Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (33 hodnotení)
Diskusia k článku: Nová Honda VFR1200 - prvé fotky odhalené
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Zaujímavá.. ale troška predimenzovaná si myslim.. A XX asi nenahradí, jedine keby bol nový XX |
Hodnotenie: To bude mudrcov mne osobne odvážny desing |
môže byť fayn, ale ten rýpak je teda hodne špatný |
Hodnotenie: mne sa to celkom paci ay na ten vyfuk ale inak |
vyfuk bude miesto pre doplnky od druhovyroby ocividne. |
Celkom by ma zaujimalo, preco novy stroj testuju dvaja vychrtlici v rifliach a mikinach. To uz honda nema na poriadnych testovacich jazdcov? |
Hodnotenie: Lebo tam chalani prave namontovali novy komponent (nemozem povedat ktory) a isli sa len previez, ze jak to funguje... + male doladovacky... |
velkost a svalnatost testovacich jazdcov je akoze stupen profesionality ked spravne chapem? |
Hodnotenie: Urcite lepsie ako 800-ka , ale ten kardan par koni aj Nm zozerie , musia tam byt dva prevody do praveho uhla, kedze ten motor rotuje kolmo na os moto (nie ako dvojvalec BMW) , hodnotit sa da, ked uvidim krivky vykonu a krutaku na zadnom kolese (ci to bude konkurencia Hayabusy) a ta ekonomicka spotreba by ma tiez zaujimala , ja ked som siel na jazdu zosnulych motorkarov a spat, tak mi vyslo 4,77 l / 100 km a to som vobec nesiel na spotrebu, tak to som zvedavy co dokaze Honda. |
Testovali to v nejakej pustnej oblasti, tak to by som uz ja mal na sebe iba kratasy a tricko |
cacao: Hovori sa tomu selektivna slepota, ked si vsimnes slovo "vychrtlici" a nevsimnes si za nimi slova "v rifliach a mikinach" Moj pocit amaterskosti vychadzal samozrejme z ich vystroja a nie z ich hmotnosti. Ale moja narazka na ich telesnu stavbu tiez nebola nahodna |
Hodnotenie: na prvy pohlad to vyzera zaujimavo.. az na ten vyfuk |
Hodnotenie: vyfuk alá V-Max, predok , kyvka so zadným diskom alá BMW, ako celok pekná, ale ten predok je hnusný |
Hodnotenie: Som rad, ze sa to hybe dopredu. Najma honda, ktora akosi zaostava oproti konkurencii pri vyvoji novych modelov. |
Hodnotenie: borto- ako zaostava??? podla mna honda vytiahla eso so systemom C-ABS nie??? |
Hodnotenie: na prvy pohlad som nevedel co si mam mysliet, zmiesane pocity. ale cim dlhsie si to prezeram tym viac sa mi ta masina paci.zaujimavy dizajn okolo prednej masky, robustny vzhlad a klasicky pekne letme ulozenie zadneho kolesa /az na ten grcovity vyfuk ale ako napisal cacao, tam pride ladak... |
a myslim,ze radove 4 valce mozu ist tak trosku do P-cka ... |
Hodnotenie: je to viac cestak ako sportovec, bude to tazke a pohodlne |
Hodnotenie: Vtecova 800 vo mne zanechala hlboko dobry dojem myslim ze nova generacia bude este lepsia |
Hodnotenie: Podla mna sa to dost podoba na Káčkové BMW-zadna polovica mi pride skoro rovnaka |
ked v honde urobili prveho blackbirda, tak si pekne zavarili. lebo taku univerzalnu motorku ako xx-sa sa tazko hlada. neviem, neviem ci sa im este podari nieco podobne. mohlo by sa. |
Hodnotenie: No pekne celkom sa mi paci,len ten masivny predok ako nejaky nabuchany typek...a tie zadne svetla akoby okopirovane z GSXR ale to nevadi.... |
Hodnotenie: No ten dizajn mohol byt lepsy ale V4 motor bude urcite supeeer.Som zvedavy na finalnu podobu.Snad bude vyzerat o nieco lepsie a agresivnejsie. |
Hodnotenie: ppc, toto si viem predstavit ako dalsiu moto, ked sa naucim jazdit... |
Hodnotenie: Mne sa páči celá (aj ten výfuk). Určite lepšie ako tá divná Fury... |
Hodnotenie: Mňa zaujal motor V4, ale vám poviem, že aj ten dizajn je celkom ok. Som rád, že aj počas" krízy " je niekto kto tvorí. U mňa super |
Hodnotenie: Vyzera to celkom zaujimavo.Uz sa tesim kedy to pride do predaja.Aspon nieco novsie na ozivenie tejto kategorie. |
Hodnotenie: to ako by ani nebola už tá pekná honda, vsetko sa to zacalo kazit od noveho farblejda |
Hodnotenie: kraasa .. zaujimave to je dost... VFR dicky som ich obdivival |
Hodnotenie: a to som sa nedavno zacal pozerat v inzeratoch po xx ... :-| |
Hodnotenie: keď bude v plnej kráse na nejakej výstave, alebo aspoň na oficiálnych fotkách, tak bude určite vyzerať lepšie |
Zofre,súhlas, je to hodne podobné BMW, kardan je pre turistu jednoznačne plus. |
Hodnotenie: Konečne viem za čo vymením moju VFR - za VFR 1200 |
Hodnotenie: Pocuj Jazdec Na Varanoch... Honda dava jednoramennu kyvlu na model VFR od roku 1990 ... |
Hodnotenie: a kurva Tak toto už áno, srať na predok hlavne, že to bude odstrelovať vzduch VFR je fasa a toto bude asi kurvaFASA |
Hodnotenie: hmmm .... Neviem co mam povedat. |
Hodnotenie: Konecne vacsi motor fre VFR, V-twin 1200CC to bude pecka! Hayabusa nema sancu...sorry, skoda toho vyfuku mali by byt dva a po oboch stranach, to by bolo lepsie, neviem sa dockat |
Ten clanok sa jaksi "zmenil" Hayabusu uz radsej ani nespominaju , asi to autorovi doslo |
technika isto dobra ale dizajn veru otrasny... |
Hodnotenie: Prosto Honda nestojí na jednom mieste a čím ďalej tým viac prekvapuje, teší ma to... |
No buduci rok predavam cbf a kupujem hento ... VFR800 - moj sen... hento je moja nocna mora... musim to mat :D |
Hodnotenie: palio84 aj ty mas V twin na VFRe ? |
Hodnotenie: Bolo viac ako jasné, že v dobe, keď iní výrobcovia (Duc..., Apri...) vychádzajú s motormi V-four, Honda musí oživiť svoju najslávnejšiu skratku VFR. Bude to minimálne taká pecka, ako keď na trh došla XX. Takto Honda zabije celý roj múch jednou ranou - nahradí Birda, udrží koncepciu V-four a meno VFR, postaví viac ako rovnocennú alternatívu ku BMW a technologicky opäť s prehľadom uprace turistickú Kawu, XJR aj Buznu. V spoločnosti veľkých radových štvorvalcov to bude jednoznačný exot. Takže opäť absolútny zásah do čierneho. Apropo, pokiaľ predný reflektor, ktorý tu ktosi kritizoval, bude svietiť aspoň tak ako ten na aktuálnej VFR - teda s prehľadom bezkonkurenčne, tak nech vyzerá hoci aj ako rodidlá cigánky Eržiky po 13 pôrodoch, mne to vadiť nebude. Kurva, to bude zvuk, už sa mi ježia chlpy! Upravené 2 krát. Naposledy upravil Ridgeback (29.06.2009 11:37) |
Tak tuto to je uz ina kava: |
Ridgeback > "technologicky" vzato, vlastne tymto Honda priznala, ze to ich "vypinanie" dvoch ventilov nebolo bohvieco, kedze to tu uz nepouziju, pouziju vypinanie dvoch valcov, ale osud tejto technologie bude ten isty , upadne do zabudnutia. |
richie600 tie stupacky spolujazdca na mna posobia dost antituristicky rovnako ako aj cely "zadok" ktory je stihly ktory je jak zo supersportu... neviem si predstavit na tu chatrnu "ritku" zavesit tri plne kufre a spolujazdca |
videl som uz turistov na CBRe aj na Hayabuse (kufre, turisticke plexi... vsetko co k tomu patri)... |
Riki 1 : "Technologicky" vzato, princíp V-Tec funguje na VFR ak sa nemýlim presne 7 rokov (2002-2009), a nemám pocit, že by sa Honda mala za čo hanbiť. Stretol som jednu "04" v SLO s najazdenými 261 tis. km, V-Tec bol plne funkčný a spoľahlivý. Komu nevadí, kúpi si, komu vadí, nekúpi si. Ľahké, tak je to so všetkými, aj s tvojou oranžádou. To, že sa V-Tec nebude používať ďalej, je len otázkou, či má zmysel jeho ďalší vývoj. Takže sa ľahko môže stať, že VFR s V-Tec či bez neho, s odpojiteľným radom valcov či bez neho, s plynule variabilným časovaním ventilov či bez neho veselo o pár rokov splní limity Euro 4, resp. Euro 5, kdežto iné konvenčné stroje už nie (SV1000, CB500 atď.). Toľko. |
Ridgeback > mne je jasne , ze je to ako na futbale, kazdy fandi svojmu tymu , avsak musel som reagovat na tvoje : "technologicky opäť s prehľadom uprace turistickú Kawu, XJR aj Buznu", pretoze jedna vec je vymyslat zlozite zbytocnosti (aj ked konstrukcne zaujimave) a druha vec, je to co si napisal(v tych uvodzovkach). |
tato motorka je dizajnovo jasnejsia, pre mna krajsia, ako terajsia VFRka. solidne sedlo, konecne kardan, vraj turistickych 200 koni - to neviem co je za ulet, ved to uz je SS, nie? predok , vyfuk vsak trochu ako odsavac nad mojim sporakom... |
riki 1: V-Tec je v pohode, nezdochol a naštastie ani neupadne do zabudnutia, v novej VFR bude jeho ďalší vývojový stupeň, Hyper vtec. Tu je link na clanok od nemeckych bratov, o odpajaní zadneho radu valcov je tam tiež dosť. |
Pomaly sa asi presúvam od chopprov iným smerom (aj keď mojou srdcovkou ostanú navždy) |
Ze jake famy: |
Ridgeback > pozrel som si tu stranku "nemeckych bratov" a aj ked som pisal vyzsie o "zlozitych zbytocnostiach" , tak takehoto mackopsa som neocakaval , ved kvoli tomu , aby zabezpecili dekompresiu odstavenych valcov, tak museli pouzit ovladanie styroch vyfukovych ventilov ako pri SOHC, takze ten motor je uz len "na pol" DOHC . Upravené 3 krát. Naposledy upravil Moderator (02.07.2009 11:29) |
Riki 1: Motor na pol DOHC bude vzdy SOHC, takze sa uzhodnime, ze je to kvazi 3/4 DOHC, kedze ma tri vackove hriadele. Ten smer jazdy som si vsimol, ale mozno sa ošuškal "dvorny maliar" Motorradu, naznak "sci-fi" mechanizmu vovnutri je na cervenom V4 koncepte naznaceny na ventilovom viku zadneho radu valcov, na fotkach z "terenu" vidno pramalo. |
Ridgeback - taketo systemy byvaju niekolkokrat zalohovane. |
Richie600: Ono s tym airbagom je to tak, odskusa sa pouzije ako kazda novinka najprv v tej najvyssej triede (ako kedysi pasy, airbagy, vystuhy, ABS) u Medveďa v S-Klasse), ktora nie je az tak masovo predavana. Ma to logiku, v pripade akehokolvek problemu s danou vecou ukazovatel pomeru chyb na pocet celkovo vyrobenych vozidiel (vsetkych tried) daneho vyrobcu bude iba malo ovplyvneny. Inak by tomu mohlo byt, keby sa hned nasadila novinka do najpredavanejsich moto a vznikol by problem. Obrovska zvolavacia akcia, poskodeny image modelu, ci dokonca celej znacky. (Priklad: zavedenie modernej kabelaze s datovymi zbernicami CAN BUS pre Pežota 307 - mal neustale problemy s elektronikou, samovolne poziare, zvolavacie akcie, vymeny celych kablovych zvazkov) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ridgeback (02.07.2009 15:10) |
Dnes anglicke noviny MCN zverejnili dalsie spionazne fotky pravdepodobne uz hotovej verzie VFR1200, ktora by sa mala na trhu ukazat uz buduci rok. |
Hodnotenie: pekne az na ten skaredi reflektor |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 124563 | Včera: 222306