Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ze by konecny verdikt? |
fuli: |
zubaty: pred par rokmi sa benziny volali BA91UNI alebo BA95Natural a pod... |
ja len tak na uzavretie temy...v technicaku mam pri palive napisane ze "BA"...vie volakto co to znamena? krvna skupina asi ne ze.... |
zdar lidi! |
Pedro1moto: samozrejme, ze to zvysuje oktanove cislo, myslis, ze by ho malo znizovat ??? Vyssie oktanove cislo znamena, ze je potrebny vecsi kompresny pomer na rovnake zapalne vlastnosti paliva (vlastne to znamena, ze palivo ma horsie zapalne vlastnosti - neskor sa vznieti) |
tak tak, karol1 pise dobre... |
To bacilko: Do Trabosa je uplne jedno ci je UNI alebo nie, ako aj pre vsetky ostatne 2-T. To zubaty: Inac tak ako uz bolo napisane motor Kawa 500 je na bezolovnaty. Ja mam v mojej taky isty motor. To VRAJN: Co sa tyka tej prisady, do starsej plechovky s liatinovou hlavou by si to davat mal, ak ju mas rad. Ja do svojej (FIAT 127 BRAZIL) davam "STP" a pisu tam, ze to dokonca zvysuje oktanove cislo. Ked to tam nalejes, nic nepokazis |
Do Kawasaki 500 s je predpísaný bezolovnatý benzín.... |
Mne sa aj tak najviac rátalo, že keď boli veľké rady na benzín, tak som išiel dať do Trabíka trocha drahší Natural, len aby som nemusel stáť frontu a pumpár pri Zlatých mi nezapol stojan, lebo si zničím motor a on mi to platiť nebude! Lebo NATURAL je len do auta s KAT !!! Pako... |
olovo resp prísada ho nahrádzajúca tlmí dosadnutie ventilov do sediel a dá sa povedať , že ich "maže" |
no...lidi...zatim dik ale jak napisal tomxx... som z toho diliny...budeme sa pytat a informovat dalej |
svojim sposobom fjoo napisal spravne, len to nema nic spolocne s chladenim ale s mazanim ventilov. |
odkedy som kupil moto. aj v manuali som nasiel odkaz, ze sa da kludne tankovat unleaded fuel. |
Bohus 81 Neregistrovaný |
re:Fjoo ako vidim ty velmi rozumies motorom ked pises take kraviny |
zubaty mal som GPZ r 86 a jazdil som na zeleny aj predchodca tankoval hocico a ked som menil rozvodovu retaz tak ventilom nic nechybalo ani opticky a kompresia 9.5-11. odkial mas tu blbost, ze natural nie? asi si zle cital prispevky. |
Vidi, ja mam moto r.v. 1983 a lejem tam bezolovnaty uplne bez problemov. |
ja som v opozicii vidiconovi |
na skodovke je jedno, ak tam nedas tu prisadu, ale na moto by som to nerobil. Je to neprijemne, ale tie prisady nie su take drahe (ako pisal Fjoo1) |
Benzín uni je nato aby ochladzoval sedla ventilov na liatinových hlavách motorov. |
Neviem ako to je u moto ja som do auta daval natural a autu to vobec nevadilo este aj kamos zo servisu hovoril ze je to v pohode, mal som este stary favorit a co viem tak aj do skodovic to kamosi tlacia a v pohode no ale ako to bude robit moto to netusim, skus a uvidis |
Zdar! Hrabal som sa tu v nejakych starych diskusiach o bezine, co kde capovat a zistujem, ze mojej kawe by asi moc dobre natural neurobil...alebo...??? A vraj sa ma prestat robit UNI benzin, co sa potom bude capovat do starsich strojov, ktore nemozu papat natural? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 85220 | Včera: 190756