Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (27 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW F800GS v úprave Touratech
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: ..ako pekna uprava, ale mam pocit, ze realne uskutocnitelna len pre zastupenie Touratech na Slovensku, z dovodu financnej narocnosti celeho projektu.. ..skoda, ze sa nepustili aj do konverzie kokpitu Desierto.. |
Hodnotenie: Krása, nádhera, mňam a super Pre nás adventurosexuálov ako stvorené |
Hodnotenie: A kolko stojí takáto komplet uprava co som si precítal v článku? Inak sa mi to velice páči |
Amisz, ale šak ty vieš, že ja som správny adventurosexuál a že som do výbavy od TT schopný vraziť nehorázný peníz, že je to pre mňa tak trochu srdcovka a že toho na hrochovi mám nemálo ale toto čudo som dal dole, šak cez to šiel olej jak cez vodotrysk Upravené 1 krát. Naposledy upravil RoboNM (08.09.2009 13:32) |
viac ako doplnky a upravy od TT ma zaujima zivotnost, kvalita spracovania a kazivost F800GS ako takej |
Hodnotenie: čo sa týka článku, tak ocenujem hlavne tie videá, jedno video povie viac jak ovela dlkší článok, ktorý "každý" skritizuje.Aj ked je za tým vela práce. |
Hodnotenie: tolko doplnkov k comu je to dobre? myslite si ze soudruzi v NSR z BMW su padnuty na hlavu, ked nestaci seriovka?... Spytajte sa servisakov co si myslia o tych doplnkoch. Ja som proti. orig je orig |
edott wunderlich ma krytku na padaky |
Hodnotenie: Taketo veci ja silno moozem.. |
diwi:a co s tym maju servisaci? pride ma tahat z lesa servisak ked prerazim blok motora? Lebo origo je tam len parodicka atrapa? |
raptor: to som netušil |
superflanker: neverim ze v bmw nekupis nato schutzplech. servisak ti povie, ze kazdy doplnok len predlzuje a komplikuje pripadnu opravu. + do exponovaneho lesa s tymto by som nejazdil, nato je urcena ina trieda, zvycajne si take motorky dopravis na privese. f800gs je trieda cestovne enduro. Upravené 1 krát. Naposledy upravil diwi (08.09.2009 14:40) |
diwi: skalu skrytu v trave chytis aj na polnej ceste. Ci aj taky povrch je uz pre tieto masiny tabu? |
diwi myslim ze F800GS patri medzi cestovne endura z dorazom na enduro, pri jazdeni offroad je sucplech esencialny doplnok presne preto co pise superflafla (z mojho pohladu dokonca dolezitejsi ako padaky) |
raptor, takze Touratech ochrana motora na velke GS: www.touratech.com/shops/021/product_info.php... cena: 154,- Euro Upravené 1 krát. Naposledy upravil diwi (08.09.2009 15:41) |
diwi pockaj.. ty porovnavas cenu doplnku ktory sa SERIOVO dodava priamo z motorkou s cenou doplnku ktory sa robi v daleko mensich seriach |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil diwi (08.09.2009 16:01) |
Jedine + za delene gelove sedlo, inak sa mi paci v origo vybave a cierno-zltej kombinacii. |
diwi to mas volaku staru cenofku ok ale nech je po tvojom, viem ze Touratech ani Wunderlich nie su lacne firmy ale rovnako ani BMW.. dohodnime sa teda na tom ze tie diely su cenovo porovnatelne.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.09.2009 16:19) |
Hodnotenie: Vydel som ju n MECH a bola velmi zaujímava. ale čo sa týka doplnkov tak tam boli motorky prd ktorýmy sa mohla hanbyť. |
Hodnotenie: a zas.. ze ciganska maringotka |
chesterTT tych 200 kg prislusenstva si prehnal, alukufre vazia viac menej rovnako bez ohladu na vyrobcu a fakt je ten ze Zegy od TT patria k spicke na trhu, hmotnost ostatnych doplnkov je viac menej symbolicka pricom na ladaku a zvodoch sa naopak nejake tie kg urcite usetrili |
ChesterTT: myslim, ze toto si nekupi jazdec, ktory by na 200 kilogramovej masine spozoroval zavratnu zmenu jazdnych vlastnosti po zvyseni hmotnosti o cca 5 kg. |
Hodnotenie: Niektore veci su na nej zaujimave,niektore zbytocne.Ale povedal by som ze ochranny trubkovy ram a takisto aj ten hlinikovy odspodu na ochranu motora je lepsi od fy Adventure-Spec. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (08.09.2009 20:00) |
RadoR6: no to by som tak skalopevne netvrdil... Skus prelistovat zopar tem na advrider.com, az tak bezproblemove to male GSo uplne nie je |
Nemozem si pomoct, mne sa to az tak nepaci. Ale funkcne to moze byt! |
Hoši nič v zlom ,ale mám to "malé GS" v garáži a oproti prvým kusom u ktorých bol hlavný problém vyskakujúca hadica chladiča a netesnosť víka ventilov inžinieri z NDR pokročili vpred a poupravili trošku niektoré komponenty a všetko vyzerá byť OK. Len tak, taká malá previerka bola cesta do Mongolska, jednoznačne najspolahlivejšie stroje boli BMW či už 800 GS alebo 1200 GS, jedine čo chalanom robilo problémy bola spojka na "KTM", alebo mi chcete povedať , že tam bolo VARADERO, alebo V-STROM? Tým Germánom to trochu v motoroch šramotí a šuchoce v porovnaí s Japoncami,ale to je asi tak všetko. |
Dreamer: je na svete vyrobca ktoreho produkt sa nikdy nepokazil(to sa netyka len aut a motocyklov ale aj elektroniky a v podstate kazdeho vyrobneho odvetvia) ,alebo ktory by nemal nikdy zvolavacku?Sotva. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (08.09.2009 21:55) |
no pekna... ale ta cena doplnkov a je mimo realitu - to moze byt fakt iba ako reklamna motorka |
raptor: advrider.com predstavuje 2% ludi co tu GS-u aj naozaj vlacia po nadstandartnych terenoch, tam by som referencny nazor na uzitkovost a spolahlivost fakt nehladal. |
Hodnotenie: To je jedna z mála BMW (moto) čo sa mi pozdáva... |
Hodnotenie: Ešte keby sa dal dokúpiť kardan ako doplnok. |
diwi: a kde inde sa da najst lepsi nazor na spolahlivost ako u ludi ktori s tymi motorkami jazdia po "nadstandartnych terenoch" |
Hodnotenie: vsetko je to o peniazoch keby si na to mal kupis si to, kedze nemas mozes len kritizovat ci aj v mojom pripade obdivovat. |
Hodnotenie: tisko zavidim majitelom......ale pri tolkych doplnkoch je ten motor stale dostatocne silny,aby si s takou vahou poradil?? |
demoo Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.09.2009 16:57) |
noo mas asi pravdu...ono to posobi dojmom,ze je tam kopa veci pridana ale vela z nich je iba vymenenych a ostatne su drobnoti......takze vykon asi chybat nebude.....ale 8 000 E za doplnky......fuuuha..... |
demo cena doplnkov bezpochyby ludova nie je |
demooo: na motorke sedi 65 kilogramovy demooo a potom si na nu sadne 90 kilogramovy superflanker, co myslis " je ten motor stale dostatocne silny,aby si s takou vahou poradil??" |
Hodnotenie: firma ktora prezentuje svoje vyrobky na nejakej masine sa snazi dat co najviac vyrobkov na nu. |
Tomcat, je jasne ze nie je nutne zakupit cely komplet, ale jednotlive casti sa navzajom doplnaju tak, ze vytvaraju jeden celok a ide uz len o to, ze ten celok je skoro rovny cene motocykla.. ked si zoberies co dostanes za 8000Ecka v podobe vybavy TT a co je zahrnute v cene moto (9700E), tak nie je o com.. ceny za niektore smiesne, plechove vylisky su jednoducho prehnane.. mozno keby v Prehlade uprav boli aj ceny, hned by bolo jasne, ktore diely nafukli celkovu sumu.. |
hmotnost vobec netreba riesit, zmenou vyfukoveho systemu na SS sa da usetrit 7-8kg, minimalne tolko isto to bude aj na tomto GSku.. vysledna hmotnost bude +/- rovnaka ako seriova moto. |
Hodnotenie: Ako tu tu už niekto napísal toto je predvádzačka Touratechu, kde je naozaj všetko, je to výkladná skriňa. Okrem toho produkty Baehr a vysielačka a pod. |
Hodnotenie: Upravené 1 krát. Naposledy upravil davide (11.09.2009 19:42) |
Hodnotenie: Krasne. |
Hodnotenie: no nič v zlom, je to pekná úprava. Ale fakt je na zamyslenie čo z toho skutočne potrebuješ a využiješ. Tá cena mi príde fakt až smiešna. inak ok. |
Hodnotenie: Veľmi lákavé... páčia sa mi niektoré zmeny a vylepšenia. |
Hodnotenie: bol vynaty katalyzator ? ved naco je na motorke katalyzator ked sa mozme zadusit splodinami . cim viac tym lepsie ze ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rejns (15.09.2009 22:17) |
cim viac splodin |
Tomcat len aby si nemusel presedlat na vodny skuter ked sa roztopia ladovce |
Rejns: ty si si ho na Pioniera dodatocne dorobil, ze? |
superflanker nie nedorobil ja na nom uz nejazdim vies |
nic moj myslel som ze si inteligentnejsi a vies co su karcinogenne latky |
Hodnotenie: Nieco na pobavenie sa Ten to fakt vie |
Hodnotenie: To vinute pruziny ohlins su taka spicka awia ? Seriove tlmice su podla diskusii na cestu. Teren uplne zle. Montuju tam nastavitelne cartridge bitubo ohlins. A tu vlastne staci vymenit pruziny a zadny tlmic. To zas nie je taka tragedia. To by slo. Ak je to taka balada awia |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69202 | Včera: 241388