Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: 



(22 hodnotení)
Diskusia k článku: Test vrcholového športovca Honda CBR 600 RR
|
motorka nádherná, určite by stála za hriech |
|
Hodnotenie: Podla mna skor Awia pisal nazor s tej co mal na okruhu |
|
a keď má správneho jazdca, je to super kombinácia. Pre rok 2007 už máme majstra sveta v Supersportoch, samozrejme na CBR600RR |
|
Hodnotenie: Jak píše Lorenzo, vždy to treba správne skĺbiť a potom sa je aj na čo pozerať |
|
Hodnotenie: Zephyr: je to tam napísané v úvodzofkách, tak asi misleu IACV. Asi. |
|
Zephyr a Mikulec: Awia má na mysli IACV. Jo, spotreba okolo 7, pri paľbe aj viac. |
|
Hodnotenie: hmm fakt super masina 600sti kilo bohate byt mi stacilo |
|
Hodnotenie: suza je krajsia |
|
Hodnotenie: krása, na tom je hriech jazdiť, naleštiť ju a dať do obývačky namiesto televízoru. |
|
Hodnotenie: jaa to ríkal velebnostiii |
|
Hodnotenie: Pekna masinka,ale CBR1000 je krajsia,ta je taky maly diabol |
|
Hodnotenie: |
|
Hodnotenie: ja som mala moznost cez vikend ju vyskusat, som sa zamilovala |
|
Hodnotenie: 1000 je ovca nie diabol |
|
Hodnotenie: rad by som to niekedy na okruhu vyskusal, ale musim este na to zarobit. dovtedy si rad precitam skusenosti testerov. |
|
Hodnotenie: Ja len na margo fotiek, Cacao sa velmi slusne vypracoval a fotky perfetkne dofarbuju slova. Hergi a Awia, prosim, Cacao vas uz davno precural tak nechajte foto pod jeho taktovkou, vase fotky vidno na prvy pokuk a len spatia. Neda sa robyt vsetko, vy jazdite a piste a Cacao nech foti, robi to stale lepsie a ak mozete nechajte mu aj volnu ruku nad vyberom fotiek (ono aj ked sa to pri webe nezda, ale stale plati ze kvalita je lepsia ako kvantita a mat tri zabery z toho isteho uhla len o kusok posunute je NUDA). |
|
MadIgor: dedukujem, že hovoríš o minulých testoch, lebo v tomto sú iba Cacaove fotky... Teda okrem tých dvoch posledných v galerke, tie sme prišafárili z Honda dňa. Ale inak máš pravdu. |
|
Hodnotenie: krásna masina, rád by som ju prevetral.. |
|
Hodnotenie: Hergott: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fox024 (06.08.2007 23:35) |
|
Hodnotenie: palec hore pre foxa ze je schopny kritizovat vlastnu znacku, malo vydany jav u slovenskych predajcov motoriek |
|
Fox: ok, tak aspoň vieme, že to nie je ideál... Ako som písal, nám sa to nepodarilo, čo však neznamená, že iným sa to tiež nepodarí. |
|
herghott zda sa ze mas pravdu ale schvalne si hod do googla "malo výdaný" |
|
Gúgel neni ten pravý zdroj na hľadanie pravdy: |
|
herghy ale ja uz som raz napisal ze mas pravdu |
|
ale nas tu je nemozeme po nociach spavat, ze? |
|
Hergott: Je to skoro ideal |
|
fox tu nejde o to co si myslis celkovo o tej motorke, strasne sa mi pacilo ze si bol schopny skritizovat nejaku cast s ktorou si na tej motorke nebol spokojny |
|
Fox: záleží kedy a kde sa ti ju podarí odtrhnúť - na okruhu alebo dobrej ceste za teplého počasia by sa to nemalo stať, ale samozrejme čím je cesta chladnejšia, špinavšia atď, tak klesá aj adhézia a tam ti nepomôže žiadny antihop. |
|
Hergott: Bolo to v Brne na okruhu a adhezia bola v poriadku. Pocasie 29C slnecon a stalo sa to cca 3alebo 4 kole cize aj pneu uz boli zahriate. |
|
Hodnotenie: Herghott: Awia už prišiel späť, čo?? |
|
Hodnotenie: pekna masina, neni o com...ale pridavaju koniky, kamoska ma trochu starsi model, ten ma 97 koni...netlacia tie kone nahor az prilis? neskodi to zivotnosti? sak ked chcem tolko koni, tak si kupim liter... |
|
Hop opravujem moje predosle nespravne tvrdenie IACV nie je elek obmedzenie zapalovania, ale ovplyvnonavie mnozstva vzduchu nasaveneho do motora zmenou "trimu" ventilou |
|
fox ale 1098 nema antihopingovu spojku |
|
fox nebol by si prvy ani posledny, mna uz nerd a spol nachytali na hruskach ze nevim ze GSXR maju ukazovatel zaradeneho kvaltu ... taaaaaaakze vitaj v klube |
|
Fox024: zmenou čoho ? trimu ? akých ventilov ? Pokiaľ urobili elektronickú náhradu antihoppingovej spojky riadením IACV ventilov, tak jediné čo urobili je to, že v prípade, že jazdec prudko uberie plyn (motor by svojim brzdným momentom mohol spôsobiť stratu adhézie pneumatiky s vozovkou) tak v tom momente sa otvoria IACV ventily (zväčší sa množstvo nasávaného vzduchu = v podstate píšeš správne), čo vlastne zapôsobí tak ako keby jazdec neubral plyn úplne, resp. nie tak rázne, tým sa o niečo zmenší brzdný moment vyvolaný motorom pri podradení. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Zephyr (07.08.2007 15:09) |
|
ZEPHYR: Trim= nastavenie, zmena polohy nejakeho predemetu, teda v tomto pripade zmena polohy ventilu cim sa upravuje mnozstvo nasavaneho vzduchu- tak ako pises ty. |
|
Mne to bolo jasné, čo si tým myslel, ale obávam sa, že veľa ľuďom "trim" veľa nepovie ... |
|
Duroslav: cvakli sme to jednoducho, pri otočení kľúčikom prebehne ručička otáčkomera celé svoje pole, rovnako všetky digitálne ukazovatele... Tak je to v podstate na všetkých moderných motorkách. |
|
Hodnotenie: Nemozem si pomoct ale strasne sa mi paci |
|
hergi: dik, ale mne to TA nerobi...asi je nemoderny |
|
Hodnotenie: pekny reklamny clanok same chvaly ludia z hondy musia mat radost |
|
Hodnotenie: fakt pekna mašinka,clanok tiez dobre napisany! idem si teraz tento kusok kupit (aj konkretne farebnu kombinaciu a rocnik)... moj prvy SS, davam zbohom turistom |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 39194 | Včera: 176644