyroby bol motor samozrejme zmeneny-vylepsovany /ventily, chladenie piestov. trysky, prevodovka, blablabla, ...v type GSX1100G bol dokonca dodavany s kardanom/ ale stale to bol skorotenisty vzduchom/olejom chladeny legendarny 4valec! Dodnes je krasny a svojim tvarom vyrazne vplyva a dokresluje dizajn motocykla, nehovoriac o tom, ze vzhladom predci mnohe dnes vyrabane moderne motory s vodnym chladenim montovane do nahacov. |
Pitaz - síce je to dosť subjektívne, ale myslím, že ani nie. Aj tu na fóre sa chovajú rôzni ĺudia rôzne, niektorí sú obrovskí megafrajeri, hlavne ak sa skrývajú za anonymitu ale je tu dosť normálnych pohoďákov - nebudem všetkých menovať, tak len jednu vzorku normálneho chlapa, ktorý sa zo seba nejde zblázniť ako napr. RIKI 1- k takým sa chovám aj ja úplne v pohode, presne v duchu zásady: ako sa do lesa volá... |
GaST > uplne presne je to legenda vyrabana az dodnes. akurat tento vzduchac {motor} do roku 2006. |
tref hoc nechcem musim povedat ze tiez som mal pocit ze pavlina sa banditu nevysmieva ani ho nezhadzuje, bolo to skonstatovanie |
pavlinah: ved dobre, ja som len napisal ze nemas pravdu.. pises o nekvalitnych komponentoch, nemas pravdu. Ze zla konstrukcia, nemas pravdu (napriek tomu ze ram je maksi, to je tak vsetko). A ze nie je na okruh, no ano to je pravda, lenze ja osobne by som tam ani varadero netahal (aj ked su experti :D ), tak tiez mozem povedat ze varadero je nekvalitna motorka :D Ja som nepovedal ze sa vysmievas, ja len hovorim ze nemas pravdu a evidentne si nie celkom pochopila ucel takehoto stroja. Totiz podla tvojej teorie kazda nesportova motorka je nekvalitna a nezazrakova, pre Rossiho urcite, ale niekto, napr ja, hlada u motorky prave tie vlastnosti, ktore ponuka bandit, a keby nie on, tak CBcka, alebo xjrka urcite, no ani tie podla teba nemozu robit zazraky. To je cele. Ale je to tvoj nazor, ten ti neberiem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (24.09.2009 14:16) |
Tref, Ty si asi naozaj Pavlínu nepochopil, alebo si čítal úplne iný príspevok. Kde si tam videl zmienku o nekvalitných komponentoch? A o zlej konštrukcii? Nechcem robiť Pavlíne advokáta, evidentne to ani nepotrebuje, ale nakoľko ju poznám trošku dlhšie ( skoro 21 rokov) a jej otca tiež, veď je to môj exšvagor, tak Ti to vysvetlím po lopate: Upravené 3 krát. Naposledy upravil Romanka (24.09.2009 15:29) |
Hodnotenie: Zaujímavo napísané. Upravené 1 krát. Naposledy upravil lubo628 (24.09.2009 15:29) |
Luboo 28 - teraz je to už jasné ?, nakoľko jej mamička je moja drahá a milovaná sestra, tak Pavlínu poznám od dátumu výroby , mimochodom, už mala 20 |
Mne sa najviac pacilo zatahovanie pipikov a komplexov do argumentacie uplne bez priciny, fakt sila Peace, naozaj o nic nejde. |
romanka: originalne foto clena Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (24.09.2009 16:00) |
Hodnotenie: Raptor asi si sa neviezol na hornete keď vravíš o mäkkom ráme.Možno boli na tých konkrétnych vybité ložiská v hlave riadenie alebo v zadu v kivke, ale rozhodne na tom bandit neni až tak zle ako píšeš.Čo sa týka mäkkého rámu Hornet 600,900 prvá priečka. |
Marek Z : nemám síce chuť komentovať Ťa, ale skús si ešte raz prečítať svoj príspevok vyššie: Upravené 1 krát. Naposledy upravil pavlinah (24.09.2009 16:06) |
Kto je za aby pavlinah zverejnila na tomto fore vesele prihody romanky s jeho cicami? |
Romanka: Mozno neuveris, ale nejde tu o nastrbene ego, ale o to, ze som si myslel a si aj nadalej myslim, ako clovek co pozna bandita do poslednej podlozky v prevodovke (toto myslim doslova), ze nema v niektorych veciach pravdu (zaujimave ze nepisem inak ako ludia co tu motorku mali). Ja si nemyslim ze bandit je nejaka extra motorka, skor naopak, je tuctova, ale oblubena. Naozaj sa neplanujem s nikym hadat, nevidim zmysel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (24.09.2009 17:00) |
pavlina rikiho1 poznam z motorajdu, pride mi fakt v pohode.. pibrocha nepoznam |
Hodnotenie: Tref dobre napísané, motorka sa mi páci, mal som moznost asi pred mesiacom vyskusat nového Bandúra 1250, síce bola este v zábehu tak som mu nenakladal, ale s takou lahkostou sa ovládala až som sa čudoval.. |
Hodnotenie: Naozaj pekny clanok super citanie Bandit je dobra masinka |
Hodnotenie: dobre citanie, super masina, tiez po nej poskulujem , ale zatial su pred nou v poradi este ine alternativy |
clanok moze byt |
Hodnotenie: Pekny clanok, mohol si dat viac fotiek. Mne sa tento rocnik tiez velmi paci, ale nikdy to nebol kandidat na kupu. No ale ktovie, casom sa to moze zmenit. A tiez obdivujem, ze sa ti chcelo to rozoberat, nuz ale ked ma clovek na to cas.. |
chrene fotiek bych dal viac, ale 7 je max pocet co som vo formulari mohol dat a posielat dodatocne sa mi uz nechcelo. Na rozoberanie som praveze cas nemal, preto to trvalo par mesiacov a nie tyzden, ale bohuzial musel som ci chcem alebo nie. |
Hodnotenie: velmi pekna motorka, banditov mam odjakziva rad...ten graf z brzdy ma len utvrdzuje v tom co som vedel, ze pri 1200-vkovych banditoch suzuki uvadza menej koni ako v skutocnosti ten motor ma. 115 je pekne cislo a ten krutak hmm |
misobiker: dik. A nie, suzuki uvadza spravne cislo, lebo bandity su seriovo skrtene. Takto vyzeraju az po otvoreni |
vsak tak treba, co ho budes dusit |
ja neviem no, ked toto co mam na motorke su "slabe" brzy, tak "silne" si potom ani neprosim. Bol som trochu na turistike, plne nalozena masina (tri kufre plus spolujazdec) a vletela mi slepica pri asi 140tke z vedlajsej. Zo 140 na 20 v momente a este som mal aj rezervu.. akurat frajerka sa skratka pri takom silnom fleknuti neudrzala a drbla mi do prilby. A to som prednu brzdu nestlacil naplno, lebo uz teraz som pocul slabucke piskanie gumy (ano bola zohriata a ano bola sucha cesta). Mozem si tam dat hoc aj pneumaticke z tatrovky, ale co mi to pomoze ked aj tak skratka viac neznesie pneu? (ale pokial viem na ine rocniky sa montovali ine brzdy, tak mozno aj tam je rozdiel) A co sa chladenia tyka, tak keby ten system bol zly, tak asi by sa dlhe roky netlacil do kazdej, aj sportovej masiny. Okrem toho tieto klasicke obrovske vzduchace su to najkriajsie co z motorov poznam |
Hodnotenie: pekna fotka garaze, aspom budu vediet ktora je tvoja ked budu "hladat" tvoju moto |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 269742 | Včera: 248123