Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (26 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda odhaľuje skicu novinky 2011 - Crossover s motorom V4 + ďalšie foto!
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: vyzera to zaujimavo,ale ako tu uz niekto spominal chcelo by to ozivit africu ,z nejakym sinejsim motorom.myslim ze na znovuzrodenie xrv 750 caka polovica motorkarskeho sveta.oni namiesto toho vymislaju kadejake enduroskutre. |
Ako ... je fajn že sa niečo nové robí, ale zobák a vzhľad kurčaťa sme videli u Multistrady nie? |
Hodnotenie: pekna pekna naozaj.Tu po Kosiciach ale uz beha par rokov nieco takych tvarov.niejaka Cina s obsahom 150ccm. |
@Papi: ja som si uz toho indického enfielda preventívne zaobstaral. |
Herghott, už len dve poznámky: |
Ako som vravel. Dalsia reinkarnacia VFR800 Vtec. Ram, motor, vidla, letmak, zadny raf +- to iste, iba zabalene do novych crossover habov. |
Veď aj VFR12 má v základe klasickú prevodovku... Dvojspojka je iná verzia. |
papi - ak tomu dobre rozumiem tak Crossruner je síce "VFR based bike" ale nie na základe VFR12. Stojí na predposlednej VFR800 Vtec a tá má prevodovku klasickú - a teda nie tú z VFR12. |
Máš v tom teda riadny bordel. Ale tomu sa nemôžeme čudovať, keď pre teba má CB1100 rovnakú hodnotu ako veľký Bandit |
Herghott - Zatiaľ mám v tom chaos, ale "endurovitejší" Crosstourer s devätnástkou vpredu má predsa dvojstupňový automat ( ), koncept NM2 je vraj mix skútra a motorky. |
Papinko, kde vidíš, že Crossrunner má automatickú prevodovku? |
Ešte povedzte niečo na moje oči |
Awia, makaj, už si zadržiavam dych Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (01.11.2010 11:05) |
Na dnes Herhottom vypublikovanej skici je krasne vidno: Ram aktualnej VFR800, motor aktualnej VFR800 vratane rovnakeho dizajnu vika motora, rozovretie valcov 90°, letmak vzadu a zadny raf tiez z VFR800. Som zvedavy. |
Hodnotenie: zaujimave |
Samá trafená hus, gáganie sa šíri okolím. Stačí vystreliť do vzduchu a hneď sa toho na mňa zosype |
@ papiboy: ... a já že co sa mi tak blbje spauo, a ty tu pomlúváš cébu, moje kladivo na čarodejnice ... |
dat do jedneho riadku cb1300 a bandita, tak to je vrchol |
Kua, už to tu bude celé o mne Ešte že tu nie sú zatiaľ žiadne novinky Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (22.10.2010 20:35) |
Papiboy ta 1100 je toto? |
Vadim: |
@ Vadim: nemčúri ju majú jak "šedý dovoz" (nevím proč šedý... ), prodáva sa v u japoncú a u protinožcú, a ja bych k temu ani alternatívu nevidzel - možno W800, ale hornet a bandit asi nee... vykon moc nehraje rolu, skúr pocit z motorky u takýchto strojú ... |
Hodnotenie: papiboy: |
Honda ma urcite nepopieratelny prinos k vyvuju motocyklov na svete, to malo samozrejme vplyv aj na to, aby sa ich ostatne znacky snazili dobehnut a prebehnut, to ze niekto vymyslel a vyrobil radovy stvorvalec pred CB-kou je jasne, no uspech mala prave Honda a takto by sa dalo pokracovat s dalsimi modelmi, nehovoriac o tom ze mali odvahu pustat sa aj do projektov o ktorych ini vyrobcovia mohli len hovorit, napr. aj taka NR 750 je toho dokazom Len Tak: Honda NR 750 V4 32v, a to ze maju v triede V4 prvenstvo je tiez nepopieratelne, robia to uz dlho a vedia to, vsak prve modely VF boli na trhu uz v 80-tych rokoch a dokonca v troch kubaturach... |
papi, ale to hadam nemyslis vazne, ze ked nebude CB1100 ides do bandita 1250? |
demo, u mňa je to už dlhší proces Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (22.10.2010 12:51) |
vadim, vysvetlene to mas v mojom predchadzajucom prispevku.. vid vyssie.. kto chce pochopi, kdo nie vrta... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (22.10.2010 11:54) |
Ale k veci: Demo, pobavilo ma, ako úporne sa snažíš vysvetliť tvoje tvrdenie, že Pan European ma motor ulozen pozdlzne, ale usporiadanie valcov je priecne "V" Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (22.10.2010 11:35) |
Demo: "a vadim.. mam teraz dilemu... vadim ci nevadim sa...??" |
|
Dobre. Aj tak tu zatiaľ nie je o čom písať |
vmax...a na co mame srat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (21.10.2010 23:13) |
demo: PanEuropean ST1100 som mal a VMax je moja osudová láska ja viem aké majú uloženie motora |
demo, skútre nemusím, žiadne obavy. |
papi-... Dušan Demovič si môže dovoliť napisať čokoľvek o čom je presvedčeny..a budťo ma pravdu alebo ju nema... Nedovolim si povedať že som tak chytry a neomylny aby som sa už nič nemohol naučiť. Upravené 2 krát. Naposledy upravil demo (21.10.2010 19:57) |
veru papi CB je aj mne velmi ale velmi sympos |
ked sem sa posledne uložil na radový štvorválec pozdĺžne, tak to bylo o neco lepší, jak ked sem nanem zachrápal príčne - nebyl sem taký polámaný ked sem sa obudzil ... ale ajtak pujdu nabudúce spat rači do stanu alebo do postele |
Uloženie motora sa berie podľa uloženia kľukového hriadeľa vzhľadom k smeru jazdy |
demo: Nerozumiem tomu "motor ulozen pozdlzne, ale usporiadanie valcov je priecne". To ako keď sú valce v pozdĺžne uloženom motore zvislé, tak sú tiež uložené pozdĺžne. Keď sa vychyľujú do strán, tak sú zrazu uložené priečne? Pri koľkých stupňoch odchýľky do strán nastáva ten zlom, keď sa pozdĺžne uloženie valcov mení na priečne? |
Hodnotenie: demo - v pohode, bavíme sa |
Nazdar pani.. |
Myslel som, že reaguješ na vetu v poslednom mojom príspevku "Kua, chcem si kúpiť Hondu"... |
papiboy: myslel som to vseobecne v kontexte "hodnotenia" znaciek. Tak ako pises. Ak chcem CB 1100, chcem CB 1100, viem ake ma vlastnosti, schopnosti, detske choroby, celkovu "kazivost" a ked toto vsetko viem, akceptujem to a skutocne ju chcem, tak mam u prdele ci ma na nadrzi napisane Honda, alebo napriklad Kawa. |
|
Poviete mi prečo si niekto vyberá mašinu podľa značky a nevyberá si konkrétny typ (model) bez ohľadu na značku? |
Duggo Nostradamus veštica Elvíra von Engerau: vyššie som písal, že všetkých osem sa bude predávať aj na Slovensku. Garantujem ti, že sedem z nich nie sú skútre. |
8 noviniek...7 skutrov do azie a jeden crosouer do europy pre ludi na cestu do azie. |
demo: Motor v Pan Europeane je uložený pozdĺžne. |
Určite zaujímavá diskusia, aspoň človek spozná rôznorodosť našich názorov. Mám veľa priateľov čo majú Hondy, sú s nimi veľmi spokojní a určite si znova kúpia Hondu. Osobne som na tie motorky v Miláne zvedavý a vizionárske pokusy Hondy by som neodsudzoval. |
demo, veď hovorím, neide mi o hádky, ale o informácie a pohľad na vec. Veru moju "ohraničenú predstavivosť" nedám bokom, keď viem presne, čo chcem a núkajú mi niečo iné... Čo nechcem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (20.10.2010 21:33) |
demo: mýliš sa Pan prišiel na trh 1990 roku. Upravené 2 krát. Naposledy upravil vmax (20.10.2010 21:18) |
Hodnotenie: papi... na radovy stvorvalec je odpoved na obrazku: |
čo všetko sa tu ešte nedozviem Demo? Ale, no |
ChesterTT - ale len trosku |
jaaaaj Demo mozno si aj dobre napisal, no vela |
No neda mi nereagovat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (20.10.2010 16:53) |
Čo to tam trčí po bokoch? Že smerovky? Tie majú dať nižšie a integrovať do kapotáže. Tak ako je to na novej CBF1000!!!! Tie bledé štvoruholníkové plochy si to tam vyslovene pýtajú. |
na stranke MCN pisu, ze by malo ist o 800cc V4 |
waaau ze crossover. skapem |
Minerva jako od KTM ale vazne! |
Ja som našiel niečo čo by sa mohlo podobať tej prednej maske. |
Jeej, konecne Honda navrhla moderne blinkre |
Ja chcem 650tkove Varadero... |
Awia, mozno to tak vyznelo, ale nechcel som (s)kritizovat konkretnu motorku o ktorej nic neviem. Len sa mi v clanku nepacili kecy v tom zmysle, aku teplu vodu idu v Honde objavit, a o vyskumoch Hondy na temu tuzob zakaznikov... no a samozrejme ma ide porazit ked vidim to, co som pisal vyssie: ked uz sem-tam Honda investuje do novych moto, tak by nemala robit hokuspokus, ale nieco, na co su zakaznici naozaj nadrzani. Je logicke, ze uplne novy motor nemoze zostat v jedinom modeli (skoda, ze to nepochopili pri starsich vfr). |
Hodnotenie: no.. uz by bolo nacase to V4 Tuono aby vykuklo na svetlo sveta. potom fajnsmerki co chcu V4 ukazu honde tak akurat tak holu ... |
tato skica ukazuje nieco ako velke supermoto Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (19.10.2010 16:59) |
Povodne som uz nechcel reagovat, ale musim. Upravené 3 krát. Naposledy upravil zeze (19.10.2010 10:53) |
Awia zober pár čapíc a to budú kolegovia z MCN čumieť akýže to podporný team tam máš... |
A toto bude mat teda aky motor? Su tam dve ciary nakreslene a info o nizke sedadla...no uzasna info...Som zvedava na real, nejdem sa dopredu tesit Vyzera to ako ako DNka, Varan a Transalp dokopy. |
pitaz Ďakujem. Vidíš, aký som nedočkavý a preto zatiaľ aj sklamaný |
pitaz paráda, takže mi budeš nosiť foto brašňu Srandujem... Vidíme sa, v Honde tuším o 10:00... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Awia (18.10.2010 12:51) |
papiboy, ked mi das na seba cislo, slubujem, ze ti hned zavolam, akonahle tam zbadam cb1100 a budes prvy (aspon z motoridu), ktory bude vediet, ci sa bude v EU predavat alebo nie |
matobaf - veď práve komentujeme aj ostatní (aspoň teda ja), čo sme uvideli. Teda to NIČ Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (18.10.2010 12:33) |
Hodnotenie: Hmm, toto by aj 10 rocne dieta nakreslilo...celkom nevidim zmysel vobec pustat von takuto 1 precentnu informaciu... |
no ked vidim tie predaje v Nemecku, tak tie GS-ka idu ako teple rozky kua |
Kardan a vypletané bezdušové kolesá aspoň ako voliteľnú výbavu za príplatok. Motor V4 zmenšený na liter, normálnu hmotnosť, solídne tlmiče v základe, palubný počítač s palivomerom tiež aspoň ako voliteľný doplnok za príplatok a toto všetko za priaznivú cenu nie vyššiu ako predáva konkurencia GS alebo LC8 lebo je kríza. |
papillon: podľa mňa je pre nich dôležitejší jeden zákazník, ktorý si to kúpi ako 1000, ktorí budú o tom tliachať na webe. |
Správne to vystihol maňana - cieľ bol vyvolať diskusiu za menej peňazí než stál textil na maketu Supertenere, a to sa podarilo. |
flanky |
Hodnotenie: Z tych marketingovych sraciek typu nova supertenera upletena zo šatky starej mamy, par mesacne kuskovanie Triumpha a teraz takato kvazi motorkoidna ikonka... Ktory zakaznik si nad takymito srackami honi brko? Snad viem co chcem, capnu to do placu a bud to splna moje kriteria a beriem,alebo kaslem na to. |
... ak to bude mať zobák tak sa zgrciam |
no ale ucel to splnilo, diskutuje saaaa! mao tse marketung, sudruhovia, marketing |
Skvelá diskusia... zasa raz. |
Rang výstavy vždy určuje počet svetových premiér nových modelov. Pri Honde z údajných osem premiér sa v Kolíne nekonala ani jedna. Honda týmto demonštrovala, že Kolín je preňho len nejaká "Incheba". Veď nejaké Hondy boli aj tam |
-tu mate oficialne predajne cisla za tento rok v Nemecku,nech sa paci: |
Hodnotenie: Hergott: ja sa pridávam |
Typická slovenská motorkárska internetová diskusia |
Hodnotenie: Tak to som teda vážne zvedavá a samozrejme sa teším |
Hodnotenie: Papi keby som bol Ježiško....tú CB 1100 by som ti + si dal pod stromček |
Hodnotenie: Hmmm...tak žeby bol riešením nekonečnej dilemy CBF1000 vs. XL1000 tento crosssover? |
ale Hergot, ty si sa do tejto diskusie vobec nemal zapajat. |
Skor tam vidim konkurenciu k Multistrade. Ocakavam nieco podobne. |
GaST: Deauvillacky motor?? Akoze lenivu svinu? |
Tak nejak ako pise Lacikám....a potom im Peťo povedz aj recept, ktorym by zabodovali medzi mototuristami celeho sveta: Deauvilacky motor+kardan + upraveny podvozok a plasty = kombinacia, ktora by mala /aj/ nad Legendu AT /... aj ked je mi jasne, ze daco podobne uz Honda na trhu raz mala ... dodnesnechapem preco sa XLV neujal/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil GaST (16.10.2010 18:34) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 252287 | Včera: 169357