Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: EICMA 2018 - nové BMW R 1250 R, R 1250 RS a R 1250 GS Adventure
A tu novu 1300 bude jedina moznost kupit s automatom? S klasickou prevodovkou ju nebudu vyrabat a predavat? |
Šani nuž presne. Pri používaní spojky je to vždy celé smooth a radí to jak alabaster bez pazvukov atď. Myslel som si ze na 1250 už toto odladili. Kto vie ako na tom bude 1300. |
Re: egres2: skoro to tak aj je |
alexa7: Ked moto roztiahnes pekne zaradi , ked malo tak neprijemne cukne.. To som robil v pohode skoro na každej motorke . Dokonca na JAWE 350. |
alexa7 - presne rovnaké pocity som mal pri tej Rallyne 2017. Keď už som si myslel že som tomu došiel na kĺb, a už som 4x po sebe preradil s QS "smooth" tak piaty krát to bolo na chuja. A kedže ja moje motorky nekatujem tak som sa na to experimentovanie s QS vykašlal a od tohto momentu už len normálne spojkoval. |
Re: raptor:Ja viem , akože funguje to, ale len pri "sportovani" pri turistike to nemam srdce pouzivat. |
šani - taká perlička, ak napr meníš baterku, tzn. motorka je dlhší čas bez prúdu tak treba QS pre správnu funkcionalitu následne na hlavnom stojane kalibrovať. Určo na 1200 GS LC to tak bolo, či v tomto smere prebehla úprava pri 1250 a kalibráciu už netreba neviem. |
Hodnotenie: ![]() Ja mam QS na 1250 ale ho v podstate nepouzivam. Na moto mam 30tis a nedal by som za neho ani jedno euro. On v turistickom rezime podstate nefunguje a vo dvojici uz vobec nie. |
kamilko - tak zas ja mám v (i) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (23.05.2024 19:12) |
Hodnotenie: ![]() Re: raptor: Konečne niekto, kto si dovolil povedať, že QS je zbytočnosť. Ja si to už dávno myslím, ale bál som sa to povedať, že ma zlynčujú |
Pravitkami roznych druhov sme v skole aj doma fasovali po gebulach Upravené 1 krát. Naposledy upravil radnate (23.05.2024 16:05) |
radnate: |
Vidis a v taketo pripady davaju moznost egreskovi aby zaziaril. |
Re: radnate: chlapci iba nevedeli otocit telefon do vodorovnej polohy |
Asi asi chlapci nevedeli prepnut aplikaciu v mobile z obycajnej kalkulacky na vedecku. |
monolop1: |
nevo - žiaden, opakujem žiaden, motor by sa nemal podtáčať. Len mu tým škodíš, nemá to žiaden benefit- |
raptor: Ako z auta, tak aj z väčšiny motoriek idem na štvorke po dedine 50-55km/h /viem len o XT ako jednovalec, že potreboval trojku/. A na boxeri som cítil, že to je podtočené, čiže skúsiš, či je príjemné jazdiť na štvorke, či dvojke, či medzitým. Mňa tiež zaujíma pocit zo vstrekovania /ale to sa v kolone nedá odskúšať, to by chcelo solo jazdu/. Veľa rázi v recenzii čítam, zaradí šestku a jazdí s tým od 25-200km/h, sú to asi štvorvalce, ale pri novej moto ťa všetko zaujíma. |
nevo - nerozumiem naco je dobre podtacat motor a potom pisat o tom co sa deje ked je podtoceny |
R1250 RS Upravené 2 krát. Naposledy upravil nevo (21.05.2024 20:11) |
Dnes som sa v Žiline dostal k testovačkám, tak dávam postrehy. |
Hodnotenie: ![]() Re: monolop1: |
Hodnotenie: ![]() dajte pokoj s tou elektronikou, my chceme motorky co si vieme opravit na ceste s golasadou :D |
Hodnotenie: ![]() Hmmm, padacie rámy zapustiť do kapotáže? Ako nevyzerá to zle ale ochráni to ešte niečo? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 83562 | Včera: 234218