Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (16 hodnotení)
Diskusia k článku: Test malého športovca Honda CBR 125 R
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: pekný test, upútali ma však dve veci. |
Hodnotenie: Moze bit, |
nepaci...mal som 125ku Apriliu RS,ale toto vyzera jak kolobezka zo zadu,jak tam mohli dat 100fku gumu????z boku to celkom ujde..howk |
tiez som sa pozastavil nad tymi otackami. A potom nad tym vykonom, ze konkurencia ma viac ako dvojnasobok vykonu. Zrejme ide o legislativu, ale v tom pripade by som ja osobne radsej okresal otacky. |
Hodnotenie: heso: Ako som písal v článku. Tú stovku gumu tam dali preto, lebo tam stačí. Každý vie, že na užších gumách sa lepšie klopí. Malá CBR-ka nemá toľko koníkov aby potrebovala širšiu pneu. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (19.06.2007 15:03) |
Hodnotenie: Ja by som sa chcel spytat na nazor redaktorov, ze ako je to s tym IACV (Idle Air Control Valve) naco Teda sluzi? |
Hodnotenie: .... je to fajn stroj robil som natom vodicak a stale sme natom sli dvaja a instruktor mal asi 85kg a ja mam 63 a sli sme kopce, bekopce, rovinky ...skratka normalka .... inak sa stym lahulinko manipuluje ale oproti mojej TZRke je to ako bicykel .... |
Zephyr: S IACV máme pravdu obaja, skutočne má zlepšovať odozvu na plyn. Píše tak Honda aj iné zdroje: |
Hodnotenie: Jasne, stručne a výstižne napísaný test, k tomu krásne fotečky.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Yetti (19.06.2007 22:14) |
Herghott: otáčky - ok, nechcel som nejako pochybovať o správnosti údajov, len ma to zaujalo, väčšinou bývajú maximálne otáčky na začiatku/hranici červeného poľa otáčkomera, ale nemusí to tak nutne byť, preto som sa pýtal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zephyr (20.06.2007 8:17) |
Hodnotenie: Mne sa celkom paci na tu spotrebu ale ked 125 bral by som osobne Mitto alebo Rs 125 na RS som jazdil ale tam je aj spotreba niekde uplne inde a ide krasne no ale pre zaciatocnika je to najlepsi stroj len tie pneu by som tam obul vacsie ked som ja na moju staru apriliu 125 obul 150ku to bolo o inom opticky to zvacsi cely motocykel Upravené 1 krát. Naposledy upravil Scarp (20.06.2007 9:08) |
Hodnotenie: Ad svetlomety: |
Hodnotenie: Oneeee, ved Mito a RS su zweitakty a CBR stvortakt. Takze neporovnavajme vykony |
Hodnotenie: pekna moto, ale ja by som bol teda lakomy dat tie prachy...sak to ide jak MZ... |
Hodnotenie: ja som mal 125-ku Hondu nsr a to vam poviem natej motorke som sa tak vyblaznil a podla to ho viem že CBR musi byt taky GOOD Len treba drzat otačky. |
Čínska obmena Hondy CBR125 má 4T jednovalcový motor chladený vzduchom, s výkonom 9 kw a vyzerá asi takto: |
Hodnotenie: Ja som videl KYMCO QUANONA 125, ale potom som videl nazivo aj tuto CBR 125 a veru poviem vam, ze vyber bol lahky. Rozhodol som sa aj na zaklade tohto skveleho testu pre Hondu. |
Hodnotenie: pocuvajte ja sa chcem spitat len jedno tiez rozmyslam nad hondou ale mam cez 180 cm a oco mi vravi ze my bude mala da sa to ci nie?? |
Dobry test Design by som dal ako minus. A nesuhlasim ze cbrka 125 ma nejak vyhodnu cenu, ponuka dost malo oproti konkurencii, je to absolune neporovnatelne... Je to ako porovnavat maso a sojove maso. Kto sedel na konkurencii vie, kto nesedel zazije az po vodicaku nad 25kw... |
Hodnotenie: foto video test ale video dajak nevidim... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 67606 | Včera: 200948