Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
BEHA,BEHA,NECHCE SA MI UZ ASI PIATY KRAT VYBERAT KARBURATOR VON A NASTAVOVAT HLADINU,SEREM NA TO.A TECIE MI LAVY TLMIC,TREBA NOVE GUFERO-ROZDRBKALA SA MI SPRUZINKA.CHCEM JU PREDAT,UZ NA NEJ NEBUDEM ROBIT NIC,IDEM SKUSIT STVORTAKT.NECHCES KUPIT? |
Cau Truba no dobre vediet ..a ozaj ty mas yz 250 ja mam teraz porobenu staru yz 125 93...ako ti to behaaa |
RAJCE-TAK CI TAK TI TEN NIKASIL BUDU ROBIT V CECHACH (ASI NAJLACNEJSI,ALE NAJMENEJ KVALITNY,VRAJ),ALEBO V TALIANSKU,ALEBO V RAKUSKU,LEBO NA SLOVENSKU TO NEROBI NIKTO (ASPON DONEDAVNA NEROBIL). A KAZDY OBCHODNIK SI UZ LEN PRIHADZUJE NAVRCH PENIZKY ZA TO CO NEROBI,MUSIS NAJST TAKEHO,CO PRIHADZUJE NAJMENEJ. |
Tak toto sa mi pacilo.... |
marektm: |
sokol: |
zeleno: Upravené 1 krát. Naposledy upravil rastov (31.03.2006 6:00) |
Ja by som skusil len podotknut ze podla mna ta stara MTX nema ziadny nikasil ale vlozku... rozoberal som 200vku rocnik asi tak 87-89 a mala vlozku a ziadnu vrstvu takze klasika vybrus a vozis sa ... karol1 ti to tam zbucha raz dva |
rastov: napíš, ako si sa rozhodol a čo všetko si sa o nikasile dozvedel. Videl som, že si sa informoval aj na Motorkari.cz. |
NERAD SA MIESAM DO VASEJ ODBORNEJ DISKUSIE,LEBO NEMAM ANI ZDALEKA TAKE SUSENOSTI AKO VY DVAJA(KAROL,ZELENO)(TYM ZAROVEN SKLADAM POKLONU),ALE... |
Karol1: neviem, kde vidíš osočovanie a kto koho osočuje. Nezdá sa mi, že vyjadrenie iného Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (28.03.2006 15:50) |
Veru, veru Stari kocuri na smetisku |
Toto som tušil že sa raz zeleno pochytí s karolom a neskončí to dobre. |
zeleno -nemám Ti viac čo povedať , svoju aktivitu v tejto diskusii končím a k životu mi úplne postačí , keď sa mi ako včera vráti zákazník po rokoch a po predošlých pozitívnych skúsenostiach chce do ďalšieho valca znovu vložku . Zažil som závady o ktorých sa Tebe ani nesnívalo a môj názor je , že človek sa stále učí . O tej potrebnej hrúbke vložky si zas zabil sprostosť , ale prosím to je Tvoja vec . Hodne zdaru chlapcom čo sa im vrtaš v motorkách. Upravené 1 krát. Naposledy upravil karol1 (28.03.2006 6:24) |
Ja na nikoho na tomto serveri neútočím, nad nikoho sa nepovyšujem a snažím sa svojimi |
eric-gorr.com/tech/pistonguide.html |
soson: neželám ti nič zlé, ale keď zadreš, budeš mať vlastné skúsenosti a názor. |
coze?uvidime,posudime,este kym zozeniem !!!JEDEN!!!spic do kolesa,radiacu packu,tak by mala byt funglovka zabehneme pomaly a uvidime ako sa bude spravat,potom budem jazdit ako na starej aprilke-vsetko-rychlo,a ta my vydrzala celu sezonu bez akejkolvek investicie,okrem gum a platniciek a jazdil som na nej kazdy den,v otackach. |
Karol1: nepísal som to tebe, ale menej skúseným motorkárom. Tiež nehodnotím tvoju robotu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (27.03.2006 18:12) |
Zeleno - nemýľ si vhodnosť riešenia s odfláknutou robotou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil karol1 (27.03.2006 8:18) |
ferjon: nahradiť nikasil liatinovou vložkou je núdzové riešenie. Valec nie je na to konštruovaný |
bežne nahrádzam nikasil liatinovou vložkou a mám k tomu aj kovaný piest , aj keď originál kovaný nie je. |
NO a nemôže sa nicasil nahradiť vložkou? a kovanym piestom konkr. Aprilia Rx 125 ´91 |
sú určité odlišnosti v správaní sa chemicky vylúčeného niklu a nikasilu . tvrdosť , zmáčavosť olejom , rýchlosť nanášania atď . Musel by som si oživiť pamäť , takto z voleja nie. Ale napr. ak mám vydratý valec dosť moc a chcem ho dostať nazad do miery , tak by som zrejme "chemický" nikel nahradiť nikasilom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil karol1 (24.03.2006 22:06) |
tak hej karol1 to dal ja z učebnice |
Karol 1: |
A čo takto použiť pri posudzovaní meradlá ? |
Pokial vo valci nie je ziadna viditelna prasklina a nikde vrstva nicasilu nie je viditelne zodrata ,neni potrebne menit valec.A zivotnost piestu kruzkov a pripadne piestneho capu udava vyrobca -je to rozne napr. motokrosova 80tka sa pohybuje na nejakych 20tich motohodinach... |
kúp yamahu DT 125, rovnaké enduro ako mtx, ale má miesto nicasilu liatinovú vložku |
Vlap: |
ten motor nebol este ani rozoberany, takze vsetko je tam povodne, aj piest aj kruzky, je to r.v. 1990, tak neviem, ci to uz bude potrebne renovovat alebo by to malo vydrzat este par rokov? |
Ked davas novy piest tak uz sa oplati davat aj nove kruzka, zalezi ako boli menene predtym, ci naraz s vymenou piesta, teda ak bol niekedy meneny, alebo zvlast piest neskor kruzka, ale myslim si, ze vacsinou sa to robi tak, ze sa menia kruzka s piestom naraz. |
takze komplet renovacia aj s piestom by stala cca 7-8000,-sk ???? |
Caute, otvoril som aj tuto samostatnu temu. Chcel by som sa dozvediet co najviac ohladom tej nikasilovej vrstvy vo valci konr. hondy MTX 125 2T vodnik. Po kolkych km je potrebna renovacia valca, alebo ta tvrdena nikasilova vlozka by mala drzat roky a meni sa len piest? Vopred dakujem za kazdu informaciu, Upravené 2 krát. Naposledy upravil rastov (23.03.2006 9:06) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 145349 | Včera: 244472