Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (2 hodnotení)
Diskusia k článku: Superbike KTM RC8 bude predstavený v Miláne
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
kawa pouziva:Wheels: Magtan |
nerd, nepouziva vacsina timov v motogp a wsbk ohlins a bremba? mozem sa mylit, ale tusim aj na kawe som ich videl |
no neviem neviem ako je to s cenami myslim ze +/- rovnake parametre +/- rovnaka cena. mozno sa pletiem a nechce sa mi "googlit" ale pouziva niekto mimo ducati marchesini v motogp pripadne WSBK? |
nerd ani nie, ale nie sú také drahé ako hentie |
psycho ohlins patri yamahe myslis ze znacky showa,kayaba,wp, nissin, tokico, enkei, oz.... su horsie znacky ako ohlins, brembo, marchesiny? |
marek ale Ducati používa kvalitnejšie komponenty... tlmiče Ohlins, brzdy Brembo, kolesá Marchesiny, atď... |
Ešte dobre že R1 či GSXR nevyrába Ducati .Pýtali by za ne milión korún |
A já mám titanové hodzinki, a stejňe ich nenosím. |
cygno ja to chapem len ty si zacal s tymi rychlostami |
Awia máš pravdu, aj tie fotky sa mi nejak nezdali |
nerd, lenze velkost piestu pri litrovom stvorvalci je ina ako velkost piestu pri 1200 dvojvalci. Takisto hmotnost. A v tom je podla mna ten zakladny problem. Ten motor musi mat totizto aj nejaku zivotnost. Cital som o tom celkom pekny clanok v anglickom "Superbike", keby si chcel, mozem ti skusit poslat kopiu. |
cygno este k tym rychlostiam piestu. piest ZX10R ma pri 12500ot/min priemernu rychlost 22,92m/s a piest 1000 K7 ma pri 12500 ot/min 24,58 m/s |
cygno ake ma max tocky dukna vo WSBK? |
vies ono sa hovori "titan sem titan tam" a pritom titan samotny je uuuplna sracka. vsetko su to zliatiny obsahujuce titan a uz to kazdy nazyva titanom aj ked to ma obsah titanu mozno percento. cize "nie je titan ako titan" to poprve, a podruhe seriovy a race vyfukovy system je nieco uplne ine ci ze sa necuduj ze m nieco o 5 kg viac alebo menej. |
nerd, preco potom cely system vazi cez 10 kg, ked je cely z titanu. Preco su titanove akrap zvody o 3 kila lahsie ako original? To akoze Yamaha pouziva viac titanu? |
cygno co je na tom?! aj gsxr k5 ma ten maxi kyjak z titanu R1ka mala koncovku oplastenu titanom myslim ze uz 2002-3. a titanove svody mam aj ja len koncovku mam hlinikovu ale vazi len 950g |
psycho, tie foto aj text z linky čo si uviedol to je koncept 990 ešte z roku 2003... |
marek, to potom robia z nejakeho extra tazkeho titanu, ked rozdiel medzi seriovym komplet vyfukom a titanovym kompletom od akrapovica je skoro 5 kg |
marek nebudeme ťa presviedčať o opaku, aj tak máš svoju pravdu |
Tak nepochybuj lebo na R1 sa to montuje asi od 2004tého roku.Ešte aj výfuková prívera Exup je z titánu. |
marek, silne pochybujem, ze yamaha predava seriove motorky s titanovymi zvodmi a koncovkami. Prave cena je ten problem. |
marek a si si 100 percentne istý, čo vravíš? |
Dosť brutálny dizajn ,ale dvojvalec určite zahrá peknú pesničku.Cygno prečo by nemohli mať sériové motorky titánové ventily.VedˇYamaha roky montuje na R1 titánový výfuk aj s potrubím a ventily myslím sú tiež z titánu.A predáva sa dobre ako rohlíky v potravinách, lebo cena je prijateľná. |
No veru som zvedavy na buducorocne WSBK ako to Ducati a ostatným pojde. |
Problem je, ze v SBK budes musiet pouzit niektore casti motora rovnake ako v seriovej produkcii. Mozes samozrejme tocit aj viac ale to potom musis dat uz do seriovky napriklad specialne rucne kovane piesty, titanove ventily... Taketo komponenty vyrazne zvysuju cenu motorky, co ti znemoznuje komercny uspech a ten by mal byt samozrejme v zakulisi sportovych vysledkov. |
www.aprilia.cz/aprilia/index.php?model=rsv-1000-r-facto... |
Tino dvojvalce nemozu tocit viac z velmi objektivnych pricin. Su to velke piesty, ktore keby tocili viac, tak by museli byt vyrobene zo specialnych materialov (nie v sucasnosti pouzivanych v seriovej produkcii), pripadene by servisny interval bol niekde okolo 1.000 - 1.500 km. Len pre ilustraciu piest v 1098 pri max. otackach 9750 ot/min dosahuje rychlost 21 m/s, r6 pri 14.500 ot/min 20,5 m/s. |
Ten pohlad z kokpitu je ako z Vespy, ten stit je hrozny.. |
Hodnotenie: Kurva Ten Mastí............ |
"Hnací agregát pre nový motocykel by mal pochádzať z modelu SuperDuke, ale s objemom 1 150 ccm, jedná sa o vidlicový dvojvalec s výkonom 110 kW." |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 235160 | Včera: 204326