Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
este tato ma zaujala www.subito.it/moto-e-scooter/bmw-r-1150-gs-sondrio-5918... |
cenovo najzaujimavsia je tato ma skoro 120km ale v tom nevidim az taky problem. moto.it/moto-usate/bmw/r-1150-gs/r-1150-gs-adventure... |
tak potom posli linky na nadejnych adeptov nech ti to tu okomentujeme a skritizujeme aspon podla fotiek |
Viem, ze ich nie je az tak vela, ale tu v Taliansku si viem najst, cize problem uz nie je vyber ci najdenie moto, ale manzelka |
s tymi advikmi do roku vyroby 2002 mas znacne zuzene moznosti... totiz iba prvy rocnik 1150GSA bol jednosvieca bez posilovaca brzd... postupne od 2003 bol pridany ten kontroverzny posilovac brzd a twinspark Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.02.2013 15:24) |
ved to je jasne,len som sa potreboval uistit v istych bodoch a vysledok je 1150AD do 02...teraz ma caka ta najtazsia cast a to presvedcit moju manzelku preco nepredat talianku a adoptovat si este nemku chlopi drzte palce... |
hovorim 1150 dokonca ani zachovalou 1100 oproti 1200 nic v zasade nepokazis |
Myslim,ze ta nadrz je namlensi problem.Raptor mas pravdu jednym z dovodov su aj peniaze.Nejak sa mi nechce predavat moja ducna a chcem si ju tiez ponechat na kratke vyjazdy ale cestovat snou si nejak neviem predstavit, preto poskulujem po GS |
jaroa: Ako písal raptor ruky preč hlavne od EVO bŕzd, teda tých s tým nepodareným el. posilovačom. |
jaroa - ak by som potreboval peniaze a musel by som sa uskromnit s lacnejsou motorkou tak bezpochyby 1150 GSA najlepsie do roku 2002 - potom tam zacali pridavat posilovace brzd a dve sviecky na valec ktore su tam uplne zbytocne Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (26.02.2013 11:35) |
Ja by som šiel znovu len do do tej svojej, ja som si ju časom upravil na svoj obraz... Stále považujem veci ktoré má 1150ADV za zbytočné vrátane veľkej nádrže... |
na kaukaze ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil PetoDL (26.02.2013 11:31) |
ok dik,aj som si myslel,ze to bol hlavny dovod preslo par rokov a preto ma zaujima tvoj nazor...isiel by si znova do 1150 ci aj do 1150AD.Mam dilemu aj s rocnikom, podla vsetkeho je najrozumnejsie volit 02... |
rám praskal najma na 1150 advíkoch pokiaľ viem... súhlas s awiom, často krát to bolo zásluhou preťaženej motorky poskakujúcej dni / týždne po krkahájoch Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.02.2013 11:27) |
Rám praskal najmä ľuďom, ktorý nepochopili, že najlepšie sa na motorke cestuje slobodne a to znamená s čo najmenším množstvom batožiny a dokázali na motorku nabaliť X debilít a preťažiť ju. |
Kedze uplinul nejaky cas nazbierali ste nove skusenosti tak si dovolujem oprasit temu. Hladam spolahlive cestovne enduro spomedzi 1150,1150AD a 1200AD podla toho co som precital na forach tak mi vychadza 1150 do roku02. Do hrocha som sa zalubil na prvy pohlad,je taky skaredy az je pekny nie zeby sa mi 1200 nepacila Otazka na Awiu, bol ten praskajuci ram pri AD taky casty problem?Pretoze aj koli malim rozdielom by som predsa redsej 1150AD |
zrejme by som povedal že ano a má ju aj Francúz |
Tak dakujem za tuto informaciu urcite je dobre to vediet. Otazka samzrejme nebola myslena kokretne na GSo ale vseobece. |
junior, ak má moto abs, nahodíš diagnostiku a tam ti vyhodí, koľko má nabehané abs, tuším to je ale v hodinách - resp. koľko zaznamenal počítač času . ak nie je menená celá centrálna jednotka, tak tento údaj podá pomerne serióznu hodnotu, lebo ak ti vyjde pomer km/h, že tá motorka šla priemerkou 7 km/h vieš že je to odrb Upravené 1 krát. Naposledy upravil RoboNM (28.04.2009 21:12) |
Teraz sem zatrusim co dufam kazdy pochopi spravne. |
Raptor ty pekelnik.. ta Planeta IZH5 vazi 180kg odvolavajuc sa nawww.bikez.com/motorcycles/izh_planeta_5_izh_7107_2004.p... Upravené 3 krát. Naposledy upravil Trewor (27.04.2009 22:24) |
trewor ty carodej.. jasne ze sa ti bude lepsie soferovat kazdy 100 kilovy motocykel ako expedicne nalozena 1150 |
btw podla mna uplny prepadak bolo to BMW X5 na race to dakar. Nechapem co od toho cakali. Keby vzali toho patrola tak to prejdu aj 2x zasebou a este by ho dobre predali. Ale myslim ze to pohopili, lebo na LWD uz pekne na Patroliku isli. |
Tak to ich ta motorka vyšla na necele 2dolare na km. |
stig: Ked uz spominas ten rusko/cinsky cestny 2 takt tak by si mal spomenut aj to ze tych par km ako hovoris co na nej presli bolo 320mil x 1.6 = 512 km..mimo ciest |
Trewor: ked spominas ten rusko/cinsky 2 takt, tak by si mal spomenut aj to, ze sa im dodrbala mechanicky, nemohli ju ani nakopnut a nejaky mongoli im ju tam pomahali opravovat....v podstate im ten fungel vydrzal par km do kedy sa neposrala. Upravené 1 krát. Naposledy upravil stig (27.04.2009 19:03) |
Awia: moj prispevok bol o poukazani na to ze Claudiovy sa v Kazachstane lepsie riadila ta ''mala motorka'' pretoze bola lahka oproti jeho GS-u ,a nie o tom ze ako spadol.Viem ze chceli najprv KTM-ky ale KTM im odmietli dat motorky. Mam tu knihu,a mam aj DVD,viem ze tam stale padali ,hlavne Ewan,Claudio a aj Charley.. |
FID bol za príplatok cca 9000 Sk v tom čase ak mma pamäť neklame, kto objednal moto bez FID má bez FID. |
strive a najlepsi neznackovy servis je tot kusok v trnave u francuza a ja tvrdim ze v mnohom lepsi ako vela znackovych Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.04.2009 14:49) |
trewor, ja som offroadista začiatočník, ale na hrochovi sa dá v teréne vyblázniť riadne ide to aj po takých cestách, kade na bickyli nevybehneš - vlastná skúsenosť |
..pretoze je na trhu BMW F800GS ...lahucke ,s lepsimi OFFroad vlastnostami, s vybornym motorom,sice stale so slabou ochranou proti vetru.. |
Junior- Najlepší značkový servis na GS a BB kraji je toť za hranicami v Gyori |
Inak, k priechodnosti terénom - po tomto víkende som v pozitívnom šoku, kade prejde hroch aj ja, niektoré úseky boli doslova turistickými chodníkmi a ešte minulý týždeň by som si tam netrúfol ani na horskom bicykli - vidieť valiť sa advíka dole vymletým jarkom plným šutrov musí byť cool, sedieť, resp. stáť za rajdami je ešte viac cool |
rapťák, napr. aj taký baca má bez FID a ABS, som na to čučal na hrochiáde ako p*** z deravých teplák pokiaľ je moto určená na jazdenie po tých najsamkatastrofálnejšejších zemiach, načo zbytočná elektronika |
Urcite som neuvazoval nad kupou tejto, len sa to snazim mat zmapovane od hora dole a taketo nieco som nasiel tiez len raz. |
MajoKE Uplny suhlas. |
uff tak toto som veru este nevidel... to bude volaka social edition Upravené 3 krát. Naposledy upravil raptor (26.04.2009 13:44) |
je to na tipmoto.com Upravené 1 krát. Naposledy upravil Junior (26.04.2009 13:30) |
junior posli link na to GS |
MajoKE to myslis vseobecne alebo na konkretne sluzby ? |
majoKE to mozno plati v SR ale hned za hranicami nie |
Pretoze maju najhorsi a najdrahsi servis su povrchni a lajdaci. |
Junior: V Ajsute v Egypte sme s Francúzom čapli nejakú riadnu gebuzinu do 1150 aj jeho 1200. Vyberať pumpu sme si nemohli, lebo sme boli v policajnom konvoji. Motor klepal v nízkych otáčkach nemal ťah. Ale obe moto šli a za odmenu v Káhire dostali benzín zo Shell-ky. Ruský benzín je oproti tomu kvalitka, GS šla aj na 72 oktánov... |
No myslel som ze prave keby jadna prestala fungovat nahradila by ju druha, ale ak to tak nefunguje bude to asi naozaj len koli emisiam. |
to ze je 1200 lahsia oproti 1150 je jej plus a nie nedostatok Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.04.2009 18:37) |
Lahšia 1200 je ale japonska anorektička to nieje stale je to poriadny kus motorky a ked nanu zavesiš všetky tie kufre tak aj tak može mať do pol tony a tie par koniky čo ma 12 navyše tiež vodu nepomutia . |
audina no svoju ulohu tam hra aj to ze 1200GSA je lahsia a ma viac koni a lepsiu ochranu jazdca voci vetru a dazdu len zacinam mat pocit ze ten upgrade by ma vysiel zbytocne vela penazi vzhladom na to co mam a to co by som dostal.. uvidime Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.04.2009 18:12) |
Je jedno ktory model si kupiš všetky su dobre .Spotreba vyborna .Ak sa novych GS niečo kazi tak najskôr elektrika .Ak sa ti 1200 pači kup si ju ak sa ti pači 1150 kup tu chybu nerobiš ja mam 1100 a nemenil by som ani za jednu ani za druhu . Ak tu raptor piše že uvažuje nad 12 určite nie preto že by nebol spokojny s 1150 ale 1200 sa mu viac pači |
A Stále som rád, že mám 2002, staré ABS funguje aj s 21 palcovým predkom, žiadny posilovač. Takmer 125 000 km, žiadne problémy, trochu hlasnejšie klepú klapky sania. Menil som pravú fajku, prskla a v hlbokých brodoch zatekala voda... |
macko o tej mojej zivotnej moto mas pravdu, na 1200GSA som sa ani poriadne nevozil zatial... ale volako som sa namotal ked som bol z francekom v rumunsku a kto vie mozno aj KTM LC8 by som skusil ale mam pocit ze vzhladom na situaciu na trhu sa este dlho budem furikovat na mojej tlstej berte Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (25.04.2009 7:34) |
... nikdy som nemal problém s dávkovaním bŕzd od mojho prvého nasadnutia na GS, a keby som nepočul to bzučanie posilovača pri stlačení brzdovej páčky, ani by ma nenapadlo, že tam je ... |
junior jednosviecka ma rovnaku spotrebu ako twinspark, myslim ze twin spark tam siel len koli emisiam Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.04.2009 23:41) |
Raptor...neviem ci tvoja odpoved dreamerovi padne na urodnu podu, kedze sa na to pytal pred rokom |
Jasne uz to zacinam chapat. A dalsia vec co si spominal je pocet sviecok na valec. Predpokladam ze dve sviecky maju lepsiu ucinnost a tym aj lepsiu spotrebu je tak ? |
prehladna odpoved na tvoju otazku junior ale iba co sa tyka adventure verzie Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.04.2009 23:14) |
Dakujem za linku presprtam to. |
dreamer ahoj priatelu Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (24.04.2009 22:38) |
Caute, mozno nieje uplne vhodne zasa otvarat tuto debatu, ale dufam ze sa to nerozprudi inym smerom. |
dreamer skus tu ,nahodou som na to natrafil www.bmwgs.cz/news.php |
Priatelia GSaci, vie mi niekto z vas povedat ci a ake su technicke rozdiely medzi jednotlivymi rocnikmi GS 1150 (nie ADV) v rozmedzi rokov kedy sa vyrabali 2000-2004? Smerujem k tomu, ci je lepsie kupit novsi rocnik, alebo je to jedno ak je masina zachovala a ma relativne malo odjazdene (cca 30tkm)? |
strive,awia;dikes.bmw-30 libier. uz je nasrubovany. . |
uz aj tie 1200fky su vlastne 1150tky Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (31.03.2008 0:21) |
malylako: Objednaj to rovno v BMW ako náhradný diel na 1150 Adv. (obj č. 46617664390) Stojí to cca 53 USD |
malayko- ja neviem presne co to stalo sa mi len zda ze taku sumu som za to platil.Vsak sa opytaj v bmw a budes vediet presnu sumu a je to. Neviem ci to bude od touratechu nejak vyrazne lacnejsie. |
strive;vies mo ho za tu cenu zohnat?lebo ja nie.ani raptor.vlastne raptor vie,ale za 2 500 sk. |
malayko ten cierny plast na zobak sa da objednat aj origo BMW a stal ma okolo 1000-1500Sk. |
petronelka - " /okrem Jawy 638 tá za dažďa nie/ " |
huups.ospravedlnujem sa za odbocenie z temy. hawk |
myslim ze si pochopil.chcem ten cierny plast na koniec zobaka ako je na adventur.ale nikdy som ho na ebay nevidel,ani v katalogu doplnkov touratech 2008. |
malylako: potom som zle pochopil aký plastový kryt si myslel ... |
petoDL;ebay je mojim hlavnym zdrojom.za 2 roky co GS sedlam som na ten plast nenatrafil.neuveris,ale aj pre ten plast som siel na bikeshow london ze touratech stanok zarucuje.kdeze.charliho gs1200 z afriky,jedno gs 650 z dakaru a laptop na stoliku.kto sa na nieco opytal "tam mate internet,help your self". |
Aj ja som pred časom riešil otázku 1150 -1200 a nakoniec som skončil na 1200 GS . Rozhodla váha a "môj subjektívny pocit". Som typ človeka ktorý sa moderným riešeniam nebráni aj keď som si takisto prečítal rôzne diskusie ako na 1150 až za hranice všedných dní a 1200 len okolo servisu .... A tam taký káblik a plast a ja neviem čo ešte ... Keď sa má doj..bať tak nech sa doj..be tomu sa asi nevyhneme na akejkoľvek , ináč by sme jazdili na koňoch /niektoré príspevky mi pripadali že by ste račej chodili pešo šak na topánkach sa nemá čo pokaziť/ Akúkoľvek motorku som mal dal som jej čo potrebovala a išla.../okrem Jawy 638 tá za dažďa nie/ |
malylako: skús na www.ebay.de ... aj teraz ich je tam niekoľko ... |
ja som uvazoval o vymene 1150 standard za adv. ale ten cenovy rozdiel a sprevodovanie ma presvedcilo ostat pri standarde.radsej miniem polovicu rozdielu na doplnky a mam cukrik.vie mi niekto zohnat plastovy kryt pred. blatnika?v UK nemozne . |
Pisal som to vseobecne, raptora nepoznam, ak to nanho sedi je to len nahoda. |
MaAT |
No ja viem ze ludia odchovani na LWR ci LWD nasledovnym riadkom asi neuveria, ale neda mi aby som nenapisal. |
ahoj oto |
Janko nazdar, |
aha, asi hej, len sa mi zdalo, že som takú cenu dakde videl, i keď 350 českých, to je 450 našich a to by aj sedelo možno |
350 ? vsak tolko stala nova GS 650, to sa asi troska pleties pokud sa nepletu |
čo ti ja viem duggo, pre mňa osobne to zase až tak o ničom nebolo, ja som sa pár vecí dozvedel, i keď moje rozhodnutioe to nijako neovplyvní. K tej cene, posledné sa tuším predávali kolo 350 tisíc adventurky v 2005 ak sa nemýlim, len teraz neviem či to boli slovenských alebo českých Upravené 1 krát. Naposledy upravil RoboNM (18.02.2008 22:57) |
Carlos, mas vela energie ked si prispel este raz, oni su si neni vedomi ako zle tym mazanim robia ... |
Carlos, ked nebudem vladat vyliezat na GS, tak skoncim urcite pri RT |
carlos: lepšie hľadaj ... nie si vymazaný .... |
bez zartovania skocenie pri RT by bol nadherny koniec |
No vidím, že ma vymazali...A to som napísal pravdu... Ze aj tak vsetci nakoniec skoncia pri RT.. AWIA to tu uz fakt nikto nemoze zazartovat ? To ste tu vsetci takí suchári? |
RoboNM, ty si zapni ícekvé a poriesime tu linku vyrobnu |
Raptor, teraz si to vystihol úúúplne presne |
kwaska na to prisla |
nooo presne tomu ... inak preliezam inzeraty, malo je tych 1150 GSA a su niektore drahsie ako 1200vky GS. Nasla som zopar aj s vybavou v cenach cca 8.000 EUR na tom mobile.de. Len vacsinou az v prdeli - Hamburg a pod. |
lebo to má ešte alarm, a chromovaný výfuk vo výbave a je k tomu možnosť dokúpiť aj kufre bmw |
ktorej časti, resp. slovu konkrétne nerozumieš? |
RoboNM, ja som nasla taketok, so spajlovymi kolami, kufrom, ABS, vyhrievanymi ruckami a este niecim, comu nerozumiem |
Apropos moja ideálna GS, tu je jedan, ktorú by som si dal ihneď povedať |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 134925 | Včera: 215208