Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Primar: Áno, máš pravdu, je to striekačka. Nevedel som, že na ten starý motor ju zavesili, bol som v tom, že je to stále karbec. A určite by som ju bral skôr, ako GSR. |
Re: Krakatau: Pre uplne vyvedenie z omylu, CB900F boli iba striekacky a ram je z Horneta 6tky no najlepsie na tom celom je to ze je tam manualny sytic ak som si dobre vsimol z videa a fotiek na lavej strane moto :D |
Krakatau: hornet 900 síce má motor z CBR, ale dali jej do vienka aj PGMFi |
Primar: Len na vyvedenie z omylu, "veľký" Hornet 900 má motor z poslednej karburátorovej CBR900, čiže žiadna striekačka. A veľkostne to oproti "malému" nie je skoro žiadny rozdiel. |
Re: brazel: Brazel diky za info aj za link chalan na tom Hornete robi okolo 5,5 l na sto co je na 900ku slusne si myslim hlavne beruc do uvahy rok vyroby stroja. |
Len už tak naokraj . Tento Pozri obrázok |
900vkovy hornet je urcite lepsia volba ako GSR. Aaaaaa neda mi nerypnut si..... SVcka je jedna z najnepohodlnejsich nahacov co sa tlaku na zapastie tyka. Ak sa niekomu na tom dobre jazdi, tak asi na nicom poriadnom este nesedel |
Dvojciferne asi pri víkendových závodoch do vrchu , inak o dosť menej a tento na tom už aj niečo najazdil , tak zrejme to má očekované : Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.10.2016 18:44) |
Vidim ze asi zacalo viac prsat lebo sa tu konecne ruzprudila diskusia co ma nesmierne tesi |
Re: datadive: nehovorím že je to málo ani veľa ...ale odjazdit za deň cca300km na masime "pre ženy" s výškou 190cm a potom večer na motoride čítať že sa to nedá je úsmevné .... Odpovedal som vysie 300km takže nebude to okruhova jazda ... |
to cumim co ste zacali pisat |
Re: joscu: teraz neviem co tym myslis ... ci to ma byt vela alebo malo .. ci sa chvalis alebo sa stazujes ... vyjazdit nadrz nieje problem za dve hodiny |
Jake sadomaso ...ja mam sv co je este mensia a podobne proporcie len vaha je mensia nastastie a nemam problem vyjazdit plnu nadrz za jeden den co je si myslim dost |
Primar.. Ono je to tak, ze cim dlhsie sa budes na ten boxer pozerat, tym sa ti bude viac pacit. |
Primar , s tými výdavkami to nie je až taká pravda , ale že ti nevyhovuje dizajn boxer motorov , tak to je naozaj dôležité , veď sa človek nebude voziť na niečom , čo mu je odporné , s tým súhlasím . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.10.2016 12:42) |
Re: brazel: Brazel diky ale ja a BMW sme kamarati az kym nepride na moto |
Primar , kašli na GSR , tu máš motorku na tvoju postavu motocykle.bazos.sk/inzerat/65336271/BMW-R-1100-RS.php |
Chalani mam jednu otazku na byvalych a sucasnych majitelov GSR600. |
Re: Zoomzoomado: Vidim ze mame dost podobny problem a vkus |
CBF 600S je na začiatok ideálna univerzalna motorka, veľmi priateľská, odpusti dosť jazdeckých chýb. Motor ma takmer linerny priebeh krutaku, nie je kaziva, akurat je tak trošku sterilna. Mal som ju, najazdil okolo 60 tis km, pochodil aj dlhé trasy ( Dubrovnik, Hamburg, Franc.Riviera ) a bola to veľmi spoľahlivá motorka, doporučujem. |
Takze, dakujem za vase prispevky a postrehy,bol som si obhliadnut zopar GSR-riek ale neboli v takom stave aku som si predstavoval. Odhliadnuc od toho po vyskusani jednej som prisiel na to ze radsej okapotovanu moto kedze uz od 100km/h som sa drzal ako opica konara aby ma neodfuklo Som si uvedomil ze by som si mal.radsej zvolit iny druh moto, ako sa hovori kym neskusis tak nevies! Vyber ostal pri CBF 600 s alebo GSX650F tieto su 4 valce ale obstaravacia cena bude samozrejme vyssia. |
ja som práve predal GSR-u. mal som ju 8 rokov a najazdil som na nej 40.000 km. je to spoľahlivá a nenáročná motorka, reči o tom, či je pekná, alebo škaredá nerieš, to je vec vkusu, každému sa páči niečo iné, mne osobne sa páčila. ak sa Tebe páči, ja za seba môžem len odporúčať. |
ja som ju este pred dvoma rokmi mal,fasa motka na zabavu,ale na dialnici otras,islo ma ujebat z toho vetra.. Posed super , vzhlad tiez,mne sa proste pacila. Dokupil som k nej aj to male plexi,ale prd mi to pomohlo |
čo som čítal fóra, tak neviem o žiadnych závadach, kt. by sa opakovali. Skontroluj všetko, ako pri kúpe inej motorky... Počúvaj zvuk motora pri štarte za studena, či v ňom nič nechrastí alebo nevydáva podozrivý zvuk. Pozri rám okolo krku, či nie je zvarovaný. Teplota na displayi je za jazdy okolo/do 83 °C, cez leto na križovatkách okolo 97 Priebeh výkonu do 7 tis. otáčok pozvolný, bez hluhých miest a od 8 do 13-14 tis. máš pod sebou inú motku |
Este ked by ste mali dake rady na co sa zamerat pri kupe ktore su tie kriticke body....vopred dakujem |
Dakujem hosi.Kazdy ma iny vkus niekomu je skareda a mne sa osobne paci. A aj palubovka sa mi paci viac ako pri fz6... |
Sam som ju mal a je to proste paradicka...velmi obratna masinka s prekvapivym kopnutim nad 8k otacok...ked som na to hodil poriadne siroke rajdy tak to bola basen...niekedy lutujem ze som ju predal |
Čau, |
Triumph Street Triple ... uz v ne eRkovej verzii je niekolko levelov dalej ako GSR 600. Radsej si doplat a poobzeraj sa po niecom inom |
Ako píše durinkos. |
Zdravim. Kedze som zelenac co sa tyka jazdy na dvoch kolesach (odjazdenych 3000km) tak by som privital vase skusenosti a postrehy co sa tyka motorky gsr 600 jej pozitiva a negativa alebo dake odporucania ohladom podobneho typu do € 3000-3300 . Vopred dakujem. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9209 | Včera: 316852