Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
vdakaa idem dačo poriešiť s tym lebo jar ide a jazzdit treba |
Skrat je principom regulacie tohoto alternatoru! Viac sa o tom docitas na www.ignitech.cz/. |
ale zapalovanie ide tak ako ma isť. len problem je ten ze do baterky nepusti viac ako 7V. a ked zvyšujem otáčky tak ide ešte menej. čiže ju nikdy nedobije, bude to najpravdepodobnejšie REGLEROM. podla mna, ale prečo je spalena cievka okolo ktorej sa točí magnet?? tomu nerozumiem. ked mi to prevíjali tak to bolo spravene dobre, len po týždni sa to odpieklo. Je možné že regler vplyva aj na tu druhu stranu?? mam na mysli zaciatok. cievky atd atd. |
po tyzdni jazdenia je cievka v tahu . jedna alebo dve uplne na uhol, cize nedobija tak ako ma. Stalo sa to uz dvakrat ci trikrat po sebe. Su v oleji tak nechapem . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 336365 | Včera: 205838