Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nooo, karol1, za skúšku to stojí, lebo nie som si istý či sa tak nestalo pri tej výmene piesta. |
ešte jednu vec by som skúsil , nemá to veľmi logické opodstatnenie , ale už sa mi stalo , že si mašina dala povedať po prehodení káblikov od snímacej cievky , len potom treba doladiť predstih , lebo sa posunie o polperiodu. |
karol1-momentálnu "fúgu" na snímači ani srnky netušia, lebo naposledy som to mal rozobraté minulé leto (menil sa piest)i a poskladal som to v tolerancii ako vyššie popisuješ.Pre istotu pozriem, ale až po kontrole spínačky, lebo som od prírody lenivý a stále hľadám cestu najmenšieho odporu. |
krampus - akú máš vzdialenosť medzi "palcom" na kľukovke a snímačom =cievkou. |
Chapeme. Upravené 2 krát. Naposledy upravil bacaono (16.03.2012 0:53) |
Jediné, čo ešte môžem urobiť je, rozobrať spínačku a skontrolovať kontakty vo vnútri, či nie je opálený alebo zoxidovaný, každopádne Ti úprimne ďakujem za Tvoj záujem mi pomôcť v mojom probléme. |
Jasne, zle som pochopil. |
Myslel som hocikedy po splneni vsetkych podmienok odblokovania (vyradena rychlost, vymacknuta spojka, zaklopeny bocak). |
Nie, lebo je tam blokovanie cez spínač na spojkovej páčke, kt funguje cez kontrolku neutrálu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (15.03.2012 23:12) |
Na tlacitko by mal ist prud zo spinacky az po zapnuti klucika. Inak by si mohol roztocit starter jeho stlacenim hocikedy. |
No, nasadil si mi chrobáka, a ja som myslel (doteraz), že prud ku rele prechadza iba cez tlačítko "start" Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (15.03.2012 22:50) |
Praveze ked nakopavas alebo startujes, spinacke to jedno nieje. Cez spinacku pri starte preteka aj prud na startovacie rele, a pri nakopavani nie. |
No už len tá ostáva, ale aj tak tomu nedávam veľkú nádej, lebo tej je "jedno" či nakopávaš alebo štartuješ. |
Ved prave to meranie na baterke.... skus odmerat pri starte napätie priamo na vstupe do CDI. Priamo na kabli aj + aj -. Niekde po ceste musi byt prechodovy odpor ked na baterke je dost. Ze by spinacka? |
Vidím, že naše myšliekové pochody sa uberajú rovnakým smerom možnej príčiny a asi "tade cesta nevedie", takže navrhujem ukončiť túto polemiku cez PC. |
baca- čo sa týka ukostrenia je všetko skontrolované a čisté, fcia CDI bola kontrolovaná cez PC, t.j. vstupy a výstupy, zároveň aj meranie na baterke pri štartovaní. |
Nemaju sice ziadny spolocna kabel, ale maju spolocnu kostru. Popozeral by som ukostrenie samotnej baterky o ram a motor, a ukostrenie CDI, cievky, startovacieho rele. V najhorsom pripade by som skusil napajat to CDI priamo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (15.03.2012 22:04) |
papi- skontrolované, tu v tomto prípade sú 2 nezávislé okruhy -zapojenie štartéra a zapojenie zapaľovania nemajú žiadny "spoločný" kábel. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (15.03.2012 22:01) |
krampus, niekde zle zapojené. Štartérom vyradíš (skratuješ, uzemníš) zapalovanie. Potom môžeš mať aj 500 Ah... |
bacaono- skúšal, skúšal, , všetko čo si vieš predstaviť a už som sa vzdal tej chybe prísť na kĺb,("najdratickejší spôsob" bol cez káble z aku 12V-66 Ah. Jednotka Ignitech je napájaná priamo baterkou a ak klesne napätie pod 9,1 V (čo pri štartovaní nie práve najmladšou baterkou je možné) tak iskru nedá, momentálna situácia: Aku 12V-14Ah r.v. 2011 a štartér po repase (beží ľahúčko s malým odberom) pokles napätia max. po 11,4 V a aj tak nič! . Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (15.03.2012 21:39) |
Krampus skusal si ju startovat silnejsou baterkou, alebo kablami z auta? Ak je slabsia baterka, tak na nakopnutie ide, ale na starter nie, lebo pri startovani uz nezostava na iskru kapacita. |
Chalani tak to je v prdeli. S kamosom sme rozobrali dynamo a vravel ze sa to neda stelovat ako na starych motorkach(on ma babety a trufal si na nu ze to nastavy) vratili sme to spet do povodneho stavu a n baterke tocilo ale neodpalilo. Skusil nakopovacku a kopal kopal mozno 50x vravi aby som vycistil viecku a do vzduchoveho filtra trochu banzinu nakvapal tak som tak zrobil a kopnul tak na 1 supu chytilo(prisam bohu). Ale na starter nechce odpalit toci toci ale neodpali ale kopacka chyta na supu(zrazu). Neviem ci on ma take stastie alebo co to je no.... |
Ja som mal prasknutu hlavu,najprv to zacalo nenapadne a do 500km uz som nenastartoval |
fakt by ma silne zaujímalo , ako na XL-ke dokáže posunutý rozvod ovplyvniť časovanie iskry/predzápalu. |
ja som mal to iste na XT kde som dorobil nakopavacku. riesenie je previnutie cievky ktora japaja CDI. |
ja mám zas ten problém, že na nakopávačku mám iskru, ale na štartér nie. CDI už je IGNITECH, ale robilo to aj pri pôvodnej. Kto už také niečo riešil a vyriešil, nech sem napíše kde bol"pes zakopaný". |
Michal0132- potom daj vedieť čo s tým naozaj bolo, aby sme sa do budúcnosti poučili (my XL-kári), a aj"majster svetla" od jogurtov z Rwandy |
Tak vďaka za rady ale asi to necham kamosovi on sa vyzna v motorkach a trosku sa s tym pobavi. Som myslel ze to bude jednoduchsie |
krampus netrep! nerozumies tomu ,nevypisuj pic..! |
A na nakopávačku nenaskočí ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (14.03.2012 11:43) |
na mojej XL som nikdy nemal problemy so zapalovanim, ani som nemal zhodeny lavy dekel na motore. Je dost mozne, ze tam niekto predtym rozladil zapalovanie alebo karburatory, mozno je aj elektrika na kkt (indučka), zla sviecka atd. To, ze iskru hodi skorej ako je piest v hornej uvrati je prirodzene a vola sa to predzapal. |
Praveze motor nenabehne. ZA studena toci ale trapi sa ked ma odpalit. Startovali sme ju vecsinou za autom. Iskru ma ale nie vtedy kedy ma byt. |
myslím si, že máš úplne mylné predstavy |
Zdravim mám doma Hondu XL600 LM a mam snou problem startovanim, pravdepodobne neni nastaveny spravne piest a iskru hodi skor ako piest vyjde hore. Prisiel som na to tak ze ked startujem na el. starteri citim ako sa trapy ked je piest skoro hore. Moja otazka je ako ho nastavit? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9280 | Včera: 215382