Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (25 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda VFR 800, alebo V2 + R4 = V4
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Pekny clanok. Skvela moto. Mam podobnu, ale rok 2005. Upravené 2 krát. Naposledy upravil MiroK (08.06.2008 22:43) |
Hodnotenie: takisto som prestupil na vfr 800 z horneta 600. mam sice starsi model rocnik 2001 - bez VTEC ale takisto to bol posun o dve triedy inde...co sa tyka tuhosti hlavne na krutenie je to znacne citelny rozdiel - ked zom z nostalgie sadol na hornet a trochu polietal Havran bolo to citit. |
Hodnotenie: Fajn článok. Mal som staršie modeli VFR (maximálna spokojnosť), tento model bol v užšom výbere no nakoniec som skončil u CBR 1100 XX. |
Hodnotenie: ty budes mocny chlap, ked stlacas tu spojku len jednym prstom Clanok je velmi pekny |
Hodnotenie: Tiez ju mam doma rv 2005. a samozrejme plna spokojnost. Honda je Honda. |
Hodnotenie: ze ake krasne su tie VFRy, uz len ten Vtec mi chyba. Moja najnizsia spotreba bola 4,9 l pri 450 km vyletiku. Z toho polovica vyletiku bola cca 4,5-4,6 asi som spal na nje, neviem preco tak malo |
Zdravím Vás všetkých. Aby som tu nevyvolal zbytočnú polemiku ohľadom spotreby, v článku uvádzanú hodnotu som dosiahol v zábehu, pokojnou jazdou bez prudkého zrýchľovania a využívania V-TECu. Nech sa páči aktuálny výpočet spotreby: Na 5860 doteraz najazdených km som natankoval 385 litrov paliva, t.j. priemer 6,57 l/100 km. V motore je plná syntetika a tankujem výlučne V-Power 95. Podotýkam, že jazdím sám bez väčšej záťaže, športovo, plne využívam celé otáčkové pásmo teda neustále aj V-TEC, nijako sa vedome nekrotím a vonkoncom sa nesnažím jazdiť "na spotrebu". Toť vsjo. |
Hodnotenie: Krasna moto, nesiel si nahodou asi tak dva tyzdne dozadu cez Sklene Teplice smerom do Banskej Stiavnice? |
Hodnotenie: mal som ju, je to pani motorka nemam ju velmi s cim porovnavat ale zanechala vo mne najlepsie dojmy |
Hodnotenie: VFRky sa mi vždy páčili , hlavne ten zvuk V4 s karbónovými výfukmi je super.Bál by som sa jedine drahého servisu a vysokej hmotnosti .Škoda že už sa rozvody nerobia s ozubeným súkolím ,ale s rozvodovými reťazami. |
Marek750: ked presedlas z Tenere na VFR, bude sa ti zdat ako pierko A ceny servisu sa obavat tiez nemusis, lebo VFR ho nepotrebuje (teda aspon ten model s ozubenymi rozvodmi) |
Vidi moja XTZ má o 18kg menej ,takže také pierko to nebude .Tie VFRkilá sú zas pekne pri zemi takže ich asi tak necítiť.Pre mňa sú VFR spolu s V-Maxom motorky z najkrajším zvukom +ešte to pískanie ozubených rozvodov je nádhera |
... niekedy sa citim ako keby som jazdil na zmychacke ale ten hrmot z otvorenej koncovky mi to vzdy vyvrati |
Marek750: ako si napisal, VFR ma kila pri zemi, takze ich nebudes citit. Pisal som to preto, lebo ja som presadol z TDM, co je podobna Tenere, na VFR a mal som pocit, ze vazi o 50 kg menej |
Faktom je, že 5.generácia VFR t.j. 1998-2001 s rozvodom ozubenými kolesami a bez V-TEC plus 1 tlmič výfuku dolu na pravej strane je technicky niečo celkom iné ako tu opísaná 6.generácia VFR 2002-2008 s rozvodovými retiazkami, V-TECom a párom dvojitých výfukov pod riťou. Zvuk je odlišný, ale rovnako dobre rozpoznateľný a zapamätateľný. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Ridgeback (09.06.2008 16:01) |
Hodnotenie: Fajn clanok! |
Hodnotenie: Tíško závidím, je to môj sen. Aj by som menil, ale som veľmi spokojný s aktuálnou, ktorú som si vyčačkal podľa svojho gusta. Navyše by ma frajerka zabila, keby som ju predal a ona by musela sedieť v inej ako vzpriamenej polohe v geniálnom pohodlí. |
Yetti: moja zena inak ako vzpriamene na VFRe nesedi Ale je pravda, ze Varan ma asi pohodlnejsie sedadlo. A hlavne na nom menej fuka. |
To je jasne, opatrnosti nikdy nie je dost, len som sa trochu cudoval, neveril som, ze ta vobec dobehnem Musel som bohuzial prejst ten kus po hlavnej, inak sa nedalo Ale inak krasna moto, nech ti sluzi co najdlhsie! |
Hodnotenie: hmm to vyzera paradne , az tak zacinam koketovat z myslienkov ci toto by nebolo lepsie riesenie pre mna ako cbr600rr hmmm .... hmmm ... |
Hodnotenie: aj ja by som ticho zavidel, ale uz mesiac nemusiiiim inac tiez som prestupoval z horneta |
Hodnotenie: velmi pekná motorka, najviac sa mi lubia presne tieto typy - sportovo turistické - premna neexistuje lepsia volba |
Hodnotenie: Mam otazku.Mate namontovane padaky na VFR?Ak ano kde sa na nej montuju.Mal som dole bocne kapoty a velmi som nevidel na ne miesto bez prerobenia vyrovnavacej nadrzky chladica.Vdaka |
ja uz cca 2 roky usilovne brazdim internet a hladam padaky na VFR. Nic pouzitelne som nenasiel. Boli nejake stuple, ale trebalo vrrrtat a podla skusenosti na fore pri pade to skor poskodi ako pomoze. Takze az niekto najde nieco co funguje, tak sem s tym. Urcite mam zaujem. |
Kua chlapi, jak to hľadáte, že ste na nete nič nenašli? Treba si vygoogliť "VFR frame sliders", a nie "padáky" . |
ridgeback nikto sa tu nehadal ze neexistuju padaky /stuple/ na VFR |
MiroK: milujuci motorkar si pod padajucu motorku lahne, aby sa nic nerozbilo! |
Vidicon, keď som minulý rok mazal na Hornete reťaz, podario sa mi nejako priklopiť stojan. Keď klapol o rám a došlo mi že to na mňa padá, stihol som takou odzemkovou tanečnou kreáciou strčiť pravú nohu pod moto a ľavú ruku pod karter. Ľahla do mäkkého, hlavne teda na tú ruku, stále je to na nej (ruke) poznať, Horňas ale ostal bez škrabanca ufff |
Cele mi to pride ako prudka exhibicia s naslednou onaniou pri pisani oslavnych esejov na Tvoje Honda motorky. |
Ridgeback-vdaka asi to bude najlepsia varianta |
Vidicon nojo, to pohodlie a skoro totálne bezvetrie je nezameniteľné. |
Yetti: ked som sa raz pytal kamarata, preco po kupe varadera nepredal staru CB-cku, povedal mi, ze preto, lebo na Varadere sa vobec neunavi a tym padom ho chut do jazdenia neprejde a potrebuje ist jazdit zase a este dalej. Ake to ma nasledky na volny cas a na peniaze to urcite kazdy chape Takze velke pohodlie nie je vzdy cista vyhra |
Mnooo tak to je pravda. Tento rok uz mením druhýkrát olej a to ešte ani poriadne nezačala sezóna... |
o tych padakoch : Upravené 1 krát. Naposledy upravil milan3232 (16.06.2008 22:01) |
Hodnotenie: Clanok |
Hodnotenie: velmo pjekne vozitko clanok kvalitka |
Hodnotenie: mekna VFR-ka |
Hodnotenie: super clanok , ja mam teraz dilemu, minulu sezonu som jazdil na thunderace 1000 z roku 2002. bol som spokojny, skvela masina. chcel by som ju vymenit za nieco novsie, ale v podobnom duchu. rozmyslam nad VFR, alebo CBR 1000. mam z toho gulas a neviem sa pohnut. dufam ze mi trosku pomoze marcova incheba... |
Hodnotenie: dufam ze sa este prihlasis a odpovies mi mi na otazku mam zaluska na VFR a chcel by som sa spytat aku mas vysku nakolko sa pokusam zistit ci ochranne plexi ma rovnaky ucinok aj pri 187 cm mojej vysky sice traz jazdim na gs 500 f kde sa o ochrane plexi da hovorit len pod prsia a zvysok hore je klasickom osede vystaveny vetru. Prave preto ma to zaujima nerad by som si kupil drahu masinu a znova sa stretol s rovnakym efektom |
Hodnotenie: Adam1985: Nemusíš sa báť, tvoja motorka sa takého veku nedožije. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 161074 | Včera: 210934