Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Kategórie motocyklov, 4. časť: Poďme spolu lietať... Motokros
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Fajné Vadim. |
Krosy a sutazne endura maju aj 2 valce - aprilia. Upravené 2 krát. Naposledy upravil strive (12.03.2007 8:53) |
Hodnotenie: Jasně, fakt dobré. |
Hodnotenie: Je to tak... jednovalce uz niesu pravidlom a tak isto by sa dalo povedat ze ramy motoriek su vo vacsej miere uz odliatkami z hlinika a jeho zliatin alebo kombinacie roznych technologii. Ako napriklad Kawasaki ma ram vyrobeny z profilov, odliatkov a aj lisovanych casti. Takze asi tak. A ste si isty ze KTM ma Cr-Mo trubky? Nepovedal by som lebo ten material sa tazko zvara a je sice tvrdy ale krehky. To znamena moze prasknut ako bicykle ktore sa uz z takeho materialu nerobia este tak moj Olpran asi ma Cr-Mo. Kostra KTM hrdzavie jedna radost takze pochybujem ze tam bude trosku pravdy... |
Campa, Skarab: Vďaka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (12.03.2007 12:08) |
Hodnotenie: Pekný článok... |
Hodnotenie: dobreee. |
Hodnotenie: Vadim neprikladám obrázok no cez google sa to dá velmi lahko najst tá motorka sa vola APRILIA MXV 450. |
Nerád kazím náladu, ale dvojvalce v teréne sú tak staré ako samotné terénne preteky. V pionierskych dobách to boli stojaté štvortaktné dvojvalce a v Amerike vidlicové dvojvalce. Texty a obrázky dodám v blízkej dobe. Takže dvojvalcové stroje, nič nové pod slnkom. gilbert |
strive: nechcel som ťa obrať o právo vložiť sem svoj objav, ale keď inak nedáš... : |
Hodnotenie: Vadim, po vsetkom, co som tu kedy cital, tie nikdy nekonciace sa argumentacie,hadky a dotahovacky musim priznat, ze toto ma skutocny osoh. Ja Ti dakujem, ze si davas tu namahu, myslim, ze vela mladych ludi sa docita mozno aj to, co prave hlada a pomozes im sa naozaj rozhodnut pre moto. |
Vadim> Takto ja nechcem buzerovat ale myslim si ze ked sa spomina nieco v clanku tak je dobre to uviest mozno v diskusii na pravu mieru. Na niektorych strankach sa potom objavuju dopnenia k clanku a citatelovi to nakoniec dava lepsi obraz o problematike. |
hajdukm: Mne to vysvetľovať nemusíš. Nemám 17 a ego ako budova NBS. |
Hodnotenie: pekne Vadim. Kazdy clanok, ktory hlavne v zaciatkoch pomoze cloveku sa zorientovat je velmi cenny. Moj nazor je, ze ako na cestach tak aj v terene 2taktom uz trosku dochadza dych (moj vlastny nazor) + vysoke naklady na udrzbu a vacsia poruchovost. myslim aj v sutaziach. Stefan Everts "davno prekrocil tien dvojtaktu". ale ono to asi este nejaky cas potrva, kym sa vytratia. Zvlast v mladeznickych kategoriach. Ozaj Vadim, este pre uplnost zaregistroval si, ze Yamaha pracuje a dost uspesne na pohone oboch kolies? Ty urcite ano ale aj tak doplnam [www.tipmoto.com/inzerat.php?tid=46087&fid= ] |
Hodnotenie: Aj mne sa clanok velmi pacil dakujem vadim .....ale privytal by som viac takychto clankov |
Hodnotenie: a kedy bude napisana dalsia cast o supersportoch? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155151 | Včera: 201058