Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
doma som vybral agregát povolil viko hlavy, dekel zapaľovania a stým som išiel k mechanikovy a spolu sme to tam urobili, došiel som domou nandal som ho dnu a a v pohode naskočila. |
ked ti preskocil iba o jeden-dva zuby tak to nie je take aby ti to dorobilo taku galibu |
Seruste, dosť neskoro ale problém som vyriešil bol to preskočený rozvod, z mechanikom sme nechápali ako sa to mohlo stať že sa vôbec nedoohýbali ventile a dokonca ani nestretli s piestom fakt som mal šťastie a dokonca už som sa naučil meniť rozvody a nastavovački okolo toho. |
hej no presne sten istý chlapík ale vidím že sa tomu asi nerozumie. |
nehovoril ti to ten servisak co ti povedal ze mas karbec v poriadku? Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (07.05.2013 17:54) |
tak ja som ju točil štartérom až dokým prestali ísť čísla hore, hovoril som s jedným servisákom a povedal mi že to je práveže super kompresia zajtra motorku odnesiem do servisu nech sa mi na ňu pozrú lebo bez skúseností toho veľa nespravím ;) ale aj tak chalani ďakujem za pomoc pri pátraní dám vedieť čo stým bolo. |
tak, tak aspoň 100x vačšiu aby sa to vôbec roztočilo |
Mal si sa spytat ALEBO ZASEKNUTY?? |
Kompresia 6.9 kPa je málo - mal by si ju mať 150x väčšiu - asi si to meral v bar/atm, ale stále je to málo. |
moja skodovka ma 13 a totalne vylietany rozjebabrany 2T skuter 6,5 |
málo to je ?? koľko je hranica alebo počet aby to malo dobrú kompresiu ?? |
dobre zanesiem, aj som to chcel urobiť ale až do kým si stým fakt nebude vedieť rady........dneska som meral kompresiu... a vyšlo mi 6,90 kilopascalov, objednal som úplne nové diely na sytič, zajtra kúpim novú sviečku a keď to nepomôže tak ju už zanesiem. |
Zanes to niekomu kto sa tomu rozumie,popros ho ci mu s tym nemozes pomoct z nosa ti neodhryzie ked sa chces nieco priucit lebo lepsie je raz vidiet ako dva krat pocut a tri krat citat |
endurak Miklosxxx ova rada bola v dobrom az si si nevsimol,co potvrdzuje svojou odpovedou aj dando ale az sa mienis takto spravat voci ostatnim clenom tak sa rychlo vrat k dostudovaniu pravidiel spravania sa na tomto fore. Moja ucta |
Miklosxxx...s tvojej strany žiadna rada takže tak, ale pokial si myslíš že hľadanie chyby je vyčíňanie tak to s teba musia mať mechanici radosť ;) |
tebe to uz vaaazne jebe. uz nie je zima tak nevymyslaj blbosti |
Daj si to pozriet niekomu kto sa tomu aspon trosku rozumie lebo tvojim vicinanim mozes priviest penazenku do zufalstva |
ťažko povedať čo je chybou lebo to môže byť chyba v hoci čom, elektronika, karbec, posunutý rozvod.... a nemám s čoho preložiť napr.. CDI aby som mohol vylúčiť jeho chybu alebo karbec aby som zistil či je chyba v ňom.... |
netvrdím že je dobre nastavený ale prestavoval som ho, a bezo zmeny. |
to ze je karbec dobry este neznamena ze je aj dobre nastaveny. to ti ten "odbornik" mohol povedat tiez |
no prečistil som od znova, nastavil a aj tak blbne naštartujem ju tak na 7 kop dokonca aj za tepla ale záleži to podľa toho ako mám nastavené otáčky. |
1. precistit |
Ma ta moto akceleracnu pumpu? Ak ano, funguje spravne? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kovonak (05.05.2013 13:50) |
nastav si druhy karbec podla manualu a prvy dolad srobom zmesi |
no ano naštartovala ale keď prudko pridám plyn pod 2000ot. tak aj tak vynechá |
nie, ale tie veci su tam na to aby masina isla dobre aj ked bude trocha vybehnuta. |
dá sa zistiť či je problém v elektrike aj inak ako tým že diel budem meniť za diel ?? lebo fakt že už len strieľať čo je chybou.......dando a myslíš si že keď vymením trisky a šrúb zmesi tak to vyriešim ?....Arpad... nebude za zlé ak to skontrolujem..... no vymením aj sytič a budem hľadať chybu v elektronike a dúfam že to už vyriešim.... inak neviete koľko by ma vyšiel komplét nový sytič ? |
ako nic v zlom, ale ta klapka v karburatore nieje tvoj problem, pretoze ty ju nedokazes nastartovat, a ne ze nema vykon v strednych a vysokych otackach. pri volnobehu je uplne zatvtorena, cize tou to nebude. bud mas blby sitic, alebo nieco z elektrikov. ono neviem si predstavit ako by sa mohol karburator doj.babrat z vecera do rana, ale elektronika zblbne v sekunde. inac ti poradit, to je strielanie naslepo. |
prave na to tam ti sprosty inzinieri dali nastavitelnu ihlu, vymenitelne trisky a srob zmesi |
jasné že múdrejší niesu ale myslíš že keď starú motorku nastavím podľa manuálu prsne na chlp ta bude ísť dobre ?? |
komu niet rady tomu niet pomoci. |
zložil som ten sytič tak ako bol keď som ho prvý krát od kúpi rozberal..... a na tom nátrubku nemám čiapočku ale idem mi od neho hadička ku palivovému čerpadlu. Sacie príruby som už riešil ak si pamätáte, vyriešil som to tak že som len vymenil tie hadice ktoré tam dal predchádzajúci majiteľ. Ale tak sa mi zdá že kúpim nové. Triskáč ďakujem za radu hneď zajtra nastavím klapku druhej komory. |
Janoval nepleť chlapca podtlaky - synchronizácia sa robí u viacvalových motoroch nie VIACKARBURÁTOROVÝCH !!! A už vôbec nie ak je jeden klasický a druhý rovnotlaký. |
janoval... pomohol by si mi s tím ? došiel by som za tebou ak by si mal čas samozrejme.. |
janoval.... mám dvojitý karburátor, hlavná komora ovládaná lankom a druhá podtlakom skúsim sa stým pohrať. |
stiahni si servisny manual/co si mal spravit ako prve po kupe/ a nebudes sa tu musiet stale vypytovat. to prudke pridanie je nastavovane srobom zmesi. Nastav zmes ako ma byt a musi ti nakopnut hned. |
Preto som sa ta pytal, ci mas obycajny karburator, alebo dvojity. Niektore xt-cka mali dva karburatory. Neviem presne ako to tam bolo. Ked mas jeden karburator, tak tam podtlaky velmi nenastavujes. Ked mas dva karburatory na valec, tak ano. Niektore motorky maju dva, ale tusim jeden ovladany podtlakom a druhy lankom....tam neviem ako. |
naštartovala mi so sytičom. Uvažujem nad tým že bude treba nastaviť podtlaky v karburátore a možno sa vyrieši ten problém s prudkým pridaním plynu. A snáď by sa tím aj vyriešilo štartovanie. Dalo by sa to nastaviť aj doma ? ak áno tak ako ? |
Z tych poslwdnych dvoch prispevkov mi nie je celkom jasne, ci ti funguje sytic, alebo nie. |
tryskac... skúsil som to čo si mi poradil, napojil som hadičku od nádrže priamo na plavakovú komoru a naštartovala na sytič možno po 7-dmich prekopnutiach bez podlievania ale to s tým prudkým pridaním plynu sa nezmenilo. POčas prekopovania vydáva piskľaví zvuk. |
karburátor mi pozeral aj skúsený mechanik a však nemusel si to všimnúť ale už 5-krát som ho rozberal a čistil, nič som tam nezbadal. Má palivové čerpadlo, tiež som ho čistil. Sytič nemám funkční avšak neviem ako to vyriešiť nič ma nenapadá čo by som mohol skúsiť, jedine že som zle pozapájal palivové čerpadlo čo pochybujem ale aj tak to skontrolujem podľa manuálu. |
Daj rozvodom a ventilom pokoj, to sa nerozštelovalo z večera do rána. |
ako nastaviť ventily a rozvody ? načo dávať pozor ? |
nemyslím že to bude tím či je benzín vypnutí či zapnutí. ale skúsim. |
Ja som mal tiež problém so štartovaním určitý čas. Až pokým som nezačal zatvárať benzín po jazde. Odvtedy nie je problém. Po zime mi chytila na brnk. Rok predtým, keď som ho ešte nezatváral, som to po zime trápil asi aj 2 minúty. Samozrejme s pauzičkami. Ale pravdupovediac, neviem čím to je. (Yamaha xtz 660) |
ideálne by bolo ak by som mal doma ešte jednú takú mašinu alebo niekto v okolí ochotní požičať CDI na vyskúšanie... |
ARPAD...len za tepla chytí na štartér a ten problém som mal doteraz ale vyriešil som to novou baterkou a sviečkou. Ako by som zistil či mám zlé čidlo, CDI alebo samotnú cievku ? ... |
Alebo mala vola na ventiloch... |
no tak tieto symptomy sa podobaju bud konciacej cievke zapalovania, snimacom, alebo samotnym CDI. neexistuje, aby ked motor nenatocis starterom, tak naskocil pakov. mne to robi to iste, ale ja tam mam ine CDI, z modelu 43F, a tam je len kopacka, a povodne bolo 3AJ,kde bol len starter, no ja som dorobil aj kopacku na ten motor. lenze to povodne 3AJ CDI odislo, tak som tam dal co som mal poruke. teraz sa to sprava tak ze na starter nenatocim,lebo to nehadze iskru, pripadne len sem tam. ale kopackov startnem bez problemov. povodne startovalo aj starterom. |
doladil som voľnobeh no má kolísavé otáčky, myslím na voľnobehu. A dokonca niekedy aj zdochne, na štartér mi to nechce štartovať ani za tepla, niekedy zas chytí ale za zimna nechytí a pritom mám novú baterku a sviečku. A do teraz štartovala za zimna aj na štartér aj po 2 týždňoch prestatich v garáži. Upravené 1 krát. Naposledy upravil endurak43f (01.05.2013 12:00) |
ked mas hnedu, tak ihlu nechaj tak, dolad len volnobeh |
skúsim sa pohrať s tým voľnobehom..... farbu sviečky mám tehlovo hnedú, spaľuje dobre. |
pohladaj, je tu toho milion. Na nastavenie karburatora ma vplyv aj to ako vzduchovy filter naolejujes. 20 rocny motor ma uz trochu inu kompresiu/podtlak ako novy motor. A karburator sa tiez opotrebuvava. |
vlastne máš pravdu, hoci je nastavený podľa manuálu nemusí ísť dobre, ako by si ho nastavil ty ?? |
no a co ze je nastaveny podla manualu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (01.05.2013 10:16) |
janoval...... karburátor je nastavený podľa manuálu... ARPAD.. kde ten snímač nájdem ?? a ako zistím či je zlý ?? alebo čo sním ?? |
dolad zmes na volnobehu, pojde dobre, nebude sa ani dusit. Mas ju zrejm dost bohatu, ked startuje bez sytica. Pridaj trochu vzduchu. |
takže, nastavil so karburátor, hladinu, bohatosť dal som ho do motorky pozapájal. Dal som sytič a začal kopať nič a nič, dal som sytič dole a na 3-kop chytila, bol som sa previesť a keď spadli otáčky pod 2000ot. a prudko som pridal tak ju začalo dusiť alebo ako keby vynechala ale keď pomaličky pridávam tak nad 2000ot. som ju ťahal do 6000ot. ide super 140km/h bola pre ňu hračka. Takže jedine čo je ďalej záhadou je sytič a to že keď pod 2000ot pridám tak ju dusí. Neviem čo ďalej, sviečka je nová ale kúpim pre istotu novú..... čo by ste mi poradili vy ?? |
drduro : máš pravdu dnes som to trochu poštudoval v praxi, Kilby mi to priešiel obzrieť odborným okom |
objednal som nové sacie príruby a sviečku tak čaká za tým, zajtra by mi to malo dojsť tak uvidím nahodím to tam a skúsim.... dúfam že všetko pôjde ako má, ale ak to bude motorova chyba tak som tak trošku v prdeli pretože nemám teraz moc na zvyš :/ |
JOSE, pri startovani za tepla, ked mas naplno pridany plyn, t.j. naplno otvoreny karburator, tak je paradoxne zmes chudobna = pomalou rychlostou prudi vzduch cez naplno otvoreny karburator a tym strhava cez trysku male mnozstvo paliva |
No ako ? naštartoval si ju ? teda už vieš čo bola chyba ? |
janoval.....nepovedal som že v nízkych otáčkach blbne, ale že začala mi blbnúť v ten deň kedy som na nej išiel posledný krát. A myslíš si že dávať olej na šúpatko sytiča je normálne?? nebude vadiť kaburátoru ?? |
tiez pozeram, ze nevies ci ti spravne funguje sytic. |
1. ked prefukujes karburator, tak davaj kua pozor na membranu. Je nechutne draha. |
2,5 otáčky som mal aj predtým a štartovala v pohode aj na štartér...... |
2 a pol otacky je taka priblizna hodnota, pri ktorej, ked je vstko v poriadku, tak motorka nastartuje. |
ked ti obcas ide a obcas nie, tak zrejme ti nedoteka dobre benzin do karburatora/karburatorov. |
2 a pol otacky na bohatosti zmesi je urcite dobre? podla manualu k moto? Upravené 2 krát. Naposledy upravil kilix (25.04.2013 15:17) |
ďakujem, idem si teraz hneď nastaviť hladinu. ďakujem ti za info. |
www.offmoto.com/viewtopic.php?id=3409 Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (24.04.2013 23:28) |
myslím si , že s motorom nemáš nič. |
mal by byť správne zložený, membrána je dobrá (skúšal som), s zo sytičom si niesom istý či správne funguje ale lanko mám určité dobré, jediné čo by tam mohlo byť zlé je to medené šúpatko alebo ako sa to správne volá, bohatosť som nastavil na 2,5ot. hladinu ešte nastaviť neviem ale bol by som rád ak by si ma to naučil hoc cez internet samozrejme ak to vieš??........môžem vylúčiť motorové poškodenie ?? mám na mysli piest, valec, ventile ?? |
počuj /aj ked píšem/ si si istý, že si ten karbec dobre posladal? |
neviem čo stým ďalej, tak som sa rozhodol že karburátor dám prečistiť últrazvukom ale keď to nepomôže ? kúpim novú sviečku no a uvidím že čo ďalej dúfam že pôjde lebo ak nie tak ma porazí... |
počujte, keď prekopujem normálne čí už zo sitičom alebo bez aj po 20 pokusoch je sviečka suchá |
urcite skus tu sviecku ako som pisal to iste som teraz riesil a tis mal nove sviecky a slo len na jeden a po vymene vsetko ok |
Sytič si nemal dávať. Nechaj iba otvorený benzín, ak to máš v poriadku, tak to chytí a po pár sekundách scípne. Ak máš starú sviečku skús to aj s ňou. Možno si novú sviečku prerazil pri prechlastaní. |
podlial som tú sviečku ako ste mi radili, keď dám sitič tak nič ale keď ho dám dole tak trošku si poblboce ale nejde :/ a strieľa z výfuku |
sviečka je nová ;) je v nej cca 4 dni a jazdilo sa na nej možno 10 hodín..........jeden chlapík mi povedal že krúžky sú v piči tak dúfam že nemal pravdu, vypláchol som nádrž prefúkal karbec sviečku vyčistil, takže zajtra nalejem nový benzín samozrejme s inej pumpy ako predtým a uvidí sa, verím že pôjde .... keďže dnes ráno mi naskočila normálne a poobede už nechcela nechápem tomu a v sobotu to isté ráno išla no poobede už nie mám výberčivú mašinu :D :D |
myslel som ventil na nadrzi co mas on, off a rezerva ked nema podtlak tak sa neotvara cize netecie benzin ale tebe tecie a urcite skus aj novu sviecku aj ked ti dava iskru teraz som to riesil na jednej masine furt to slo na jeden valec nove svicky to vyriesili drzim palce |
teraz som vyliezol z garáže...tryskac: skúsim to........ ARPAD: do karbíku mi bendzín priteká, vyčistil som ho 2-krát poriadne prefúkol kompresorom prečistil každú dizňu, aj viteká keď vytočím tú skrutku ta benzín tečie.............KoZmO: normálne mi tám benzín natečie, podtlakový ventil tam je no mal by zavrieť až keď natečie do kaburátora nie ??........a inak ako sa vám dnes jazdilo ? alebo sta ani neboli ? |
ja len ci to nebude mat potlakovi ventil ked ano nepotece |
no tak ti teda z neakeho dovodu nejde benzin do karburatora. ak povolis tu vypustaciu skrutku na spodku karburatora, tak ti vyteka benzin, alebo nie? |
Tak pod sviečku vstrekni cca 1 ml benzínu a skús či chytí. |
a ked skoncis z pokusmy o start, tak sviecka je mokra, ci sucha? |
surús, chlapci potrebujem súrne pomôcť v piatok som odstavil motorku a všetko išlo, a dnes sa ju snažím naštartovať a nič raz si prdla, karburátor som vyčistil a iskru hádže :/ poradte prosím nechce sa mi sedieť doma a počúvať zvuky iných motoriek |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 86529 | Včera: 159723