Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Tradične zaujímavé... |
Re: boombastic: tak ja som zase nejaky turbo-odbornik neni. Zakladne fakty z mojho pohladu toto, ziadna pokrocila tribológia. Ale dík... |
Jak usieram? Sak normalne...skratka neodborna verejnost do toho nevidi a preto sa necha ukecat na cokolvek...a vo velkom sa to zneuziva... |
Re: boombastic: teraz neviem ci si zo mna usieras alebo nie. |
Re: raptor: s tymi olejmi to malokto chape ako pises a presne z toho ziju tie naplne s prelepenymi vinetami na flaskach... |
Paradoxne do isteho casu to bolo v USA prisnejsie ako v europe. Aj ten u nas tak nenavideny etanol v benzine tam maju uz cele desatrocia. A zatial co mi sme len u E10 tam uz maju vsetko mozne od E15 az po E85 :D |
to ako sudruhovia v Americku nemzachranuju planetu? VW sa tam celkom bolestivo popalil... |
Re: RS955i: A preco to nema ani USA manual? Taktiez manual od CLYMER a Haynes - moze im byt jedno co EU, niesu výrobcovia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Saints (27.05.2022 18:50) |
Vyrobca to neudava v manuali,pretoze musi splnat nezmyselne EU predpisy na zachranu planety...A vymenil "nadmernu" zivotnost motora za splnenie emisii CO2 |
Re: raptor: Samozrejme ze PLAVAM na POVRCHU - neutopil som sa v tých informáciách. |
Saints - tvoj problem je ze (napriek tomu ze verim tomu ze citujes fakty co si sa docital tak) stale plavas po povrchu... Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (27.05.2022 8:51) |
ci otvorim motorkarske alebo autove forum, oleje su stale vdacna tema.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (26.05.2022 23:27) |
A) Original MANUAL pre TECHNIKOV HONDA udava pre CFR1000-1100 olej: 10W30 |
mňa zase prekvapilo, že v servisoch Honda dávaju rôzne značky olejov. Ja používam Castrol - od začiatku. Len raz som dal pri výmene Motul a o týždeň som ho znovu vymieňal za Castrol - začala šmýkať spojka lamelám sa zmena výrobcu oleja nepáčila. |
Re: raptor: Jasne, ono to je skor o tom pocite. Ze tam robi niekto kto ma trochu zmysel pre detail a ze sa nesnazia na kazdom zakaznikovy usetrit par centov za deci oleja a proste tam naleju maximum co tam ma/moze byt. Upravené 2 krát. Naposledy upravil w4tch0 (26.05.2022 10:29) |
watch - podla mna s tymi ryskami je to tak ze hocikde je hladina oleja v rozmedzi vrchnej a spodnej rysky tak je to stale uplne v pohode.... hadam si tu nikto nemysli ze vyrobca je natolko tupy aby chcel od uzivatela absolutnu presnost. To mnozstvo oleja v motore kedy je to stale v pohode je samozrejme daleko vacsie ako su tie dve rysky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.05.2022 10:05) |
Mne v Kawasaki olej davaju rovno ku hornej riske. Aspon tie dva razy co som si dal tu namahu to po nich skontrolovat. |
Re: raptor: a kurva,si nepoucitelný! |
Re: kuroo: |
Re: Saints: |
Re: Saints: no niekde su tie chyby male . A niekde nie su . Len tam cakas po chuj dlho . |
Re: kuroo: |
obidva oleje su kvalitne, Shell som pouzival roky do VFR800. Da sa kupit lacno aj draho. |
Caute, moja aktualna skusenost s Omniou aj Motorcarom v Bratislave je dost zla. Na prvu servisnu prehliadku som bol v Omnii kde mi dali pri vymene oleja olej ledva na spodnu risku. Isiel som teda spat do servisu kde mi po kontrole museli doliat este pol litra. V Omnii ale aspon davaju olej Honda 10w30 aky je pre moto odporucany. Na druhu servisnu prehliadku som teda isiel vyskusat Motorcar. Tam mi olej naopak preliali a ked som si zas doma olej kontroloval tak som mal niekolko milimetrov nad hornu risku. Zase som sa teda musel vracat do servisu kde mi povedali ze to je v pohode ze motoru to neublizi. Navyse povedali ze do crf 1100 s manualnou prevodovkou davaju vzdy 4,2 litra aj ked podla manualu ma ist 4,0. (do dct ma ist 4,2 ale to oni neriesia a leju vsade rovnako) V motorcare davaju pre zmenu olej shell 10w40 za ktory si uctuju 2x viac ako za Honda olej v omnii.) Servis v motorcare vysiel teda vyrazne viac. Ak si mam po servise za stovky eur kontrolovat motorku sam a hladat chyby, tak mi to moc zmysel nedava a olej si budem zrejme menit sam. |
cize nastavenie ventilov+oleje a filtre vlastne ospravedlnuje cenu 450eur....kazdy ma iny nazor.... chlapci chodte na tuhovsku, tam vam to urobia perfektne vsetko, naozaj, a vlastne to ani vela nestoji teda ako som sa docital vyssie. Ja si to porobim aj tak po svojom, lebo som nespokojny ufrflanec Upravené 2 krát. Naposledy upravil hipi (13.11.2018 3:19) |
za hodinu neni čo robit, , ale teraz važne, trva to zopar hodin a su na to norny, , malokedy to mechanik stihne včas, ale zakaznik plati, to čo je v papieroch, normy nepustia, jedine , že sa dohodnu inak., |
Podlozky stoja 5€ na tom nezalezi, problem je ked mas motorku ako africa twin ze ju musis celu rozobrat, vypustit chladic aby si sa k tomu dostal a zistil |
Aha, to som nevedel. A to veru moze byt aj dost drahy spas take podlozky. |
u kazdeho motocykla to moze trvat rozlicny cas a to podstatne. pri niektorych modeloch sa ventily nastavuju podlozkami, cize tie treba mat skladom vsetky velkosti alebo doobjednat. |
kolko trva take nastavnie ventilov? myslim cas. |
Slovakovi nevyhovies, jedine ze by si mu nastavil tie ventile a vypytal 150 sme proste narod vecne nespokojnych ufrflancov |
tak kde je pravda, kto je vlastne zly??? je zlý ten, čo nadstaví ventile a vypyta euro, alebo ten čo nenadstaví, nezobere, ušetri mu eura , a potom to pride, mašina sa rozsype a kto je debil??? , ten, čo mu ušetril, nezarobil ani, a ešte ho všade ohovoria,-- ved si to mal v servise, oj.b im to tam o hlave, maju vediet , čo robit. |
no integru som uz predal, takze aj papere za servis su prec. Ale bezny servis, oleje, filtre. Na tuhovskej, mi argumentovali, ze tam treba nastavovat ventily a treba rozobrat pol motorky(v serviske je naozaj ze treba pozriet ventily) a uz len to su 3 hodiny prace.... ako uprimne, staci ze mi iba takuto cifru povedal ze som videl ze su uplne mimo a viac som ani neriesil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil hipi (07.11.2018 11:55) |
Ved mohol by si napisat vypocet prac za tych 150€. Taky servis za taku cenu a este k tomu aj v Honda TT sa mi siiiilno nezda. To bude precizne puntickarsky spravene, dokonca asi aj navyse v cene charity |
Re: boombastic: presne tak, alebo rozhovor - šefko, mohli by ste sa mi na to kuknut ))), jasneeeeeee, tam to postavte, nech mam na to vyhlad |
este je aj moznost vyuctovat za loziska, ale nevymenit ich. |
minomonster |
Re: hipi: velmi by ma zaujimalo, prečo ten rozdiel v cene , ako je to možne?!?!. |
Re: hipi: Dakujem za info, mozno tiez skusim TT (mam to porovnatelne daleko) |
mne na na tuhovskej dali odhad pri 24000 450eur.... som sa len zasmial, papa, a v TT mi to urobili za 150.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil hipi (07.11.2018 0:11) |
Re: dreamer: Dakujem , ten som cital, ale vyzadujem viac nazorov a z tvojho som si odniesol asi tolko, ze to trvalo dlho |
@Bjorni: Moja skusenost z prispevku 02.10.2018 13:36 nie je pre teba dost cerstva? |
Pridám teda svoj názor. Bol som svojho času na servise v Motor-Car na Zlatých pieskoch (cca dva a pol roka dozadu), na 30-tis. km servis (o.i. nastavenie ventilov, čo si sám netrúfam spraviť) Horneta. Termín som si mohol vybrať sám ( bol to cca jún, čiže v sezóne), doniesol motorku a diely, po servise zobral s tým, že mi naúčtovali za robotu dokonca menej, lebo daný úkon netrval tak dlho, ako je "tabuľkový čas". |
A ake mate skusenosti (cerstve) s bratislavskymi hondami? pripadne TT. Ide o to, zeby som sa spravne rozhodol, caka ma servisny interval. |
FYI: ked som servisoval v Honde, rozhodne som bol najspokojnejsi s Lamacskou Hondou. Primarne preto lebo mi zdarma masinu umyli |
do servisu nechodte!!!!, tam za pracu chcu prachy, ved s kamošom si to spravím skoro skoro samo, . |
Re: egres2: nie je dolezite vediet vsetko, ale vediet, kde hladat |
Všade bol. |
Re: agentSlanina: Tak ja jak debil každému vysvetľujem, že si nedokážem vymeniť ojničné ložiská na motorke, lebo to neviem, už už mi to prechádza a zrazu ma tu niekto odhalí že som pohodlný! Toto potupné odhalenie momentálne dokáže vyriešiť iba pečené kura s ryžou a kompótom čo mám na obed. |
Re: EdoX11: 2. ti, co chodia do servisu a platia za svoju pohodlnost. sme v pohode. |
Tak zas ale preco by som si mal (aspon po prvu skusenost) strazit servis 10 tisic km a sest tyzdnov vopred????? Sak to je chore. Jasne, ked sa uz oserem a zistim, ze to je az na take dlhe lakte, tak potom ano, ale minimalne prvy krat by mi to nenapadlo. No ale zas vdaka tejto teme sa uz da zorientovat a neurobit chybu. |
Re: pirates: ... čo podľa teba asi vo voľnom preklade znamená, že každý kto chodí do servisu je kokot. Nie, nepoužil som alibisticky tri bodky ako ty, ale ako chlap to povedal na rovinu. Vlastne nie, nie sme kokoti, ale prinajmenšom jebnutí. Ja si myslím že by si mal takéto vyjadrenia prehodnotiť, pretože nie každý je Mc Guyver ako ty, že si dokáže urobiť všetko sám. Ja teda rozhodne nie! Nič v zlom chalan, ale keď urobím chujovinu, tak mi povedz že som chuj a prehodnotím to, ale takto tu štekať nadradene po ľuďoch a vôbec po motorkárskej komunite nie je fair. Upravené 1 krát. Naposledy upravil EdoX11 (04.10.2018 9:06) |
mate starosti riesit servis presne na kilometer som fakt este nevidel udaj na palubaku servis si viem na nom vynulovat a nastavit aj sam su dva typy ludi |
Podla mna, by mali byt dopravne prostriedky, rozdelene na dve kategorie. |
Re: boombastic: "slovak si ofoti fakturu za material od kamosa, nic nevymeni a potom reklamuje zadrety motor. no a tak by to neslo." |
Re: boombastic: ludia chcu veci rychlo, dobre a lacno. ale vacsinou z toho platia sucasne len dve. niektori to chapu. |
@boom: Tak este raz a naposledy. Servis po 24000 km je na mojej motorke tzv. velky servis, vratane kontroly voli ventilov a vymeny vsetkych naplni. Nepoznam motorku, pri ktorej by to nebola praca na niekolko hodin, mozno okrem niektorych skutrov, ktore maju pristup k veku cez servisny otvor. Na mojej motorke to znamena odplastovanie skoro celeho predku a vypustenie chladiaceho systemu. Okrem toho kontrola a nastavenie ventilov sa robi na vychladnutom motore, cize motorka musi v servise nejaku dobu stat. Kedze som vedel, ze terminy na velky servis mozu byt dlhsie, najma uprostred sezony, neobjednaval som sa az ked mi na budiku svietilo cislo 24000, ale v dostatocnom predstihu. Viem si odhadnut kolko najazdim za urcity cas, cize aj tento faktor som bral do uvahy. Povodny termin aj vzhladom na casovu narocnost ukonov a vytazenost servisu v sezone bol 4 tyzdne, ci je to vela, alebo malo je vecou uhla pohladu, hadat sa nebudem. Mozno maju ine servisy viac mechanikov, alebo je praca na inych znackach, ci modeloch menej narocna na cas, neviem. Ak si spokojny so svojim servisom, tak preco sa nepodelis aj s nami ostatnymi, aku znacku a servis si mame nabuduce vybrat? |
Re: RadoR6: ano to je pravda, ale myslim, ze ak to nie je autorizovany servis, tak to musi byt aspon servis, ktory ma na to riadne opravnenie (opravovat motorky, alebo auta) a ten ti potvrdi servisnu knizku a prevezme za to zaruku. myslim, ze keby som si to porobil sam, tak jedna vec je, ze vydokladujem originalne diely, ale druha vec je, ze tazko dokazem odbornu pracu a o zaruku pridem. |
Re: dreamer: |
Re: boombastic: ak má značkový servis toľko práce ze čakacia doba je bežné 4 týždne tak to v poriadku je. Mimochodom, podľa ustanovenia EÚ ak si dáš spraviť servis v neznackovom servise (musia byť použité originál diely) tak o žiadnu záruku neprichadzas.Neviem ako je to v rámci EÚ s ďalšou vecou a to samoservisovanie (ci sa to na nás vztahuje), ale zo zahraničných for viem ze ak si zoservisujes sam, pouzijes origo diely a vieš to zdokladovat tak to nemá vplyv na zaruku. |
Re: RadoR6: ved ja nevravim, ze to tak nie je, pripadne nie je aj inde. len poukazujem na to, ze to podla mna nie je v poriadku. |
@boom: Podla mna to zbytocne nafukujes. Na tej motorke som cely cas jazdil, takze sa nic nestalo, keby bola nepojazdna, bola by to ina story a mozno keby som sa objednal inokedy bol by termin kratsi, ale naco riesit hypotezy. Ani v autoservise ma nevezmu na druhy den, ak mas inu skusenost, tak ti gratulujem. Mechanik sa venoval cely den len mojej motorke, mal na nu dostatok casu a verim, ze aj pracu odviedol dobre. Videl som v inom znackovom servise ako vyzera vystresovany mechanik, ktory nevie kam skor skocit v dielni plnej rozobratych motoriek, kde mozno maju terminy kratsie, aby vyhoveli viacerym klientom. Ak si mozem vybrat medzi rychlou a dobrou pracou, vyberiem si radsej tu dobru. |
Re: boombastic: súhlasím s Edom, ale v niektorých veciach sa mýliš. Poviem ti, ze cez sezónu je napríklad tu v UK (a verím tomu ze nielen tu) úplne bežné keď musíš na servis čakať 4 týždne. Nezabezpecenie si dátumu na servis v predstihu je preto len a len tvoj problem. Taktiez keď si chceš dať servisovat motorku tak neznamená že to musíš urobiť s presne zaokruhlenymi km na pocitadle ale kľudne ho môžeš dať spraviť o par stoviek km/mesiac skôr alebo neskôr (aj pri nájazde o 1-2 tis km ti ten motor neexploduje) .Riešil som niečo podobné a autorizovaný servis s prinesenim moto neskôr nemal problem a záruku mi to neovplyvnilo. |
Re: EdoX11: asi tak |
Musím nahlas priznať a to je jedno či je to servis moto, alebo lempli pri stavbe baráku, na Slovensku je človek rád, že ak niečo funguje, tak to je schopný ospevovať a pritom by to mala byť normálna vec. Ale žiaľ, práve v tej skrumáži prúserov čo ľudia so službami zažívajú je potom pozitívna skúsenosť ako rastúci šafrán na kope vydolovaného uhlia na Ostravskej panve. Ja nemusím byť silou mocou v pozícii zákazníka - pána, ale bojujem, keď som zákazník - otrok a dojná krava. |
Re: matus: mas pravdu, ale nezabudaj na prioritu! |
smutne je to , že všade sa čaka, všade je jeden mechanik, ceny su pre vela zakaznikov vysoke, sezona je kratka, mechanikov je malo, najom budy drahy, v zime nikto do servisu nejde ani za polovičku, dobreho mechoša treba platit aj cez zimu, takže ak je od vykonu , je chudak a robi na vleku a brúsi lyže, mladý každy chce byt IT odpornik za 4-ku, každy zakaznik chce chodit do mesta priamo , nie na perifériu , |
No ale ak niekomu nepride cez ciaru cakat na uplne bezny pravidelny servis 6 tyzdnov ( alebo aj 4 ) tak potom som troll a chuj zaroven jak boh prikazal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (02.10.2018 18:45) |
Ake mile ze mojej osobe venujes tolko casu, energie a tak dobre ma poznas a stale spoznavas...az mi je neprijemne, ze ja ta tu vlastne vobec neregistrujem a netusim kto si a co si zac...prepac. ale inak ta mam velmi rad, si spravny chalan na svojom mieste. Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (02.10.2018 18:30) |
Keby servis urobil niečo navyše, boombastic by kritizoval, že preto pýtajú tak veľa za hodinu, lebo robia niektorým služby zadarmo. |
No aj mesiac je ojojooooj....a mimochodom, co ma co ochoriet, hulvat jeden!!! |
@boom: Ved preto som napisal tu poslednu vetu. Dnes je skor bezne, ze si servis na fakturu napise hocico, pracu neurobia, alebo odflaknu a ty zaplatis. Ja som bol so servisom a pristupom spokojny, pisem len moju skusenost k tejto teme, kazdy nech si z toho vezme co chce. Co sa tyka cakacej doby pre objektivitu musim vysvetlit: povodny termin bol 4 tyzdne, lebo hlavny mechanik, ktory robi ventily bol uprostred sezony vytazeny. Dalsie dva tyzdne preto, lebo v den mojho prveho terminu ochorel a ja som siel nasledne na dovolenku. Cize povazujem to za objektivnu pricinu a viac to nerozmazavam. To ze ma ktorykolvek znackovy servis na Slovensku len jedneho skuseneho mechanika je uz vec, ktora suvisi hlavne s velkostou a kupyschopnostou nasho trhu a dlzkou moto sezony. Sme jednoducho mikrotrh a ziadna znacka s tym nic neurobi. |
Honda Zlate Piesky mi nielen že neodstranila zavadu ale este mi ako bonus pri demontazi plastovej krytky na nej poodlamovali uchytky takze mi nasledne odletela za jazdy. Nastastie som si to vsimol, zastavil a nasiel ju. |
fajn, ze si spokojny, to je dobre, ale ja to vidim trocha inak. |
Tak som vcera absolvoval garancku po 24000 km na Integre. Ventily, olej, 3 x filter, diagnostika + na poziadanie som nechal vymenit chladiacu (to sa asi aj tak robi, ked sa na NCckach robia ventily), brzdovku, sviecky, premazat plynove lanka, kontrolu dotiahnutia krku riadenia. Kedze mam este 8 mesiacov zaruku, tak som to nechal robit v Honde Motor-Car v BA, kde som motorku aj novu kupoval. Mechanika som poziadal este aby cekol uchytenie brzdovych hadic po mojej instalacii stokov a musim povedat, ze sa celkom posnazil ich pekne upratat. Celkova cena prace + material 430 evri. Ale dostal som bezplatne nahradne vozidlo (Honda Forza 125) a motorku mi este pred odovzdanim aj umyli. Cakal som sice objednany 1 a pol mesiaca, ale s pracou a jednanim servisu som spokojny a mozem s cistym svedomim odporucit. V dnesnej dobe a najma v nasej malej krajine musi byt clovek vdacny za kazdu pozitivnu skusenost. |
Tusim som mu aj sekeru zatal do zadnej kapoty. Ale to si nevsimol. |
nuz ale nedotiahnute sroby su problem ktory by sa nemal stavat nikde ci nie ? |
Re: dreamer: |
A to z jedneho negativneho ohlasu hodnotis kvalitu servisu? Na tej stranke je 21 spokojnych a 2 nespokojni, to je myslim dobre skore. Kazdy jeden bude mat aspon jedneho nespokojneho zakaznika (dovody mozu byt rozne) preto je vzdy kvoli objektivite dobre vypocut aj druhu stranu, alebo aspon urobit dokladnejsi prieskum. Ked uz si nevies, alebo nemozes robit servis sam, tak aj tak ti nic ine neostava, lebo 100% zaruku kvality nebudes mat nikdy a nikde. Jeden bude chvalit ten a druhy zas onen a naopak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (26.03.2017 17:38) |
Na margo tych pozityvnych ohlasov na Servis13, screenshot z ich FB stranky Upravené 1 krát. Naposledy upravil pnrr (25.03.2017 21:36) |
dreamer: Na autorizak si nepotrpim, skor hladam kvalitu ;) |
Motor-Car Honda pri Zlatych pieskoch, ak chces autorizovany servis, alebo Servis13 (Joker) teraz prestahovany do Podunajskych Biskupic. Na Jokera su len pozitivne ohlasy, ja zatial priamu skusenost so servisovanim u neho nemam, len s prezuvanim, ale kolega s Triumphom bol spokojny. Joker robi vsetky znacky. |
Ozivim 8 rocnu temu :D |
mne sa staraju o moto chalani z Hlohovca, fastbikes.sk, super robota za fajn cenu |
JA SI ROBÍM VSETKO SÁM A NEMÁM NA KOHO NADÁVAT----OPRAVY |
Bandika: |
Tomašikova sa možno zmenila, ja osobne by som tam moto nedal.... |
Honda Tomášikova |
Vidi. už to fičí Ty si napisal ze, ak si to uz neurobila Preto pisem ze som chalan |
Richie600: je pravda, ze za necele 2 roky sa nieco pomenilo, napriklad zanikla Honda CMC, za co som velmi vdacny, lebo prave tam posrali motorku mne a zle hodnotenie mala aj podla toho druheho linku (countrycross), ale zato madari, ktori tam vtedy robili na predaji, na ktorych dost ludi nadava, vraj isli do Omnie (nemam to overene!), takze neviem ci je Omnia zrovna vyhra. Ale isiel som do Omnie pred 10 mesiacmi v piatok na obed, jeden predavac isiel na zraz a druhy viezol tovar niekde v Stupave, cize predajna pocas otvaracich hodin zavreta, co som sa dozvedel po pol hodine cakania, to mi stacilo. Snad aspon mechanika v Omnii vymenili k lepsiemu, lebo niekto tu uz raz pisal, ako mu nasponoval retaz jak tetivu a este mu do oci tvrdil, ze to tak ma byt. Neviem teda, ci mechanika odvtedy vymenili, ale ja si to risknut netrufam. Som rad, ze aspon ty mas s nimi pozitivnu skusenost. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 154737 | Včera: 113821