Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Ako nás na Honda Off-Road Weekende vytrápili nové CRF 2008
Hodnotenie: ![]() uz iba 5 hodin spanku a idem si aj ja zajazdiiiiit |
Hodnotenie: ![]() Chyba mi tam lietajuca Awia |
Hodnotenie: ![]() tomxx: Nie ze sa tam niekde vysypes... |
kanko: porozmyslam nad tym |
Hodnotenie: ![]() bolo dobre |
no pre mna ako amatera bolo macherstvo prejist tu blatovu trat bez padu, siel som na 250, na 450 som pre vlastne zdravie ani nesadol |
Hodnotenie: ![]() Tak aj ja musim povedt ze naprv som mal na plane tu 450 ale ked sme tam dosli tak som si to radsej rozmyslel a dostal 250 najlepsie ked sme tam dosli obleceny v riflach a normalnej bunde |
tomxx ako si dopadol ty? |
Hodnotenie: ![]() kua ja som to vsetko prespal |
Bolo to fajn, na moje testovacie ucely prilis vela blata aby som mohol priamo zrovnavat s tym, co som tam objazdil na pretekoch par tyzdnov dozadu. Ale 250 mi prisla ze ma slabsi vrch ako moja KTM a zadny tlmic bol nejaky makky (urcite sa da doladit nastavenim, na take veci ale nebol cas). Celkovo bolo velmi malo casu na nejake seriozne testovanie. S toho HPDS tlmica riadenia mam zmiesane pocity - ani som nepostrehol ze tam je, pri vyssich rychlostiach sa predok tak ci tak rozkmital. Ozaj, viete ze oproti minulemu rocniku skartili razvor moto AZ O 2 MM!!! A prave kvoli tejto "brutalnej" zmene museli pouzit tlmic riadenia aby sa nezhorsili jazdne vlastnosti. Smejem sa, lebo staci posunut predne tlmice v okuliaroch hore alebo dolu aby sa zmenila geometria a tym padom aj jazdne vlastnosti. Sam som to urobil, a nemam pocit, ze by som zrazu potreboval tlmic riadenia. Som samozrejme hobbista, takze to mozno tak nevninam. Ale tiez si myslim, ze ako hobbik si skor vsimnem rozdiel, ako vyjazdeny profik... |
Hodnotenie: ![]() Dobra akcia . |
tomxx: Oni ale zmenili predsadenie prednej vidlice práve o tie 2 mm a to je niečo iné ako posunúť tlmiče... |
Hodnotenie: ![]() V sobotu sa jazdit nedalo, pokial nebol clovek nahlaseny... a rezervovane bolo vsetko vraj uz tyzden vopred. Takze ked niekto nahlaseny neprisiel, tak motorka stala a ludia sa na nu len pozerali - jazdit sa nedalo. |
Hodnotenie: ![]() cacao - velmi pekne foto...len tak dalej |
awia: Daj si 2 mm to do pomeru s razvorom (cca 1500 mm), myslis ze to urobi az taku neskutocnu zmenu? Nechcem o Tebe pochybovat, ale Ty si nejako pocitil rozdiel medzi 2007 a 2008 CRF250R - prave vdaka tym 2 mm. Su to take inovacie... aby sa nepovedalo, ze spinkame |
tomxx: Ja len píšem fakty, aby tu neboli nepresnosti. Zmena nie je v posunutí tlmičov, ale v celkovej zmene geometrie, iné predsadenie vidly, iný rázvor. Reálne to môžu zhodnotiť ale len profi jazdci MX. Agresívnejšia geometria zlepšuje jazdné vlastnosti, zatáčanie do ostrých zákrut, no je nestabilnejšia v rýchlych rovinkách. A zmenu geometriesi mohli dovoliť hlavne kôli novému tlmiču riadenia... Ja som svoj názor napísal už v článku tak asi nemá zmysel sa tu opakovať. |
Agresívnejšia geometria zlepšuje jazdné vlastnosti, zatáčanie do ostrých zákrut, no je nestabilnejšia v rýchlych rovinkách. A zmenu geometriesi mohli dovoliť hlavne kôli novému tlmiču riadenia... - |
Hodnotenie: ![]() Tak ja som tu pozvanku prehliadol, nestihol som si rezervovat jazdu a tak som tam iba sedel a pozeral sa ako ostatni schytavaju orgazmi z agresivnejsej geometrie a noveho tlmica riadenia. Ale fakt, nevidel som nikoho kto by zosadol z masiny zo skysnutou tvarou. |
JaPetko: |
Moj pohlad na CRF 2008 |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 156795 | Včera: 177457