Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Viem veľmi dobre, ako to vyzerá. A preto viem, že to nemá každé auto. Tak nabudúce nezovšeobecňuj a nebudeš sa musieť rozčulovať. |
Pri menšom náraze sa tlačitko aktivuje a už nenaštartuješ ... zatlačíš ho a ideš dalej , je to kôli bezpečnosti , automaticky po náraze to vyradí motor s prevadzky ... |
Rorschach Dpč si myslíš že si robím srandu ? ty ani nevieš ako to vypadá ... napríklad renault to má tu Pozri obrázok každe auto to má niekde inde ... samozrejme že staré pičoviny to nemajú ... |
Maros868: zabudol si na detail, nevieš od ktoreho roku, ale robil si s autami a preto vieš... Jeb na to bratu! |
Rorschach zabudol som na menší detail maju to všetky novšie autá , ale neviem od akeho roku ... robil som s autami preto to viem ... |
Maros868: Mmm... A kde nájdem to červené tlačítko napr. na mojej 206tke? |
vypínam klúčom. iba enduro ked dvíham ze zeme tlačítkom |
Rorschach by si sa čudoval autá ho majú buď v motorovom priestore alebo v kabine vodiča ale tieto sa pri náraze aktivujú automaticky ... preto ak budeš mať menšiu nehodu a jebneš do stromu v menšej rýchlosti a nepôjde ti naštartovať je ten "Notaus" aktívny aby sa predišlo možnému riziku ... a je to tiež červené tlačitko !!! |
Už som tu reagoval: "V časti o Zastavení a parkování mám napísané: "6. Otočte klíčkem ve spínaci skřince zapalováni do polohy "OFF" (vypnuto)." |
egres2 máš pravdu , presne tak to je konečne niekto kto tuto temu berie važne ! tref asi sleduješ vela filmov |
MotoKiller , pravdu vravíš , až mi je to divnô . |
Každé motorické zariadenie má tzv."Notaus" núdzový vypinač.Aby každý vedel a našiel ho je červenej farby uniestnený na viditeľnom mieste. |
kto by sa babral z tlacitkom? sak vykopnem bocak a moto zdymne je to aj efektne aj prakticke lebo ked sa na to naucis nikdy sa ti nezdrbe moto preto ze si ho zabudol vyklopit |
tref prestan fetovat.. |
ach boze mat tak vase problemy, svet by bol gombicka.. a vedeli ste ze nesmiete brzdit prednou brzdou, lebo vymazete vsetky udaje ktore su nahrane na disku, ono ten disk na prednom kolese je vlastne CDcko a strmen je CD mechanika a su tam zapisane dolezite udaje. Ked sa udaje vymazu tak sa aktivuje samodestrukcia motora.ZASADNE! musite brzdit iba hyberkinetickou multifibrilarnou turboraketou a odletiet do vesmiru. Ked sa po case vratite na zem tak vas uz mozno nebude trapit ci niektore tlacitko na motorke radikalne ovplyvnuje zivotnost nalepiek na motorke |
Ja ked vypnem klucom a nahodou je motorka zohriata tak, ze je zapnuty ventilator tak ho vypne... Ale keď vypnem motorku červeným dzindzikom tak ventilátor točí ďalej.. |
komu ako lepsie, ja vypinam klucom, kamarat cervenym prepinacom, len sa obcas cuduje ked nechce moto startovat = zabudol to prepnut spat |
Ak vypnes elektriku, tak ti vo valcoch uz nehodi iskru a palivo co je tam nezhori. t.j. budes tam mat casom bordel ...Ked vypnes klucom, tak by to malo dokoncit cyklus ... Snad som si to dobre zapamatal ... |
bullshit |
Čaute kolegovia.Mam takú malú dilemu.Som sa dozvedel,že motorka sa nemá vypínať tým červeným bazmekom pri hefte ale mala by sa vypínať iba klúčom.Lebo keď vypínam tým bazmekom tak vraj zakaždym zresetujem počitač.Čo vy nato mechanici? Upravené 1 krát. Naposledy upravil saly (02.11.2010 22:15) |
Rogid: Dám ti univerzálnu radu: Čekni manuál. |
Keď už sme pritom. Ako mám vypínať motorku ja? Ak je sa zopne ventilator, a vypnem ju kľúčikom ventilátor sa prestane točiť. Ak ju vypnem červeným tlačidlom tak sa točí ale nezhasne mi svetlo. |
v nemeckom manuale mojej karburátorovej moto sa píše: "Der Zundunterbrecher dient zum schnellen Abstellen des Motors in Notfallen. Im Allgemeinen den Motor uber den Zundschlussel ausschalten. |
Nexino tlacitka kill switch sa nemusis chytat staci vypinat klucom. Cim viac kill switch pouzivas tym skor sa opotrebuje a moze ti robit problemy za jazdy(vypinanie motora otrasmi). |
Taze ludia motor vypinat vzdy klucikom ! pretoze ked vypinas tlacitkom "kill" cize cervenym pri pravom riaditku ti nahle odpoji elektrinu od motora cize vypnut klucikom a az potom tlacitkom kill ... pri starte najprv kill potom klucik a startujes .. dufam ze som vam pomohol |
buchac, ked mas taky problem, tak asi bude najlepsie ked predas motorku, a daj sa napr na rylovanie zahradky... |
kurna aj mi nekdo napise...na moju otazku:D :D....bo to tlacitko tam je fakt tak pekne dane...ze o nho tak mozes zavadit pocas jazdy a skape ti to...pokial nestuhnes stlacit spojku tak letis?potom to neni moc bezpecnostne tlacitko |
....a vy sa chcete voziť,alebo vypínať moto....mne je úplne jedno čím moto po jazde vypnem...som uspokojený,po niekolkých orgazmoch po jazde,tak ju skrátka vytočím,drbnem po tom vašom červenom tlačítku a vytiahnem klúč.....howgh... |
ja to robim takto kedze mam motorku v pivnici a vyjazd z nej ide iba strmsim kopcom hore, cakam kym sa motor nezohreje, zistujem to plnym ked skapine este cakam ked nie pridam tak na 4-5tisic a vylezem hore samozrejme potom este pockam oblecem sa zavrem garaz atd, a cervenym tlacitkom ju vypinam vzdy a v kazdej chvili |
V návode na obsluhu mám napísané, že to červené tlačítko mám na vypnutie motora, tak aj tak vypínam a potom otočím klúčom do polohy off. Ak to ale niekomu robí problém, tak nech si vypína ako chce |
Bouchac007: Tak si myslím, že ani nie. Iba Ti vypne motor a pôjdeš zotrvačnosťou. Teda u mňa je to tak - ale ja mám páčku a nie tlečidlo. Tlačidlo možno hneď zas naskočí, alebo po určitej chvíli. A trošku to asi aj podrncá. |
Kua chlapi, nech kukám jak kukám, stále neviem, kde je sever. Jednoznačne mi však z toho vyplýva, že sa všetci držíme toho" "keď zlyhajú všetky možnosti, prečítam si návod" |
tak ako...ked sa mi podari to tlacidko cervene omylom stlacim pocas jazdy...tak ma vyhodi z motorky...ked mam zaradenu rychlost?mozna blba otazka...ale pro istotu:P |
Takze pre doplnenie. Z mojho manualu: This switch(pise sa o cervenom tlacitku) is intended primarily as safety or emergency switch and should normally remain in the RUN position. Tlacitko je urcene hlavne na bezpecnostne vypnutie a malo by byt NORMALNE v polohe zapnute |
Okopírované z manuálu: |
mam pocit ze na Slovensku nedavaju pri predaji k moto manual alebo Honda mysli na vsetko. |
Ja keď som kupoval moto, r.v 2008 tak mi predajca povedal, že motor mam vypínať klúčikom a tlačítko mam nechať v polohe on. To íste som si prečítal v manuáli a neviem prečo by som sa nemal riadiť pokynmi výrobcu. Myslím, že vedia o čom píšu |
Honda Magna skusal som to a nic XJcka to maju akosi hlupo vyriesene. |
To čo píše vidicom sa mi zdá dosť logické...táto problematika sa nejako moc zglobalizovala. Upravené 1 krát. Naposledy upravil LuboooS (05.07.2007 10:24) |
vidi tiez si myslis ze jazdit na studenom motore je kravina? |
Vadim: |
Som pozrel do manula k mojej Kawe a je tam pisane : |
skus so spojkou, ale dnes som sa vozil na CBRke 2000rv. a ta tiez ide so zaradenou rychlostou , ak je vymacknuta spojka.... |
Gommez ako to uz bolo niekde v tejto teme pisane mne to zo zaradenou richlostou startovat nejde |
mnooo dnes som zistil ako vypnut moto este lepsie ! Zaradte jednotku a rychlo pustite spojku mate to rychle a ucinne |
brazel: Tušil som, že vodu v chladiči netreba zohrievať... Teraz to už viem nabetón! |
Zdravim Vas, no podla mojho nazoru je najlepsie masinu vypinat zo zaradenou jednotkou cez policajta, ako uz bolo spomenute skrz viacere dôvody, ako su napr zabranenie posunu motocyklu dopredu a nasledne spadnutie z policajta, dalej by som podotkol, ze cerveny rychlospinac nie je na bezne vypinanie motorky urceny, lebo ak mozem podotknut, Japonci sa drzia kreda, ze ked uz pilot vidi ze stroj neudrzi, alebo hrozi pad, este staci vypnut cervenym gombikom motor, aby po pade motocykel zbytocne nerotoval a neposkodil sa tym padom este viac...... a k tomu vypinacu klucikom by som rad dodal ze ma jedinu malu vyhodicku, ze tym viacej zabudlivym sa sa aspon nevybije baterka ak by zabudli nim potocit do polohy off po zhasnuti stroja cez stojanek- policajta...... Prajem pekny den........ |
Vadim , žeby to tá sviňa termostat ? |
Hospoder: Upravené 1 krát. Naposledy upravil ftm2401 (30.06.2007 19:00) |
Najlepší spôsob je vytiahnuť fajku zo sviečky , kamoš tak pinčla vypína Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hospoder (30.06.2007 18:51) |
vadim: Prečítal som si ten článok. Rešpektujem čo si napísal a verím, že je v tom kus pravdy. |
Lubos: Nie je to povera. Kedysi dávno, keď ešte ani tvoj otec nebol na svete, to bolo potrebné. Podobne ako napchať handry do výfukov, naliať olej do valcov, natankovať plnú nádrž pred zazimovaním a tak podobne... |
Brazel: drísty trepe maximálne tak tvoj foter .... takých prudičov ako si ty je tu dosť. Ak máš nejaký osobný problém, volaj linku dôvery. |
KUA ja dilino som si to neprecital... a tam je kopec zaujimavych veci ! som ani nevedel, ze preco su tie kolena vyfukovych potrubi tak dosrate..a uz mi je to jasne..kokos..som hned mudrejsi Upravené 1 krát. Naposledy upravil HondaMagna (30.06.2007 12:46) |
Boha , nedá mi predsa len ešte raz . |
vadim: no ja neviem, pokial by som sa trepal ihneď na motku tak by sa kúsala a okrem toho mám dosť strmý výjazd z garáže...možno je to iba "povera" o tom zohrievaní, ale tak nejak sa prikláňam k názoru, že motor treba dostať do pracovnej teploty ešte pred jazdou. |
Lubos: Prezradím ti veľké tajomstvo: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (30.06.2007 12:15) |
mnoo motor auta zohrievam pokial nemam otacky ake potrebuje a potom pomalinky na jednotke prejdem 200 metrov a to uz je zohriate |
vadim: štandardne motor auta nevytáčaš na 10 tis otáčok .... |
Páni "zahrievači": Ako dlho zohrievate motor svojho auta pred jazdou? |
Vidicon , Klokan , LuboooS . |
Kedze nemam ani vypinac, ani klucik, ani stojan, zasadne vipinam dekompresorom. |
lubos:no vidis,akurat si si sam odpovedal na otazku figurujucu v nazve temy... |
Presne tak ako zohrejme motor so zaradenou jednotkou? To akože stále držať či čo? Ludkovia aké veci sa tu ja nedozviem....:D:D:D |
Tak ja vypinam najprv tlacitkom a potom klucom. Nikdy mi nikto nepovedal, ze to robim v nespravnom poradi. Ale rad sa priucim.. |
vyse 50 000 km vypinam motor klucikom. Cervenym len v pripade, ze je prehriaty motor a chcem nechat bezat ventilator. |
Atman ja mam vstreky a cerpadlo mi spina zapnutie toho cerveneho tlacidla |
Zo zasady vyberiem jednu ziarovku a vyskratujem to srubovakom |
Trimer: vypinas motor tak ako vascina ludi co sledujem ze zdihne otacky a vypne motor...Tak pre teba bude zaujimavy tento clanok |
Ja na dr big vypinam stlacenim dekompresora, mi to vysvetloval niekto ze je to tak lepsie. Co na to poviete? |
atman no dakujeme za vysvetlenie , ale nas zaujima pre tych co nemame vstrekovanie ale mame iba karburátor? |
mne to vcera chciplo pri 100km/h , tak som hned vymackol spojku a pocul som len svistanie retaze heh ... prepol som na rezervu, pustil spojku a islo sa dalej |
Takže čo píše výrobca + čo som vyčítal zo schémy: ( motorka so vstrekovaním ) |
tak teda prilejem trochu vody do ohňa aj ja.....ja zásadne motor zhasínam zo zaradenou jedničkou a vykopnutím bočného stojana.....najak tak ako to rieši aj brazel |
A ja som si myslel, že to majú chopre na efektné strielanie do výfukov za jazdy... |
keby niekto brzdil motorom tak by potom zistil ze naco je to tlacitko |
ja ju vzdy necham nakopnutu az dokial mi nedojde benzin a nevypne sa sama a ked mam plnu a nechce sa mi cakat tak tiez pouzivam to cervene tlacitko |
Každý kto sa zapojí do takejto diskusie je vôl. Vrátane mňa. |
No do p....:D:D:D .. tak to vidím tak, že aj tak každý bude robiť tak, ako to robil doteraz ... ja to budem riešiť asi tým trhaním fajok hehehee to sa mi najviac páči |
ja som cital v navode motorky, treba vypinat klucikom. cervene tlacitko je len na nudzove vypinanie, takze vypinam klucikom |
poviem vam tak, ze doteraz som sa nad tym vobec nezamyslal, a vypinal motor, ako ma napadlo a vzdy na neutrale. |
HondaMagna:ako som uz ja aj niektori spomenuli..je to principialne to iste... |
Treba si do nádrže nastriekať pur penu a počkať kým sa ti neubchajú hadice. |
to červene tlačitko tam asi nie je na srandu a myslím že je určite lepšie pre elektriku vypínať motor s ním ako to všetko odrazu s klúčikom "zhasnúť" |
A čo keď to výrobca myslel tak že "ALEBO" a nie tak ako sa tu vy hádate že "BUĎ, ALEBO" ???? |
Ja ked jazdim na jawke, tak ju proste iba necham zdochnut |
trebars honda 1000RR ma pri tom "cervenom" tlacitku napisane engine stop a nie emergency stop........staci taka odpoved? |
ach bozinku...... Upravené 1 krát. Naposledy upravil HondaMagna (17.06.2007 22:40) |
odjebem sedačku odjebem káble a baterku beriem zosebou LuboooS |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 187851 | Včera: 160395