Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (27 hodnotení)
Diskusia k článku: Test Suzuki DL 650 V-Strom – malý veľký kráľ
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: konecne nieco objektivne a nezaujate posudene v suvislosti s TransAlpom |
Hodnotenie: Je to pekny stroj , mozno by Suza mohla vymysliet nieco podobne ako Aprilia s Pegasom , Strada ma liate disky atd( viac motard ). Trail vypletane atd(viac enduro ). Ja som fakt zvedavy na nove TA , tieto typy nejako prirodzene vymieraju..... Africa,Domino ,Triumph Tiger,Tenere ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil majklcarli (18.05.2007 10:35) |
Hodnotenie: Prave som sa stal stastnym majitelom tohoto maleho sikulu, takze zajtra sa tesim na panensku jazdu. Inac cierna je asi najkrajsia |
Hodnotenie: to majklcarli: Triumph tiger neumrel, je však z neho úplne nová cica. Ten starý bol fakt kus, zvládal všetko. Ten nový je síce cestovné enduro, už skôr len to cestovné, do terénu by som s ním moc nešiel. Ale aj tak je to kus. |
Hodnotenie: Asi sa budem opakovat - ALE objem nicim nenahradis!! Strom je urceny predovsetkym na cesty a z toho vychadzajme pri vybere, takze v nasich zemepisnych sirkach je otazka vyberu medzi malym a velkym stromom ovplyvnena len skutocnostou, ci budem jazdit sam alebo vo dvojici. Verte, ci nie, ale ten maly strom NETAHA! A to som siel sam a pol cesty dole kopcom a nie ze dvaja a nabaleny a do kopca. To by som kde stihal za Awiom 160 jazdit, keby som mal este tri kufre a polovicku za sebou. To nieje pre mna vytacat do 8-9 tisic. |
to majklcarli: na www.vstrom.cz je vo fotogalerii aj V-strom s vypletanymi diskami, celkom fajne to vyzera |
Richie: |
To PUCO - ved presne o tom hovorim , ci to nespravia aj s TA |
majklcarli: ale spravia to s nim spravia...mozno nieco ako totoPozri obrázok Masinka pekna, moderna, future vzhlad ale uz to nebude ono. . Masina by totizto mala mat aj dusu (a nielen v kolesach). |
to majklcarli: Myslim že určite to robyť nebudú. Nechajú to tak. Je to trochu škoda, lebo ten starý tiger bol super, výkon, nosnosť....no čo, doba si žiada. A triumph je o srdcovej záležitosti a potom človek odpustí. Ale Keď na toho nového dáž iné obutie, tak sa dá, aj keď to už nebude ono(ale tá hmotnosť...trojválec,cestné enduro a do 200kg?...hmmm) |
Hodnotenie: Super članok! Čítal som ho v časáku M č2 3x po sebe. Konečne umocnil niekto ten pocit čo mám aj ja. |
Hodnotenie: Nadherny stroj. Vzdy sa mi pacili nahace ale ked som zbadal tohto maleho krala, tak nemam kludny spanok. Je to o dost vsestranejsie ako nahac. Nieco na tom bude ze sa tu zendurovatieva Uvazujem o kupe ale verziu s ABS. Vie mi niekto povedat, ci sa da to ABS vypinat? Viem ze na niektorych enduro strojoch to islo. Pytam sa len preto ze vsetci pisete ze lahka enduro vlozka po lese alebo luke s ABS je holy nezmysel, ale naopak na ceste ABS potesi Upravené 1 krát. Naposledy upravil JuriK (18.05.2007 13:32) |
Hodnotenie: hmm to co je za motorku ? pocujem a citam o nej "prvy" krat alebo stoprvy uz neviem ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (18.05.2007 13:38) |
Hodnotenie: nic by som nevytkol malemu stromu, len slaby tah motora a skaredu koncovku s obalom vyfuku... |
Hodnotenie: JuriK- mame toho stromceka.. ale ABS sa neda vypinat... a ho ideme aj tak vypojit.. lebo to nebrzdi moc dobre s tym ABS! |
Campa - ja viem. Maly Strom je tiez guut motka a mat viac love, tak ho kupim polovicke. Mojim potrebam vsak uplne vyhovuje a aj postacuje liter. Mal som CB750 a ten tah "dizlaku", co ponukala sa mi po case zacal zdat slabucky. Hlavne na dovci a s plnou polnou to uz nebolo moc kooser. Toz mensie by som nechcel, priznavam. A ked som skusil, ako (ne)taha, tak uz vobec. |
Ja ten krutak tiež neporovnavam k HD, ale na 650 je proste..... skús transalp a hned sadni na malého Vstroma, a potom rovnaj, ogrcáš hondu / pardon, nič proti nim/ |
Nuž nové cestné endurá sú čím ďalej len cestné a menej endurá. Nieje sa čomu diviť aký je dopyt tam smeruje ponuka. Aj nové GS je viac oplastované ako 1150. Predpokladám, že nový TransAlp bude Varadero z motorom 750ccm. |
Hodnotenie: Dobry clanok, zaznamenane subjektivne pocity, to je to, co ludom pomaha pri rozhodovani o kupe motorky. |
Stromcek je super. |
MajoKE - pravdu pises, sestka je cestovna, ale pri 160 jej mozes vykurit plny knedlik a citelne zrychluje. Pri 130 motor toci tusim 4000 alebo 4500. Pri 100 toci 3500 ot/min. |
Hodnotenie: nuz ti co maju liter vedia pre co ho maju a my co mame 650 vieme preco ho mame |
Hodnotenie: No ja mam verziu s ABS a uz mi aj zachranila cumak, bez ABS by som uz nechcel.. . Po 2000 km spokojnost. Je to velka motorka, nahodil som aj bocne kufre, nie je to tak strasne velke ako sa hovori, pricom sa do toho vojde uz vselico.. . Motor super, pohodlie je naozaj vynikajuce. Negativa sa tazko hladaju, ked ich najdem tak urcite napisem.. . Jedno negativum mam, slabsie hodnotim licencovanu servisnu siet, co kazi dojem, lebo jazdit bez dobreho servisovania sa neda.. . |
preboha, co tam stale chcete servisovat ? |
Hodnotenie: ja nevim duggo, asi si nevedia sviečky a olej vymeniť... |
no pravda, s tym ist len do licencovaneho servisu !? |
Hodnotenie: tentokrat ziadne video s testom?? |
Owwidius: natočenie a postrihanie videa záleží od toho, na akú dobu máme motorku požičanú. Niekedy sa to dá, inokedy nie, lebo buď treba jazdiť, aby bolo o čom písať, alebo točiť a fotiť. Tie dve posledné veci zaberajú strašne veľa času (a hlavne strihanie videa). Takže tak. Ale budeme sa snažiť porobiť čo najviac videí. |
Hodnotenie: clanocek sa vydaril, zacina sa to stavat pravidlom chalani |
Hodnotenie: maly vrtky, dobre trtki...pekne moto, dost silna oproti TA, neni o com, ale taky vykon isto ubera zivotnosti ...no ked je maly strom sikovnejsi ako velky, potom to iste asi bude platit o TA a varadere ... |
duroslav:nevies ze jedni kupuju masinu podla objemu a dalsi podla krutaku?ina alternativa k vyberovym kriteriam nie je . |
Este k humornym postrehom niektorych k tomu zabavnemu servisovaniu..... pokojne je mozne si doma vymienat naplne, sviecky a hrat sa co ja viem s cim a potom, ked sa nieco stane, si uplatnuj zaruku k novej motorke na lamparni... . U motorky bez zaruky to je inak..., ale ked si niekto kupi novu motorku nebude asi chciet prist o zaruku, o ktoru pride neutorizovanymi zasahmi v zarucnej dobe.. . |
Hodnotenie: Ja myslim ze V - strom prijemne prekvapil. |
Iksjéčko, ty vole, šak tam je aj možnosť "Žiadne". |
Hodnotenie: si to asi nevsimol, lebo to nema zadnu ikonu Upravené 1 krát. Naposledy upravil chrene (21.05.2007 11:13) |
Hodnotenie: Mňa ani neprekvapilo že Strom príjemne prekvapil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TTom (21.05.2007 11:56) |
Hodnotenie: Dobrý testík a isto aj dobrá motorka. Ono niekedy je menej ozaj viacej, hoci pre jazdu vo dvojici a s bagážou, by som ho nepasoval za favorita v porovnaní s litrovým Stromom....Je skutočne dobre, že už sa dajú v SR aj kúpiť. |
Ja nevravím že tam ta možnosť nie je, ale musís dať ako Hohodnotíš aj ked NEhodnotíš . |
Hodnotenie: Dobre motorecky hlavne ta "mala" sa mi paci. Test fajn len mi chyba nejaky objektivny udaj z vasej skusenosti. |
Hodnotenie: Mam 650-ku a za rok som presiel 23 000 km. Upravené 1 krát. Naposledy upravil neso1 (21.05.2007 18:36) |
Hodnotenie: chalosi nemate riesenie na textilne tasky na v stroma? naozaj to je problem, ze je jednovyfukovy, bo jedna taska pada do kolesa, ako mi Todra zvestoval .... |
TTom: vyrobí sa laďák so zvodmi, v ktorom je aj závit na sondu. Potom ide motor v pohode. Druhá možnosť je odfajčiť sondu a pomocou špeciálneho výstupu nastaviť, aby počítač dával motoru stredné hodnoty a funguješ aj bez sondy. To je originál Suzuki postup. |
Tvrdas - DodoKE myslel toto. Mam to na Strome vpredu od povodneho majitela a rozdiel je v mensom "ponarani" predku pri brzdeni. |
diki Richie, cize su to tvrdsie pera, alebo nejak inak upravene, ok, rozumiem, ale ako pozeram je to na litra, idem sa tam pohrabat ... |
Ahoj Tvrdas, |
Tvrdas - tie pruziny su progresivne vinute (zmensujuci sa rozstup smerom k jedenu koncu) a pouziva sa tam este taky distancny medzikus (obycajny valcek). Neviem, ako sa ponara maly strom. Pocul som, ze je to hlavne problem velkych stromov (ine pruziny, vacsia hmotnost). |
Inac este ku Stromu. Neviem, ci je to podobne aj u maleho, ale par veci, ktore som si vsimol na velkom a vadia mi: |
Mimohodom, kamos kupil buranu 650-ku a surne hlada predny svetlomet a tachometer.Neviete kde bi vedel zaobstarat pouzite nach.dielce? |
Hodnotenie: Caute, |
Hergot dik za odpoved. |
diki za info Richie, aj ostatnym vdaka za rady. nuz a co sa tyka ziaroviek (u mna nastavenie prednych svetiel) a inych "5 minutovych" zalezitosti, skoda pisat , ale je to tak asi aj pri autach podla mojej skusenosti |
tvrdas: richie to uz zodpovedal, prave on mi to aj vysvetlil. bol som velmi prijemne prekvapeny ako progresivne pruzenie funguje, ked som skusal jeho stroma. |
velmi by ma zaujimalo, ako je to so zivotnostou, trebars aj starsich rocnikov. Nasiel som jeden dlhodoby test velkeho Stroma (50 tis) a vyfukove ventily a vsetky 4 vacky boli uz za zenitom a hlavne klukove loziska mali uz tiez vacsiu volu, aj ked stale v tolerancii. Bolo to v Motocykl 6/2004. O zivotnosti SV 650, z ktoreho motor bonsaj prebral som tiez zatial nepocul chvaly, tak ak ma niekto skusenosti, rad by som sa nieco viac dozvedel, najma o 650. |
Ahoj Miso, |
miso251SK tie motory už prešli nejakym vyvojom a myslim že tam nie je problem, ja som počul len chvály a pochybujem že by po 50 tis motor vykazoval nejake chyby na vačkach či klukovych ložiskach ved tych 50 tis nemôže ten motor citit, su aj staršie suzky ktore maju daleko cez 100 tis. a v pohode jazdia... |
Prestal som tento clanok citat pri vete " motor je brutalne podareny" Asi si treba z nejakym mechanikom sadnut na pivo, co to donho naliat a potom vam povie ako vyzera kluka na SV 650 po 50 000km...kolko ich uz museli poopravovat a komu uz vyletela ojnicka... Nevadi mi ze tento motor davali do "sportovca" pretoze ten po 50t km patri do srotu ale 50t km na turistike by nemal byt este dochodok... |
jarro povedal si A ale nepovedal si B Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.10.2007 19:47) |
Ved ja sa nehadam. Uvidime ked budu ma V-stormy 50t km ... ...alebo ze by uz mali na ojnici konecne puzdra? |
jarro ved uvidime.. sam som zvedavy... |
To je jedno, motory sv 650 odchadzali aj v ovalnom aj v hranatom rame...myslel som ze na prvych SV650 poucili ale treba asi na to viac casu... |
a na stromoch neodchadzaju... divne |
jarro SV650 mojho kamarata sa zadrela lebo iny moj druhy kamarat na nej chodil v janikovciach na letisku po zadnom ta motorka mala 8600km ... dovtedy ani naznak toho ze by chcela vybrusit kluku |
Moj kamos po zadnom nevie tak si nemyslim ze by sa mu rosypal motor kvoli nedostatocnemu mazaniu. Km mal okolo 30t. |
a prave preto som sa ta pytam ci to bol model s ramom kockatym alebo okruhlym? |
Malý Strom bol už toľkokrát chválený v toĺkých článkoch ( dokonca získal titul Alpského kráľa a to myslím že 2x po sebe ), až mi to zaváňa cielenou marketingovou kampaňou. Hlavne, keď sú si tie články podobné ako vajcia . Dokonca, ja som si tiež chcel jeden čas kúpiť Stroma, ale veľkého a dodnes neviem, či som urobil dobre,že som si ho nekúpil alebo či si ho ešte niekedy kúpim. Naozaj neviem. Ale keďže ho všetci tak chvália, normálne vo mne začína vŕtať taký malý červíček pochybností, či v tom nie je nejaká kuleha. Myslím tým, že mi je divné, že sa nenájde nikto, komu aspoň niečo vadí ( pardón, Richiemu vadí slabý výkon malého stroma) Ale nakoľko ja so Stromom žiadne skúsenosti nemám, tak končím bez palca ( neviem, či ho mám dať hore, alebo dole ) PEACE |
jarro lebo modely z hranatym ramom mali okrem hranateho ramu prekopany uz aj motor, preto Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.10.2007 21:34) |
raptor , toto je absolútne verejné fórum a preto Ti verejne nebudem oponovať ! |
OK, takze ako som uz vysie napisal, bola to SV650 2003, teda s hranatym ramom... |
brazel kludne mi oponuj, nemam patent na pravdu! |
prave koli tomu ulozeniu ojnic a kluky v klznych panvach ma to dost zaujima. Podla mikrofichov sa kluka moze prebrusit do 3 tolerancnych tried, ojnicny cap do 4. Akurat by ma zaujimalo , ci je to podobne ako so spojkovym klznym loziskom na XJ, ktore odchadza pravidelne po cca 60tis. Stroma v garazi chcem, ale jednoznacne to nove kupovat nebudem moct, preto ma to dost zaujima. |
pre zaujimavost priame porovnanie TA a bonsaja aj s fotkami |
mam maleho stroma s 21 000 km. motorka ma primerany tah k svojej triede, po 5000 km ma stale dokaze prekvapovat svojou neskutocnou ovladatelnostou, nizkou spotrebou, vynikajucim podvozkom, pohodlim a ochranou proti vetru. mohla by mat ostrejsie predne brzdy, trochu progresivnejsie predne tlmice, inak jej nemam co vytknut (odfrkavanie vody na nohy, atd..problemy endur nie len stroma tu neriesim) |
Včera som sa dočítal že v DL 1000 V-Strom bije upravené srdce z divocha menom TL 1000 S(keby to niekoho zaujímalo) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109110 | Včera: 240201