Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Pamätám sa na to, že bol určite lepší, či už príliš vysoký, neviem, ale asi nie. Výškovo sme na tom podobne, tak by mohlo sadnúť to, čo už niekto skúsený odskúšal a ak nie, neskôr upravím. Takže aj skombinujem tie krúžky aj tie navýšenia 30mm od sw-motech. |
Hogo pamätáš si aký bol postoj na mojej? Bolo to už moc vysoko? |
Ak ide vytiahnuť stredovú šróbu, tak by som dal sústružníkovi vytočiť takéto valčeky.www.ebay.de/itm/SW-Motech-Lenkererhohung-28mm-passend-f... |
jebay.com , jebay.com , ... a aj tak si v Nemecku . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (23.12.2014 22:41) |
Už sa mi nepodarilo doplniť, na rajdy hľadám niečo takéto? |
Dráhu tu mám aj bližšie, ale keby tam bol niekto, kto mi buchne po prilbe vždy ak niečo spravím zle, tak to by už stálo za kilometre . |
hogo: tak to uš možeš dojít aj k nám potrénovat na dráhu... |
Ja kupujem na benzinke. Natankujem plnu a blato je k tomu gratis po par minutach jazdy. |
Sú tam originál tck80, zadná už sleek, ešte som nestihol vymeniť, moto mám od stredy. |
Myslim, ze tie gumy ta velmi rychlo omrzia. Ta fotka je po umyti? |
Prvé poznávacie kolo za nami, dostal piesok, blato, vodu, rýchli presun v teréne aj enduro dráhu, ako sa patrí |
HoGo80 a co nieco taketo? suchen.mobile.de/motorrad-inserat/ktm-950-adventure-wie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (17.12.2014 22:53) |
Dalo by sa povedať, že je rozhodnuté, LC4 (r.v.2001) už oddychuje dole v "garáži" . |
napr ja chodim na rallye kvoli tomu, ze su navigacne. Takze cc by ma nebavilo. |
Menton jasne mi to je ...mal som na mysli tieto nase domace rally pre zabavu. |
Fonzy: ono je obrovsky rozdiel v kategoriach pre rally na Slovensku a inde vo svete. Napriklad na Rally Albania je hlavna a najpocetnejsia kategoria do 450 a taky Dakar to ma este jasnejsie. Tu je to skor o akejsi tradicii, mozno ucte k starsim strojom a hlavne o tom, aku moto vlastni organizator sutaze Len ked uz bude tych lahkych endur vacsina, bude "blbe" ich stale evidovat mimo poradie. Takze aj tu asi pridu predsalen casom zmeny kategorii... |
No pekne maslo si davas... mnaam |
Fakt musím kúpiť dačo menšie :D |
endy Aj ja mám jednu na cestu a jednu do terénu. Stredne ťažkú motorku by som kupil len ak by som mal ísť niekam daleko sám. Aby to unieslo bágle a aby som v nejakom tom teréne nemal stres že sa ani neotočím |
endy: zdá sa, že najlepšia moto na offroad je teda požičaná. |
Tu v dedine miesto skútra mam bicykel a na jazdu okolo komína beriem 125-ku od dcérky |
Ja tiez som riesil podobny problem a vystriedal som niekolko motoriek, KLX 650, XR, CR, XRV 750 a podla mna negzistuje univerzalna motorka na vsetko, preto treba mat min. dva. Ked som isiel na Africe sam v lese kde som nemal ani sygnal na telefone a dedina daleko 10km, nebolo mi jedno,,, co ked to niekde pychnes medzi stromy a stane sa ti nieco,,,,,,,,,,,,, nikto ta tam ani nenajde,,, proste som Africu predal a kupil jednu viac cestnu a jednu viac terennu. |
ja chodim do lesa len za sucha .za mokra to je moc tazke neovladatelne na cestnych gumach.vzdy som hladal unyverzalnu masinu ale pomaly zistujem ze taka nieje .proste chcem mat krosku a cestaka v garazi |
Tak od včera je téma ešte aktuálnejšia, keďže som pri rýchlosti 30-40 km/h po šmyknutí zadného kolesa nabral smer: les, pekne medzi stromy. Zas som mal veľké šťastie, jednak som akurát skúšal novú korytnačku a predné koleso skončilo na kraji čiastočne zahrabanej studni. Motorka celá, ja celý, strážny anjel mal plnú ruku práce. |
Velmi výživné čítanie |
he-he, snowden nie si sám, s tým spätným chodom... Ak by som mal voľné ruky čo sa týka počtu a nákladov na motorky, tak by som rád mal napr. XL600... |
salli: stare hajtre mozno, ale je fakt, ze zatial ma nikde africa nenechala. raz skoro, ale potom si to rozmyslela a doviezla ma domov. chyba bola v odpalenom regleri, ale o tom sa vie, lenze tento regler bol meneny a spraval sa velmi podivne a to nechcem menovat a robit reklamu ignitechu. |
Tenereka má svoje čaro, tento rok som tiež neodolal a zariešil som XT660Z. Predtým som jazdil spokojne Transalpa650 a zmenu neľutujem. Mne osobne sa v ,,teréne,, lepšie jazdí s Tenerkou. Ale zas na ceste bol Transalp pohodlnejší |
snowden ja tiez len snivam hehe.tenerka a africa su moje dve oblubene motorky legendy.ale su to uz aj vlastne stare hajtre:Dtreba do nich uz aj co to vlozit aby boli konkurencie schopne.ale zas padnes dvihnes ziadne cidla elektrika nema ta co zradit.jednoduche ako jawa heeh. |
salli: esli je to v profile tvoja tenerka, tak sa mi ohromne ľubi. jej, to je vôňa starych dobrych zašlych čias. |
kup yamahu tt .je solahliva lahka hrava .pojazdis rok zistis ci mas na viac ci chces ostrjsie nieco .predas nebude ti to tak luto .mozno zistis ze jednobuch nieje to prave pre teba a pre tvoju rit. .unyverzalna motorka nieje .ja mam tenerku dam na to cestne gumy a mozem jazdit len asfalt ked uz vijst z garaze je problem po trave, |
janoval, na svojom wishlist-e bude stále tá moja pekná modrá hayabusa, ktorú som predal, ale zrejme tam aj zostane |
Tá Yamaha bola predstavená v roku 2011 ako koncept a so silnejším motorom (nie 250ccm) by isto stála za hriech : |
Hogo: ty si len myslis, ze potrebujes dalsiu motorku. V skutocnosti potrebujes dalsie dve. |
Hm, nevieš náhodou rozmery pneu? Overím, či robia mitasky na túto veľkosť. |
To mám ísť do Rumunska na tomto? |
Tak vidím, že s v úvahách posúvaš, keď skúšaš aj 525-ku |
EXC a podobne ostre endura zvladnu na Rally Albania cca 2000km offroadu a presunov (cca 50:50) za tyzden. Takze presun do Rumunska je pre taku moto brnkacka (mimo dialnic samozrejme), otazka je skor pohodlie presunu a predovsetkym zbalenie na taky vylet... |
Napíš do Yamahy , nech začnú vyrábať toto , ale nie 250-ku , ale nejakých 400-500 a centrálu nech dajú s 230 Voltami . |
Ako píšem, ešte stále nevie čo chce :D. |
Exc , držím ti palce na ceste do Rumunska (alebo kdekoľvek inde) . |
Update: chalan ešte stále nevie čo chce :D. |
HoGo80, aha tak ty chces takmer identicku, ale podstatne lacnejsiu motorku ako mas. Ved existuju aj starsie a podstatne lacnejsie typy bmw GS, to asi vies. |
hogo: masinu bez papierov nekupuj, je to velmi obmedzuuce. |
Tak to skúsim napísať trochu ináč, možno som sa nevyjardil presne v prvom príspevku. GSko mám asi pol roka, tak ma to nestihlo ešte zhíčkať. Bol som s ňou na motoghymkane, škrel na tkc80 čižmy na šturci na naloženej motorke aj s polovičkou, cez víkend som šiel v hlbokom piesku 50 km/h (viem, dá sa aj rýchlejšie, držal som sa rýchlosťou prvého predomnou), bol som s ňou na cross dráhe v Kechneci, na ostrej corss dráhe tu vedľa v dedinke, kde ma pustili zadarmo, lebo boli zvedavý čo z toho bude. Mám "podobný" roblém ako BKSL, keď si na ňu sandem, tak všetok váha sa stratí, napriek nedostatku skúseností s ňou manévrujem ako ja chcem, je mi ako uliata. Akurát keď si zosadnem a porozmýšlam kde všade a ako som prešiel ma napadne, že ak som mal len šťastie, tak to nebude trvať večne a finančne si nemôžem dovoliť tú motorku rozbiť. Keby ma pri tej rýchlosti hodilo o zem, tak ju rozbijem na kúsočky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (11.11.2014 22:53) |
HoGo80: Ak to nepoznas, tu je celkom dobra databaza motoriek. Trebars u LC4 je tam vidiet ze su 400, 600, 620, 640 aj 690 a ake roky k tomu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil satos (11.11.2014 19:42) |
..a este nieco: |
a z tych novsich BMW 650 Sertao, KTM 640 Adventure, XT 660 Z, co su v podstate hotove motorky... |
Hogo: pre teba bude najlepším liekom previezť sa na jednovalci po rovnej asfaltovej ceste 20km a hneď ta cestovanie s takouto motorkou prejde. Niežeby to nešlo, ide to. Ja som taký prechod zažil a je to hrozné . Proste si zhýčkaný z Géesa. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Ifcozv (11.11.2014 18:11) |
640 je málo, lebo ju sedlá veľa ľudí... 690 sú nové a tým pádom cenovo niekde inde ako staršie LC4... |
..snad sa chalani nenahnevaju, ale podla mna su nevhodne upravy aj Landalova LC4, ci Harova byvala LC8... aj tu znamy clen HTB1 - TTR.. + niekolki dalsi ktorych asi nepoznas |
..zo starsich sa dobre upravuje aj suzuki dr 650 SE, ci yamaha TTR, BMW 650 dakar... |
..a nielen to, LC4 je aj 400, celkom vydarena konverzia na cestovanie, cenovo dostupna a prakticky "hotova" vojenska verzia z bundeswehru, staci len sadnut a jazdit |
Ďalšia taká otázka neznalca: LC4 je len 640-ka? Novších 690 je podstatne viac v ponuke. Je to v podstate tá istá kategória a tak isto vhodná? Pozerám inzeráty a nastal mi teraz v hlave menší chaos. |
myslim, ze KTM vyzera dobre. Jazdi to super. Upravené 1 krát. Naposledy upravil satos (11.11.2014 11:14) |
triskac> o com to tocis? rozdelene fungovanie teleskopov je standardom uz par rokov. prave odvtedy co bmw nasadilo vzduchovy podvozok. ten podvozok bolo to najlepsie co som doteraz jazdil. hlavne v stoji je to uplna parada. mal som ju dva roky a nemal som najmensi problem az na nedostatok vykonu. ten podvozok si krasne tym tlakom nastavujes na svoju vahu a zelanu vysku motorky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (11.11.2014 9:16) |
Chalan ešte sám nevie čo chce, diskusia s uberá správnym smerom, ale dík za podporu . |
Chalan chce ťažšiu mašinu ktorá zvládne aj nejaký ten off a vy tu riešite rovno rallye špeciály... |
Hogo> ak ti naozaj ide iba o peniaze ("buchat nieco lacnejsie") tak si nechaj iba to geeso. Daj z neho dole hmlovky a v podstate nemas comu ublizit. |
Neviem či je Xchallenger dobrá alebo zlá motorka . No pripadá mi ako dosť divné a lacné riešenie mať na off motorke v jednom prednom tlmiči odskok a v druhom kompresiu. |
Janoval, chápem, ale zostaňme pri tom, že každý hľadáme niečo iné. Ako som písal, mne dokonca vyhovovalo aj géeso, jediný problém, že je v tom veľa peňazí a radšej by som obúchal niečo lacnejšie. |
Samozrejme kapotáž nieje až taká podstatná, ale ak sa bavíme o dlhšom tripe (napr. Albánsko) - tak sa môže stať že na presune predsa len kapotáž ponúka nejaký vyšší komfort, ako len holé rajdy pred Tebou... A samozrejme keď letíš v teréne 150 tak kapotáž Ti rovnako zastane nejaký ten odpor... |
Do terenu motorku co najlahsiu. Motorajdackych pretekov sa mozes zucastnit aj s mensim objemom. A ked zacnes mat pocit, ze uz dohanas najrychlejsich, potom si kupis tazziu masinu alebo dvojtaktnu krosku |
Ak sa podarí, pôjdem za vami zbierať spadnuté súčiastky, pri mojej rýchlosti ich v pohode stihnem pozbierať. |
Landal: bude mi ctou posledne dva preteky mi to nevyslo, boli ine priority, ale o tom potom... |
Menton, Ty vrták |
Ejha, ďakujem za čas a veľa rozumu, zas som o dosť múdrejší . Stále som viac presvedčený, že to bude medzi lc4 a x-Challenge, ale prikláňam sa k druhej. Napriek svojej súčasnej nie som nejak zaťažený na bmw, keby mi niekto odtrhol logo tak nechýba (vyberal som si ju z iného dôvodu, ale to je iná téma), ale o ktm dosť čítam počujem o kazivosti a keďže nie som nejak servisne zdatný, prikláňam sa k na oko spolahlivejšej. |
Ivan, tebe furt len tie bakelitove kapotaze behaju po rozume Roadbook a tripmaster sa daju upevnit jednoduchsie a nasledne rychlo zhodit, na trenovanie ich nepotrebujes (to je vacsina casu)... Zakladna nadrz ti da dojazd cca 150km v terene a to bohate staci aj na merane useky na Albanskej rally, tak naco vozit kopec vahy a zbytocne si rozhodit tazisko? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (10.11.2014 22:06) |
HoGo80 treba si upratať Upravené 1 krát. Naposledy upravil Landal (10.11.2014 21:55) |
V každom prípade, veľa tých G650X Challenge na trhu nie je, ako sa pozerám . |
to:hogo80 - ak si podobna krvna skupina ako Landal a mas zaujem o lc4/R napis na email gajde333@gmail.com |
Hej, ten stav by chcelo ozaj očekovať... Ale inak takéto ,,kozmetické vady" mi nevadia, pokiaľ je motoricky v poriadku... Ja osobne, by som do nej išiel... Dlho mi húta v hlave, ale po pravde chýba dotácia ... |
Ivan, podla toho prevaleneho vyfuku uz ma nieco za sebou, takze opatrne s tym stavom. Inak suhlas, je to super lahke a sikovne endurko. A na rozdiel od Landovej LC4 sa na nej furt nieco nekazi... |
HoGo80 - Tak ako sa tu vyjadrilo veľa ľudí, tak sa pridávam aj ja k názoru, že určite siahni po jednovalci o 600ccm - čisté enduro, po pár úpravách SKUTOČNÉ cestovné ENDURO, ktoré môžeš pretaviť do svojho vlastného RALLY ŠPECIÁLU, ktorý bude slúžiť na Slovenské Adventure-Rally-Raid podujatia, s ktorým môžeš zároveň vybehnúť hocikde do lesa (ak Ti to zákon dovolí), či objavovať krásy Rumunských hrebeňov až po pieskové duny Sahary... Ak by som bol na Tvojom mieste, tak určite siahnem po: bmw-g.autobazar.eu/650-x-challenge-id5927079.html |
Však divokú dovolenku na východe môžeš ísť aj na Géese, je tu plno cestopisov po šotolinových cestách kde motorku pri určitom jazdeckom umení nemusíš vôbec položiť a dobrodružstva zažiješ habadej. Nemusíš hneď jazdiť po hrebenoch karpát. |
Ešte som si všimol: "GS650 Dakar nie. Poznám ich, dobré moto, ale drahé pády." - v prípade KTM ma tie pády nebudú rovnako bolieť? (finančne). Či je tam problém s tým, že tá motorka nie je konštrukčne tak dobre chránená. |
Ten rozdiel nie je len v gume, ale v ráfiku celkovo, t.j. kolesá sú iné. Ale... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Landal (10.11.2014 17:58) |
LC4 - rozdiel medzi supermoto a enduro je len guma? Takže ak vidím v inzeráte supermoto, bolo by to OK? |
HoGo80: tak tá výbava - tú by som zdôraznil! |
Ja som 11 rokov jazdil Supertenérku 750 , ale aj tak by som ti radil nejakú KLX 250 ako tu testoval Awia či novú Hondu CRF250. Aj maximálku majú takú že sa dá na nich cestovať do iných štátov. |
Ďakujem, budeme zrejme na rovnakej vlnovej dĺžke ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil HoGo80 (10.11.2014 15:57) |
Dobrá téma, veľa dobrých myšlienok už tu bolo povedaných. Včera som si to celé prečítal ale napokon som sa nezapojil. Ale bol som vyzvaný. Pridám teda pár svojich: |
Ďakujem za rady a názory, čítam všetko a budem rozmýšľať čo spraviť. |
Ifcozv: suhlas, na enduro strednej kategorie je podstatne lepsi vyber pneu a mnoho z nich schvalenych aj do premavky... aj uz spomenuty Mitas toho robi kopec... |
HoGo: Mal som GS 1150, mal som Dominátora, F650gs ale na žiadnej z týchto motoriek som v teréne nezažil tolko srandy ako na TT 600 R. Bál som sa totiž že motorku rozbijem, poškodím atď.. U TTčky s tým problém nemám, kúpil som si ju na to aby som sa na nej vozil a užíval ju, to ale neznamená že sa k nej naschvál správam ako prasa. |
Satos> to je samozrejme individualne. |
... inak, tiez som zvazoval kupit nejake male endurko, aby som mal v lese vacsiu istotu, prejazd ... (ved viete). Ale vzdy na kochacku jazdu. |
Asfalt a vlastne vsetkym: www.gearingcommander.com/ |
geeso sa len tak lahko neposkodi. |
Ja teda nevim, a nejak off vecam neholdujem, ale znamy hogo80 nema pravdu. Amortizacia je jedna vec, ale roztrtkana motka po nejakom nestastnom posmyknuti, druha vec. Navyse po dobu opravy a zhanania suciastok si bez moto. Takto jazdis stale. A treba do kalkulacie zahrnut aj ceny ND na druhu masinu, cize nekupit len to, co najvac vyhovuje, ale kukat aj na dostupnost a ceny ND, a spotrebaku. Prevadzka tez neco stoji, kor u off, kde napr. packy a stupacky su spotrebak, ci? Upravené 4 krát. Naposledy upravil Plazivec (10.11.2014 8:18) |
Ked sa na to pozeras cisto cez peniaze, tak hned zajtra predaj GS a vykasli sa na dake trapne a vysoko stratove motorkovanie. Ked ti ide naozaj o radost z jazdy a rozhodujes sa srdcom, tak toho panacika posles vies kam... |
Známy mi práve dal rozum a zatiaľ to neviem vyvrátiť: tie prachy čo dám do druhej moto by na pár rokov vykryli prípadnú "amortizáciu" súčasnej, tak rozmýšľam... |
na jednotke idu prakticky vsetky motorky od kotolne, to znamena temer od rychlosti chôdze, okrem tenerky najnovsej, ktora sa prezentuje ako zduta koza a jednotka je prilis rychla, co asfalt riesil zmenou pomerov sekundarneho prevodu. |
Tá cena nie je nejaká podozrivo nízka pri tej ktmke? V podstate ma zaskočili aj ostatné ceny... Čakal som viac. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 276086 | Včera: 191813