Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
pito1145: :D to je dost mozne, ale s CBFky treba postupne :D uvim ako sa s tymto bude jazdit |
atuh- neboj nic, odskusas a uvidis,07 si pochvaluju viaceri, ale ak sa ti zapaci teren viac, tak tu onedlho uvidime temu: Aku viac off. pneu obut na TA |
Nakonieco som objednal dopredu aj dozadu mitas E07, tak uvidim Myslim ze je to taky kompromis |
superflanker: heh dobre vediet a ja ze ake dobre gumy tam dali som pozeral ich cenu a su dost drehe |
atuh: tie tam davaju od vyroby. Nic horsie som este nejazdil. |
Este daco co si myslite o tychto gumach? Tie mam teraz: |
superflanker: Heh tomu ver ze sa ich bojim naviac chcem najst nejaky kompromis, aby som mohol do terenu nie extrem nie bahno, ale hlavne aby som mohol chodit kazdy den 100- 150km do prace a z prace a aby som zo stuplov nebol moc vytraseny a aby som zaroven mohol obcas sklopit |
A čo vravíte na Metzeler six days extreme. Počul som na nu samé chváli |
superflanker: tak o pol jedenastej jedenastej by som dosol, budem tam tak do dvoch. Tak ju hodim na vozik, je jej tak 90 %, a ako pisem dam ti ju, nie predam |
superflanker - tak to je iná. predok neviem .tam mám na cestu treleborg a v teréne metzeler 6d. |
bedna: uz viem ze budem free, takze o kolkej tam budes? Nech sa viem zariadit.. |
superflanker - AC 10 jazdím teraz aj ja v zadu ale ten tvoj km dojazd na gume ma prekvapuje.Mne po cca 300 km v teréne a 150 na asfalte chýbajú polky štuplov - vytrhané a je zjazdená na 40 percent.Ale na asfalte to drží celkom dobre aj v 100vke a viac. |
superflanker: to su top gumy na jazdenie ako jazdis, tiez som daval na ktm tak. Minule som tu prednu dal na rmz do terenu, akoze dalo sa, ale na agres styl ma obcas pustili, tam kde ma uplne ostre nehomologovane pekne drzali. mne bude uz na keket, tak ak prides do tn zajtra ti ju dam. Ale na zmiesane jazdenie 1:1 je to asi najlepsie co je, Dobry gripovity ceckovity material, a pritom aj slusna vydrz na asfalte. |
atuh: a sme doma |
atuh: velke cestovne enduro nestaci do zakruty polozit, ked chces prejst svizne...nevydrbes sa na stuploch..prave naopak ides jak v kolajnici...to nie su makke riedke cross/enduro gumy na ktorych citis v zakrute jak sa kazdy stupel zmyka....E09 na cestu 100% teren 70%- moj nazor |
tak teraz stoji otazka, ci si nechas poradit od niekoho, kto teoretizuje a stuple videl z rychlika, alebo od ludi, ktori tu jazdia na stuploch denne (napr ja mam cely rok stuple, dole ich davam tak na tyzden v roku ked spachavam asfaltomrdalstvo) |
atuh: a urcite kadzý jeden z nich uz par stoplakov zodral vsak? |
TKC 80 uz druhu sezonu. Prvu vydrzali 10 000+ aj ked uz o dezene sa velmi hovorit nedalo. Za sucha za mokra drzia fantasticky. V blate nic moc. |
Mám metzeler tourance vpredu aj vzadu. Na ceste paráda, mimo cesty (šotolina, poľné cesty) tiež fajn pokiaľ je sucho. Stačí trošku mokro už som zahrabaný . Ked je sucho zvládne to aj strmšiu trávu a poľňačky. Výdž obrovská mám 9000km a plánujem daších 2000. Potom už prezujem dopredu TKC 80, dozadu E09 dakar. |
superflanker: mno ani ne len setci okolo do mna hucia ze na stupkloch sa na asfalte vydrbem pri klopeni.... |
Ja som kombinoval TKC80 a E 09, teraz jazdím E 07 alebo E 09. Mám ich vyskúšané a všetko je ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil radioaktiv (20.05.2011 8:45) |
RobieAT |
atuh: daj tam E09 dozadu a dopredu trelleborg T644 army ( pomerne makka guma)...zo zaciatku na ne opatrne ale neskor budes robit naklony na ceste jak ss , zvladnu mensie blatko...sotolina to je na tych gumach raj ......mal som aj E07-cky a poviem k nim tolko lacna,neznicitelna guma co nie je dobra na nic ani off ani on...ale prejdes na jednej sade asi cely svet dookola ...tie by som uz asi nekupil...ja uz na inej gume ako E09 jazdim neviem..myslim ze aj GP by sa malo na nich jazdit |
matus: |
Tourance mal Vicky v Offroadové Alpy a vypozoroval som, ze na suchu dobre, na vode dobre, v suchom terene OK, ale napr mokra trava - tam kde som ja presiel na skorpionoch v pohode sam, tam som jeho musel tlacit, ale ze fest dost... Tak neviem. |
Este otazka ku gumam som objavil a aj mi to tu jeden chalan poradil ze na teren bez blata + cesty su dobre: |
este na stary ADV som najradsej daval karoo,alebo E 09,teraz uz nejaky extra teren neplanujem/kolena K.O./tak na nejake sotolinky mi budu stacit aj tie K 60. |
matus: pred par rokmi /cca 5+/ to bol dost casty jav. Potom nieco urobili so zmesou a uz sa to nestava. Resp. stava ale pri nespravnom pouziti. Toto pripisujem tomu co pise bača - vykon, rychlost, hmotnosť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (19.05.2011 8:02) |
TKC su najlepsie stuplove gumy.Na asfalt. |
motoride.sk/c/3706/syria--jordansko--irak-alebo-cez-div... |
matus: co im ofrkali stople? |
je celkom spravne ze sa debata zvrhla k pneu, lebo to je ozajstny limit ze kade a ako Jazdec a masina su len premenne v tej rovnici radostnej jazdy |
Jo dik za radu s tym zjadom skusim nabuduce sa postavit na moto, len si po stojacky pridem menej stabilny ako po sediacky ale asi je to vecouo zvyku |
matus co sa stalo e09 na ceste do iraku a na akych masinkach? Lebo 09 su zname tym ze nemaju radi moc vykonne motory a dlhe presuny vysokymi rychlostami, ale inak su v pohode. |
demmoo- ja mam Stroma, mal som Karoo T, tie drzali perfektne na ceste,, trz. mam vzadu E09, je ovela hlucnejsia, ale kedze ma 140 namiesto 150 rozmer, tak sa ovela lahsie klopi .. Viac povedat neviem lebo mam len 1400km na nich... |
superflanker> no lenze po tom co sa stalo chalanom s e-09 na ceste do iraku sa nejak zdraham ich niekomu odporucit... |
podľa mňa sú tkc lepšie na mokrom asfalte, než karoo ... ale ako píšem, je to len môj názor aváš vám neberiem rozdiel medzi nami bude i v tom, čo mimo asfaltu jazdíme, takže myslím, že je normálne ak nám vyhovujú rôzne pneu ... |
Flanky: mne nesmykaju na mokrom viac, ako nejaka cestna guma..nie lepidlo sportove,ale bezna cestna... |
matus: km dojazd som u TKC bral ako tromf aj ja, kym som ich neprešťal E09, nehovoriac o rozdiele cien a vlastnostiach mimo cestu. |
Peto> preto som povedal, ze som ich nejazdil - aby to bolo jasne. Nehram sa na deda vseveda. |
demoo: aj ked ich matus nejazdil tak napisal spravne - TKC na mokre smykaju viac ako E09, na mokrej trave stojis na mieste a v blate si hned zaneseny takze detto. |
matus: skús ich a potom môžeš porovnať ... hovorím len za seba, že mne vyhovujú najviac na to čo ja od nich potrebujem ... mám zásadu, že si vypočujem aj iný názor, ale môžu mi 10 hovoriť a písať, kým nevyskúšam, neviem ... nemal som s nimi na mokrom asfalte žiaden problém Upravené 1 krát. Naposledy upravil PetoDL (18.05.2011 22:45) |
devil> stojím - mám nižšie ťažisko? to je proti fyzike..... |
PetoDL: |
tkc som nejazdil, ale nikdy som im neprisiel na chut. Tie stuple su strasne velke, to je max na suchy teren. Navyse sa o nich hovori, ze na mokrom asfalte nie su moc dobre. Potom stoji otazka, na co vlastne tie gumy su? |
máš rovnakú skúsenosť ako ja, takže na tkc som sa ale najlepšie cítil na ceste a keďže až tak blato nemusím a na šoto a ľahký terén mi stačila, zostal som pri nich ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PetoDL (18.05.2011 22:41) |
PetoDL: ak neriesis potrebu lepsieho samocistenia od blata, tak ti moze byt jedno ci E09 alebo alebo Karoo ci TKC. Aj ked E09 kupis za tretinu ceny TKC. Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (18.05.2011 22:38) |
flanky: nepamatam si,co si pisal..ale ak E 09, tak nemam zaujem, mokry asfalt je totiz svina..a ide o 140/80, ja mam 150/70... |
stojím - mám nižšie ťažisko? to je proti fyzike..... |
Uz som to pisal v teme ktoru si zalozil a pytal si sa na TKC. Skor by som pouvazoval ci nebude problem mat 140 na tvojej masine. Ja by som to ako problem nevidel. |
demmoo: Dik za odpoved 12tis je vazne dost super, tolko mi vydrzali jednine turisticke na CBfke |
seperF: ako tvoj názor to určite beriem každý má iste iné nároky a čaká od nich niečo iné, či už v teréne ( ľahký, ťažký ) alebo na ceste ( pohodovka, dlhý trip a pod. ) ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil PetoDL (18.05.2011 22:33) |
a ja hovorim ze "najlepsie aj cesta aj teren." nie su TKC prave kvoli tomu poslednemu slovicku. |
flanker: citaj, co som pisal..a na co sa pytal atuh... |
Mas TA, tak dojdi sem: motoride.sk/?P=phorum&tema=vyjazdy&tid=48718... a dozvies sa aj co nechces. |
superflanker |
demoo: TKC do terenu neodporucaj |
ja mám tiež vypletané, ale na gs je to tak vymyslené, že to ide |
PetoDL: |
atuh: mám bezdušové ... kde si to zobral?? |
demmoo Dik za radu a kolko Ti asi vydrzia? Pozrel som ich na webe vyzeraju celkom schopne a su dusove? Lebo tie co som objail pise ze TL teda bezdusove a na TAcko musim davat dusove. Upravené 1 krát. Naposledy upravil atuh (18.05.2011 21:31) |
atuh: pouzivam Conti TKC 80, na asfalte paráda, po stupačky a v suchom teréne tiež velmi dobre...mokry teren-nic moc,necistia sa poriadne... |
Pani |
Jedna Super stránka na tvoje otázky DEMMO: www.offroad-lm.szm.com/technika/akonejazdit... |
budem, dlho som ta nevidel, rad pridem. uvidis aky krasny zvuk ma ladacik dvr |
V sobotu budes v TN? Akurat som rozmyslal, ze by som tam mal zase zavitat... je to na velke endurka ako stvorene... |
matus: suhlas. Ale zasa su trate kde aj na krose v tempe ides zahynut avvvvottttomm ttto je Ak by som chcel jazdit hory, kupim rmx450 na znacke aby bol aj presun mozny a tazke enduro ma mozno raz caka miesto copra Inak mam tazke endura/ale poctive. napr 660 tenetere/ velmi rad, lebo skutocne sa s nimi da prejst vselico. Pekny priklad je trat v trencine ta zadna cc. Prejdes poho aj na tazkom endure, ale na kroske si to o dost viac uzijes, su tam useky na zalozene 3 a 4 do debility exc ma vyborne pruzenie, kdezto 690 enduro je nenormalne tvrda motorka. yamahu tak nerozhadze tvrda prekazka, ale zasa liha na brucho casto, ze skrkas krytom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (18.05.2011 9:14) |
bedna> tak o tom sa polemizovat neda. A to 690 nie je ani zdaleka tazke enduro, ved to je lahka motorecka. |
ja som ktm 690 e predal preto lebo na tazsom endure sa teren sice ist da, aj cokolvek prejst, ale neda sa ist agresivne pod gasom s odlahcenym predkom, tak ako na terenkoze. Proste ked som 3ojke zadal, isla nejakych klido 50-60aj 80, kde bol prehlad na polnacke aj 4ecka 100-120 ale ked som chytil hrbak tak som mal co robit aby ma nevykopla, alebo ked dosol nejaky sliz tak top lahko zalyzovalo a cim tazsia motorka tym tazsia korekcia rozhadzaneho predku. Na kroske uz do hory moc nechodim, lebo pekny gas sa da ist iba na kolecku, v hore ked ti na vytocenej 4 alebo 5 vybehne, dzip, turista, bajk. tragac, tak je to dost tazko v riti, preto tam idem radsej na bicykli, kukam stavim s ana pivo a tak. Pozri moj clanok ktm vs rmz, tam nieco je o jazde pouvadzane. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (18.05.2011 8:42) |
demmoo:je to individualne pripad od pripadu, situacia od situacie. Niekedy ta "plny kotol" vytiahne zo sraciek aj bez toho aby si sa k tomu nejak inak pricinil. Masina potiahne, ty vejes ako handra ale nakoniec si to zdolal. Inokedy ta plny kotol smarí nas strom /tak ako pise matus/, alebo urobis "sviecku" /na to bol expert sorge/. Ten kazdy druhy vyjazd nasmeroval predne koleso panu Bohu do okien a bolo jedno ci je na polnej ceste alebo lesnom chodniku. Takze niekedy sa oplati ist pomaly a technicky. |
matus: OK, slova plny kotol ber s rezervou, je jasne,ze nebude nikto drzat plyn na maxime, myslel som to tak, ako pises...jednoducho v zábere, pod plynom, proste kotol... |
plny kotol? |
asi univezralna rada, jeb tomu plny kotol, inak ides k zemi...mam pocit ze v terene jazdim iba dvoma sposobmi a to bud plny kotol alebo brzdenie...Dost som sa za poslednu dobu v terene naucil a stale je veeela vela veci, ktore neviem, resp. na ktore mam v hlave blok...ale kludne by som sa niekam isiel previezt...chalani, co chcete jazdit sledujte temu Enduro Offroad Bratislava a okolie... |
napr. ked ideš po rozmočenej blatovej ceste tak sa nesnaž íst po stredovom hrebeni ani sa tam nesnaž vyliest, ani sa tam aj tak poriadne nedostaneš a hned si každým kolesom inde, chod po kolaji aj ked je tam kopu vody, nesnaž sa íst ani krajom tej vody lebo určite padneš, pri okrajoch to stúpa pod vodou, musíš sa držat čo najhlbšie. ked chceš pri tom stáť, musíš byt nachystaný stále mikat ručkami ako v piesku aby si sa udržal v najhlbšim mieste, ked ti to začne vyliezat zo stopi na mokré kolaje tak ideš určite dole. ked sedíš tak sa odrážaš nohami od okrajov. nezastavuj zadným kolesom pred hrbom ked chceš zastavit ale zastav až ked koleso nanho vileze inak sa nemusíš rozbehnút, predným cítič čo si prešiel. ked je moc blata pod vodu zastav tam kde je jajpevnejšie nie najmekšie niečo taketo si chcel počut? |
tak keby sa tu nieco zomlelo isiel by som sa zadrbat sameho ma to tak netaha ...... |
Ahoj Matus |
1. nepadat |
Ahoj no ako urobili ste nejaky vyjazd cestovnych endur ja mam teraz noveho TA a jazdim s nim vsetko, mam dlhorocne skusenosti z bicyklom v terene a to mi trosku dopomaha, ale dnes mi TA drbol do mlaky a bahna a som ho asi 30min vytahoval a myslel si ze ho uz von nedostanem |
a vadite sa tu ako detska, co enduro je, co nie , kamoska bola s Banditom hore na Cachtickom hrade, tak aj to je endore, ked tam vysla a basta, , myslienkou je tu nieco ine |
nepolozit moto moze iba ten kto ju ma stale v garazi, tzv "kurva" pady, ked sa takmer pri stojatom stroji skratka neudrzi rovnovaha, su bezne,bez vecsich nasledkou, zatial mam Africou len take, ked uz citim ze neudrzim, tak radsej odskocim, pritlacit nohu je horsie ako odrety lak, ci zrkdlo, "bez" nohy ju nepostavis, aj to sa da nacvicit, zvihat ju "zadkom", cize postavit sa chrbtom knej, tak vyvinies vecsiu silu, |
PS: sedim este vtedy, ak sa zakruta da prejst motocross stylom (s nohou dopredu) |
ja sedim iba vtedy, ked nevladzem. Inak je vzdy lepsie stat, mas nizsie tazisko, drzis motorku nohami, lepsie reagues telom na problemy, mas vacsi prehlad o ceste...vyhrava ten, kto stoji, imho. |
marek750, veď hej, ale aj tak je to viac enduro, ako TDM. Na nejaký Dakar by si ktorú z tých dvoch vybral? |
TDM v teréne = celé zle |
papiboy nie každý má najnovší =najľahší model GS. Vždy to boli štvrť tony ťažké "mastodonty" |
Tak sa teda chlapi dohodnime a dajme spolocny vyjazd! |
cafte, posuvate debatu, niekam inam, Demmo mal zrejme na myli, vybehnut niekam kde sa to neda nazvat "cesta" ani "off-road", na lazy, chalupu,skratku k priehrade,za ovcami na salaš.... |
Keď sa to už oživilo, demmoo, oponentúra sa hlási |
Dal by som aj ja off-road vyjazd niekde na zahori. Hlavne, ak ma nikto tip na zaujimavu lokalitu a teren |
Viem, že moja "moto" asi nedisponuje takým výkonom aký by som v teréne potreboval, ale viem sa zhruba vyjadriť čo je potrebné na jazdu takéhoto druhu. Je to o inštinkte a spontánnych reakciách. Samozrejme, nie každý to vie/musí to mať aj v krvi/dá sa to aj naučiť. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Trojan (11.05.2010 15:31) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 172931 | Včera: 192997