Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ja som bol v cechach ale nasiel som aj na slovensku |
urcite by si ho spoznal... asi aj keby si ohluchol |
Shit... |
Cendina : to mam Upravené 1 krát. Naposledy upravil zubro (27.02.2008 13:41) |
zubr: tak to máš teď docela dost náhradních dílů paráda. |
Hmm... Moja ma 43.. Boli nejake naznaky, ze nieco nieje v poriadku?? Bolo to niecim zavinene? Co stala vymena? |
mala najazdene asi 45 000 km, a bola zla kluka. vymena motora bola jednoduchsia ako oprava stareho |
na ifo som zvjedaf aj ja.. Kolko ma tvoja najazdene Km? |
no tak to bola asi dost draha oprava. Ale zaujimalo by ma co s tym vlastne bolo ked si musel vymenit komplet motor. Daj nejake info do placu. Drzim palce a vela stastnych km s novym motorom. |
Tak som problem odstranil, vymenil som motor . Je to fajn, konecne sa mozem vozit. Este loziska v kolese a krcku riadenia a je to. |
zubro, to je dobry napad s tym servisom. Dufam ze ti tu zavadu rychlo odstrania a nebude to moc drahe. Budem drzat palce aby to vyslo a potom sa mozme ist na jar previezt. Cakame na infosky co to bolo. |
Bojim sa, ze to ta kluka bude, aj ked vo vnutri trosku dufam, ze nie moto ide do servisu pravdepodobne buduci tyzden, urcite dam potom vediet, co to bolo. |
zubro, k Tvojmu prispevku z 11.11.2007 13:16 |
zubro nemas niekoho kto by si tie zvuky z tvojej 929 mohol vypocut a identifikovat zdroj klepania? Urcite to daj niekomu pozriet. Budem drzat palce aby sa problem do jari odstranil. Daj aj ty vediet co to bolo. |
Tak nech Ti teda sluzi tak ako ma. Ja dufam ze aj ta moja bude len nejaka prkotina, aj ked to by bolo az moc velke stastie na mna :D |
Zubro dakujem, ale zavidiet nemusis, stalo ma to vela nervov a casu a nakoniec zistis ze to bola uplna prkotina. |
pita, si vysmiaty ako lečo, však? ani nevieš ako si to odstránil možno to bol nejaký kontakt v spojoch na kábloch, si to mohol kuknuť ked si to mal už rozobrané či to nie je niekde zaoxidované |
AHojte, tak sa mi podarilo proble vyriesit, konecne to ide ako ma. Nemohol som sa ale odviezt, napodlo vela snehu. Neviem povedat presne kde bola chyba. ZHodil som vstrekovanie, porozpajal som vsetky kable, znova pozapajal a nahodil vstrekovanie. Po nastartovani a ohriati motora to vsetko akoby zazrakom zacao fungovat. Som taky rad ze sa mi to podarilo vyriesit bez nejakeho mechanika. Motor pradie ako macicka. |
Bojim sa, ze je to viac nez pravdepodobne ze to bude kluka. S tym blikanim kontrolky je to asi tak : za studena ani neblika, ani nesvieti. Ked sa moto zohreje, zacne sem tam blikat na volnobezky. Pridam trosku plyn, zhasne. Ked som sa chvilu vozil, kontrolka na volnobezkach uz svietila. Po pridani trocha plynu zasa zhasla. Olej som vymienal po 6000 km. Neviem ako ho menil povodny majitel. Kazdopadne, moto uz je objednana do servisu, ja sa na takuto robotu necitim.... |
zubro: |
pita, to aj mňa zaujíma, aká tam bude chyba, daj vedieť prosím potom |
pita napis ako si pochodil, celkom ma to zaujima |
Ahoj Motorado, |
Pitasviecky to nebudu..kolko ma Km motorka? sviecky DENSO su podstatnejsie lepsie ako NGK a mohol si si objednat sviecky BOSCH s oznacenim UR2CC tie su pre tvoju motorku vhodne!Ak mas v poriadku palivovy sistem ze jedna z hadic nieje pri poloheked je nadrz osadena zlomena tak je to uz len elektronicka chyba vo vstrekovani paliva..ak mas moznost pozicat si riadiacu jednotku z druhej motorky tak to sprav a vyskusaj ak nepojde je problem v samotnych vstrekovacoch!!!mal som taky problem z jednou hajabusov a musel som vstrekovace rozobrat a opravit a motorka ide do teraz..moze byt aj ked u hondy mala sanca ze su poskodene tesnenia vstrekovacov.Mam akurat v oprave jednu 929 vinu tak by som ti vedel pomoct stou riadiacou jednotkou..zatial caves |
Servis bude az posledne riesenie. Verim ze je to len prkotina na ktoru pridem. Sviceky som objednal, nedam tam tie original Denso- jedna stoji od 1500-1800Sk. Objednal som NGK a su o dost lacnejsie. Pockam este tyzden kym pridu a namontujem ich. Dufam ze to naozaj bude len v tych svieckach. |
Chlopi u mna ked nic z mojich "pseudomechanickych mudrosti" nezabera, vacsinou pomoze servis... |
Ved prave, tazko sa urcuje zavada z monitora. |
No tak to asi rozvodovka nebude. Ta tak silno neklepoce, a este ked vravis ze su to supy. No neviem najlepsie by bolo vypocut si to. |
spojkovy kos trosku klepoce, to je normalne, ked vytlacim spojku tak to stichne, ale toto su dost supy. skor to vyzera na ten rozvod, to mi uz niekto povedal, len sa mi to zda byt dost hrkot. Pri zaradenej rychlosti to tak divne vrcalo za jazdy, potom to zacalo dost klepat. Mohol by to byt ten rozvod, ale neviem, ci by to az tak silno klepalo. |
Ta kontrolka mazania by mohla znamenat slaby tlak ojeja. |
Nazdar zubro, klepe to aj za studena? Klepotanie moze sposobovat spojkovy kos co je zname, rozvodovka by to tiez mohla byt. |
ja mam tiez problem s 929 firebladeom, ale mne klepe motor. na volnobezky v pohode a okolo 2500 otacok zacne klepat, ale iba za jazdy so zaradenou rychlostou. trochu aj na neutral, ale to je monimalne.... a tiez mi sem tam blika alebo svieti kontrolka mazania, pridam plyn a zhasne, uberiem, svieti. Oleja mam dost, ani sa nestraca. Keby ste niekto vedeli poradit alebo mali druhy dobry motor za dobru cenu..... |
Vzduchovy filter je ok. Palivove hadice su tiez ok, to som kontroloval ako prve. No budem skusat dalej, skoda ze mam cas iba cez weekend. Akonahle pridem na chybu dam Vam vediet co to bolo |
pita Nazdar kamos, ak si chybu este neodstranil tak sa skus este ak to zvladnes pozriet pod nadrz a skontroluj si velmi pozorne privod paliva to je ta hruba hadica s strunkov okolo a holenderom a dvoma hlinikovimi podlozkami, ktory sa nakruca do nadrze,skontroluj ci hadica sa niekde nelomi pri davani nadrze na miesto na ram a dalej skontroluj aj tu tensiu.Ak by nebola jedna stychto hadic stlacena tak si skontroluj vsetky odvetravacie hadice ktore idu do a z nadrze su asi 2, prefukni ich kompresorom, a aj otvor pod vyckom taky maly.Ale sprav skusku najprv tak ze ked ti to urobi, tak zastan a hned otvor nadrz..ak sa prudko nadychne vies kde hladat problem. |
Pedro77 este to trochu upresnim, motor zhasne iba ak neuberies plyn. Ak by ale nebolo nieco v poriadku hned po otoceni klucikom by mala blikat cervena ledka na budiku nie? Ako funguje presne ta diagnostika? Prepojis ten diagnosticky konektor kablom a otocis klucik. Co presne sa ma stat? Ako sa da zistit ci su v poriadku fajky? nemam moznost pozicat si funkcne od niekoho ineho. |
PITA keby ho pridúšalo môžu byť sviečky (sviečkové káble,...),ale keď zhasne v otáčkach no neviem,len ma mýli že diagnostika nič. Skúsim "podumať" popýtať sa... |
Ahojte, kto moze poradit?Problem je nasledovny: Motor ide krasne na volnobeh, ale je priduseny a nasledne zhasne, akonahle sa dostane na 6000rpm. Pripadalo my to ako keby motor dostaval malo vzduchu. Nasledne som skontroloval ci funguje privera v Airboxe a vsetko funguje ako ma. Vzduchu by mal motor dostavat dostatok. Je to citelne pri nasavacich otvoroch.Vzduch prudi do Airboxu normalne. Robyl som aj diagnozu, ta neukazuje ziadnu zavadu. Dobijanie je tiez ok, cize to mozem vylucit. Prevdepodobne by to mohli sposobovat sviecky, co nemozem vylucit. Ked som sviecky vybral, boli cele cierne a vlhke, skusal som aj inu sadu sviecok, rovnaka situacia.(sviecky boli pouzite) Teraz som objednal nove sviecky a zostava len dufat ze to bude sposobovane iba svieckami.Moj nazor je ze sviecky zle odpaluju a plivo nieje poridne spalovane pri vyssich otackach, co ma za nasledok pridusenie motora. Ak by mal niekto iny nazor alebo podobny problem dajte vediet. Kazda rada je vytana. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 104892 | Včera: 166788