http://motoride.sk


Internetový magazín o motorkách, motorkároch a o všetkom okolo nich....
Šport, Novinky, História, Technika, Vaše Stroje, Video-Foto Galéria, Motoride Klub, Diskusia, Inzercia, MotoChat, Ankety... a a ešte o mnoho viac...

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom

[Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

„Keď po niečom veľmi túžiš, celý vesmír sa spojí, aby si to dosiahol. Napríklad aby si otestoval novú Multistradu V4 S.“ (Paulo Coelho)

Text: Peter Fischer
Foto a video: Peter Fischer

Múdro vraví Paľko Koeľo, nuž i ja som nažhavil všetky čakry i spojenia i astrálne komunikačné kanály a toť, len čo sa zlepšilo počasie, už som aj vytáčal štvorvalcovú Multistradu von z našej hlavnej dediny. I veru krátky report o tom zrobil som.

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Ducati Multistrada V4 S 2021

Hneď úvodom musím povedať, že v tomto prípade som ako dlhoročný majiteľ Multistrady 1200 S zaujatý. Aj som sa chcel z tohto súdneho procesu vylúčiť, ale zas... Pozri, vyskúšal som asi všetky generácie a verzie Multistrady čo od roku 2010 zliezli z linky, dokopy som na všetkých najazdil okolo 70 000 km po všetkých možných cestách-necestách od Portugalska cez Kalábriu až po gruzínske hranice, tak hádam mi osud dopraje byť dobrým sudcom :)

Najprv rýchle zoznámenie

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Ducati Multistrada V4 S 2021

Keď som novú véštvorku vytláčal zo showroomu, musel som sa dvakrát uistiť, že netlačím menšiu 950 alebo predošlú V2. Taká ľahká je V4! Teda papierovo nie, ale pocitovo až priveľmi. A pritom testovací kus má plnú nádrž. To mi nejak nevychádza, povedal by zmätený hovorca, lenže s novou V4 sa naozaj veľmi ľahko manipuluje na mieste. Vezmi si, že nový motor má o dva valce viac, dlhšie hriadele, raz taký počet ventilov, a pritom váži menej a je len o 2 centi širší než predošlý. Je tu aj o jeden chladič viac, nádrž je väčšia... Fúha, tu akoby neplatili fyzikálne zákony. A to som ju ešte ani nenaštartoval.

Až doma som sa potom dozvedel, že na voľnobehu sú zadné valce vypnuté. Priznám sa, že ak by som si to neprečítal v marketingových materiáloch, nemal by som to podľa sluchu ako zistiť. Určite to má svoju výhodu pri jazde v meste - keď sa zasekáš v piatkovej obednej zápche niekde na juhu Španielska, ušetríš si jednu praženicu.

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom

Multistrada vu quattro, ako ju volajú Taliani, so sebou prináša veľa revolučných zmien. Po prvý raz má hliníkový odlievaný rám, aký majú superbajky. Maličká časť rúrkovej priehradovej architektúry tu však zostala, a to na čiastočne odhalenom podsedlovom ráme, ktorý je na všetkých farebných verziách červený, čiže výrazný. Ďalšou markantnou zmenou je obojstranná kyvka a 19-palcové koleso vpredu, na čo sme už síce boli zvyknutí z verzie Enduro alebo menšej 950, ale nikdy nie na východzej verzii. Odkaz v tomto riešení je viac ako jasný, Multistrada sa odkláňa od cesty k širšiemu využitiu. (Tu treba dodať, že najväčším konkurentom Multistrady bolo napriek odlišnej koncepcii vždy BMW GS. Majiteľom Ducati je nemecké Audi, večný konkurent BMW, ktoré sa celkom určite chce dotiahnuť na neustále vysoké predaje GS.)

Prekvapí aj zadná guma so šírkou 170 mm. Veľké Multistrady mali vždy sto deväťdesiatky, a to mali menší výkon. Úprimne, 170 guma s obojstrannou kyvkou je na takej veľkej motorke dosť utopená a takpovediac sa nehodí na takto výkonnú vlajkovú loď. Lenže aj tu svitá na lepšie časy; čoskoro sa pravdepodobne dočkáme cestnejšej verzie Multistrady so širšou zadnou gumou, letmou kyvkou a sedemnástkou vpredu:


11.03.2021 - Peter Fischer Čitatelia: 5531 [Bleskovky - Novinky]

-

Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Nielenže museli ortodoxní Ducatisti rozdýchať to, že nová Multistrada V4 má rozvod normálnymi vačkami, ešte ich škrie aj to, že vpredu má 19-palcové koleso a vzadu obojstrannú kyvku so 170 gumou. Zdá sa však, že ešte nič nie je stratené.

 

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Ducati Multistrada V4 S 2021

Potom sú tu veci, ktoré si človek všimne až pri bližšom obzeraní: na nádrži je praktický odkladací priestor pre mobil, v ktorom je aj USB zásuvka. Má dobrú gumenú výstelku, ktorá ho nepoškriabe, a vojde sa doň aj ten najväčší pózerský ajfón, aj nejaké tie doklady. Úplne však zmizol odkladací priestor pod sedlom, ktorý mali Multistrady vždy veľkorysý, aj keď konkurenti na také niečo už dávno zabudli. Teraz je pod zadkom spolujazdca iba malé palubné náradie, viac sa sem nevojde doslova nič. Naopak, prístrojovka si polepšila o tri triedy, pretože je väčšia (od verzie S má 6,5 palca), konečne má matný povrch, čierne podsvietenie a nastaviteľný sklon. Podľa vzoru ostatných modelov sa upravilo aj grafické prostredie. Zde uděluji pět hvězdiček z možných pěti.

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Ducati Multistrada V4 S 2021

A nakoniec sú tu veci, ktoré si človek nemá ako všimnúť, ale sú zásadné a môžu byť rozhodujúce. Multistrada V4 má rozvody riešené klasickými vačkovými hriadeľmi a pružinami, teda nie desmodromicky. Vďaka tomu sa interval na kontrolu ventilových vôlí posunul až na 60 000 km, a poteší aj dvojročný interval na výmenu oleja namiesto ročného. Kilometrový limit na olej však zostal 15 000 km.

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom

Už žiadne teoretické omáčky

Hop, a už som na obchvate, mesto nechávam za sebou. Tacháč ukazuje 170 a ja mám pocit, že idem necelé kilečko. Semiaktív, premiérovo od Marzocchi, tak dobre filtruje nerovnosti, že mám opäť po istom čase pocit, že motorka levituje. Keď k tomu prirátam, že nová aerodynamika na jazdca prepúšťa o niečo menej vetra, dostávame taký balík pohodlia, aký sa v tejto triede len tak nevidí. Neviem to ani pomenovať; Multistrada V4 je niečo ako kríženec hypernaháča a kapotovaného cesťáku. Hah! Kultivovanosť prejavu je tu na motorku, ktorá má na kapotách meno Multistrada, akoby z iného sveta. Nikdy žiadna Multoška nebola taká pokojná v nizučkých otáčkach a taká dravá vo vysokých. Spája dva svety - neodrádza menej skúsených jazdcov a strelcom dopraje nadbytok športového vyžitia.

Áno, nadbytok športového vyžitia aj napriek tomu, že vzadu je 170 guma a vpredu 19-palcové koleso. Táto kombinácia vlastne len málo obetuje z benefitov čisto športových rozmerov obutia (niekomu sa s väčším kolesom vpredu dokonca lepšie vyberajú zákruty), ale zato veľa pridáva na všestrannosti.

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom

Po celý čas som sa v sedle nevedel zbaviť pocitu, že sedím na 1260 Enduro. Áno, až taký uvoľnený je posed na novej V4. Povedal by som, že je priestorovo veľkorysejšia aj pre väčších jazdcov. Z hľadiska dynamiky je však novinka úplne iná liga. Tu jednoducho cítiť, že do kľuky sa zapierajú štyri valce, ktoré sa navyše oveľa ochotnejšie vytáčajú. Áno, krúťak je nižší a vrchol má vo vyšších otáčkach než V2, ale jeho priebeh je značne výživnejší.

To sa už zarezávam do vlhkej a studenej Baby (dôraz na veľké písmeno B). Práve tu, v prvých vracákoch, oceňujem jemný chod a slušnú hodnotu krúťaku v nízkych otáčkach. Predsa len idem opatrne, gumy nie sú zabehnuté a ani povrch nie je ideálny, lenže počkaj! Prečo idem rovnako rýchlo ako by som šiel v lete na svojej? Práve vďaka tým húževnatým newtonmetrom. V4 ťahá krásne odspodu a semiaktívny podvozok ťa akoby oddeľuje od roky neudržiavaného eróziou zničeného povrchu. Netreba ani nejako veľmi kvaltovať, celá cesta nahor je vlastne ľahká hra s plynom a občas brzdou. Ako v počítačovej hre. Toto naozaj zvládnu aj menej skúsení jazdci. A tá ľahká manipulácia, ktorú som spomínal pri vyťahovaní z predajne, má tu v zákrutách dvojnásobnú hodnotu. Niekedy mám pocit, že vývojári vedia elektronicky upraviť aj ťažisko motorky. Multistrada V4 rozhodne nie je malá motorka, ale v zákrutách sa prehadzuje jednoduchšie než jej kompaktnejšia a o 20 kíl ľahšia staršia sestra.

Video: Prvé zvezenie na prelomovej Ducati Multistrada V4 S s radarom

Dobre, prehnal som ju cez Babu, pojazdili sme okresky, boli sme v centre Blavičky, lízli sme dvestovku na diaľnici... A len tak rozmýšľam, že čo vlastne táto motorka nevie. Vie všetko. K tomu ešte aj rozmaznáva jazdca absolútnym pohodlím. Multistrada V4 je krížnik, ktorý sa vznáša nad povrchom a dostáva ťa do destinácie v extrémne krátkom čase. Jasné, sú aj rýchlejšie motorky, ale myslím si, že žiadna tak dobre nekombinuje rýchlosť s kultivovanosťou a pohodlím.

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Ducati Multistrada V4 S 2021

A čo ten radar?

Keď som adaptívny radar vyskúšal v plechovke, vravel som si, že táto vecička sa hádam nikdy nedostane do motocyklového sveta. Že predsa motorkári až tak strašne veľa pohodlia nepotrebujú. Ono je to však nakoniec celkom návyková funkcia. Najlepšie je, že je softvérovo doladená do posledného detailu - keď motorka začne za nejakým pomalým autom brzdiť, môžeš v pohode podradiť (máš quickshifter) a radar zostane aktívny. Keď auto zmizne, motorka sa vráti na pôvodne nastavenú rýchlosť, pričom môžeš naspäť nahádzať vyššie stupne. Vzdialenosť, ktorú má motorka dodržiavať od auta pred tebou, sa dá ľahko a rýchlo meniť tlačidlami na ľavom ovládači. Najviac sa tento systém hodí napríklad keď musíš po obchvate prejsť celé mesto, alebo keď už si na výpadovke a premávka pomaly redne.

Musím povedať, že nechať za seba brzdiť motorku chcelo trochu odvahy, aj keď mám odkrútených vyše 20 sezón. Určite natrafíš na moment, kedy si povieš, že radar radšej vypneš (napríklad keď sa pred teba často pripájajú autá), pretože jednoducho to auto zaregistruješ skôr než radar a vieš sa na to pripraviť, čím bude jazda plynulejšia. Ale napríklad ten moment, keď plechovka zmizne a necháš motorku za seba zrýchliť trebárs zo stovky na 160, je prudko návykový :)

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Medzi svetlami je umiestnený snímač radaru

Kým v plechovkách je tento systém často doplnený o systém udržiavania v jazdnom pruhu, čo už je takpovediac najvyšší možný luxus pred autonónmym riadením, v motorkách sa takého niečoho (hádam) nikdy nedočkáme, pretože je to jednoducho principiálne neuskutočniteľné. Našťastie!

Multoška má ako jediná motorka na trhu podobný radar aj vzadu, a ten slúži na detekciu prekážky v mŕtvom uhle. Výstražné kontrolky tohto systému sú umiestnené v spätných zrkadlách. Najväčší prínos tejto funkcie vidím v tom, že s predstihom vieš, že ťa nejaký nedočkavý plechovkár predbieha sprava. Systém ťa upozorňuje aj pri klasickej motorkovej cik-cak jazde, aj keď motorkára za sebou jasne vidíš v zrkadle.

Mamma mia, che dire dell'estetica?

Zaprisahal som sa, že kapitolu o vzhľade novej Multistrady sem nedám, že musím byť objektívne nad vecou, ale strhával som sa zo sna a mal som pocit, že mi nikto nerozumie. Taliansky rukopis je tu čoraz menej badateľný. V Ducati za každých okolností prevládala estetika nad funkciou, na V4 však dominujú technokratické riešenia. Už len taká drobnosť ako sedlá, ktoré boli vždy výstavným dizajnovým kúskom (a to nehovorím o ešte krajších príplatkových sedlách), sú na V4 ako dva matrace. Radšej ani nenapíšem akú motorku pripomínajú. A keď si potom všimnem ten kamionisticky obrovský spínač vyhrievania, ktorý je asi určený na drobné bavorské drevorubačské pršteky, dvíha sa mi obočie. Ok, na sedle sedíš a počas jazdy ho nevidíš, ale mechanizmus nastavovania plexi vyzerá ako... Ako z motorky za 6 litrov. Veľká guča čierneho rovného plastu priamo na očiach, cazzo!

Asi každý motorkový dizajnér by potvrdil, že rovné plochy a pravé uhly sú na motorkách tabu alebo rovno fail. A keď špičkovým dizajnérom v Ducati nejaký Jürgen z Ingolstadtu zadal, že snímače radarov sú čierne kocky, ktoré musia byť na stroji jasne viditeľné, chlapci asi začali rovno spisovať výpovede. Zatínali zuby, dostávali ľahké infarkty, lámali ceruzky. Asi tak nejako to vtedy vyzeralo.

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom

Pokračovanie článku na ďalšej strane: Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.

Konkurencia

Trieda top-end cestovných endúr je dnes nabitejšia než očkovacie centrá, ale ja si proti novej Multistrade V4 dovolím vybrať jediného protivníka - BMW R 1250 GS. Sama Ducati to tak chcela; inšpirácia týmto strojom je až kričiaca. Zjednoduším si to ešte viac a nebudem tu vypisovať litánie, ale iba to, čo vám oproti GS poskytne Multistrada V4:

Jediné dva stroje, ktoré sú s touto dvojicou charakterovo a fundamentálne porovnateľné, sú KTM 1290 Super Adventure S a Triumph Tiger 1200. Rakúsky dvojvalec je čerstvá novinka s parametrami, výbavou a cenou veľmi podobnými Multistrade V4, kým anglický trojvalec je s cenovkou aj výkonom o niečo nižšie.

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Ducati Multistrada V4 S 2021

Záver

Multistrada bola vždy synonymom modernosti, pretože mnohé technológie a nápady priniesla do motorkového sveta ako prvá. Prvá bola aj teraz s vypínaním zadných valcov a adaptívnym tempomatom, ktorý už majú medzičasom aj dve iné značky, ale sledovanie mŕtveho uhla má Multistrada stále ako jediná. Za prvenstvo v kategórii cestovných endúr sa dajú považovať aj prítlačné deflektory vpredu, ktoré majú aj funkciu odklonu prúdu vetra od nôh jazdca. Absolútne bezprecedentný je však pomer pohodlia a výkonu - na tejto planéte neexistuje pohodlnejšia motorka s podobným výkonom.

Nuž a ako sme spomínali, Multistrada V4 nesie aj niekoľko prvenstiev v rámci svojej rodiny a celej Ducati: dlhočizné servisné intervaly, upustenie od desma, priehradového rámu, širokej zadnej gumy, jednostrannej kyvky, a podobne. Doba ide rýchlo dopredu, výrobcovia musia byť o dva kroky pred spotrebiteľmi. Čo dnes považujeme za sci-fi, zajtra budú mať motorky strednej triedy. Ducati sa už nemôže spoliehať iba na famiglia cuore sportivo italiano, ale hľadať zákazníkov v širších masách. Prieskumníkmi v tomto smere boli malé Scramblery alebo Monster 797, na opačnom konci modelového spektra je to dnes nová Multistrada V4. Benvenuto, Multistrada vu quattro, e in bocca al lupo!

Cena modelu Multistrada V4 začína na 18 290 eurách, verzia S stojí 21 290 eur.

Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom
Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom

Plusy, mínusy

bezprecedentný výkon a charakter motora, uvoľnená jazdecká pozícia, nadpriemerné pohodlie, výbava, praktické detaily, servisný interval 2 roky (alebo 15 000 km, ventily 60 000 km) žiaden odkladací priestor pod sedlom, odklon od precízneho dôrazu na estetiku

Video

Video: Prvé zvezenie na prelomovej Ducati Multistrada V4 S s radarom

Video: Motocykel 2021 virtuálne: Predstavujeme novinky Ducati 2021 - Multistrada V4s a ďalšie

Video: Ducati Multistrada V4 2021

Video: Motor Ducati V4 Granturismo pre Multistradu V4 2021 | Vlastnosti

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Ducati Multistrada V4 2021:

Servisný interval 15 000 km (alebo 2 roky)
Spotreba 6,5 l/100 km (oficiálny údaj)
Objem nádrže, z toho rezerva 22 l (3,5 l rez.)
Približný dojazd (po kontrolku rezervy) 285 km
Cena motorky od 18 290 eur

Verzia S má oproti základu:

  • semiaktívny podvozok
  • predné brzdové strmene Brembo M50 Stylema
  • plné LED osvetlenie
  • väčšiu 6,5-palcovú prístrojovku
  • bezkľúčové ovládanie
  • prisvecovanie do zákrut
  • za príplatok adaptívny radar a sledovanie mŕtveho uhla
  • za príplatok vypletané kolesá
  • matnú sivú farbu
  • (verzia Sport má navyše Akrapovič a karbónový predný blatník + trikolóru)

Podrobnejší cenník:

  • Multistrada V4 - 18 290 eur
  • Multistrada V4 S - 21 290 eur
  • Multistrada V4 S (Radar + Touring) - 23 390 eur
  • Multistrada V4 S Sport (Performance) - 22 990 eur (balík Full: + 1 900 eur)

Príplatok za vypletané kolesá: 600 eur

Text: Peter Fischer
Foto a video: Peter Fischer

Motocykel zapožičala spoločnosť Ducati Bratislava.

Foto:
 Ducati Multistrada V4 2021 Ducati Multistrada V4 S 2021 BMW R 1250 GS 2021 KTM 1290 Super Adventure S 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:DucatiDucatiBMWKTM
Model:Multistrada V4Multistrada V4 SR 1250 GS1290 Super Adventure S
Rok:2021202120212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroCestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:V4 - 90° Granturismo (4T)V4 - 90° Granturismo (4T)dvojvalcový boxer (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1158 ccm1158 ccm1254 ccm1301 ccm
Max. výkon:170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot.170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot.136.0 k (100.0 kW) / 7750 ot.160.5 k (118.0 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 8750 ot.125 Nm / 8750 ot.143 Nm / 6250 ot.138 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:14.0:114.0:113.1 : 1
Vŕtanie x Zdvih:83 mm x 53.5 mm83 mm x 53.5 mm102.5 x 76 mm108 x 71 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC variabil. časovanie ShiftCam (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinouvzduchom a kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazkardanreťaz
Zdvih vpredu:170 mm170 mm190 mm200 mm
Zdvih vzadu:180 mm180 mm200 mm200 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, 4 piestikdvoj kotúčová, 4 piestikdvoj kotúčová, radiál 4 piestdvojkotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:320 mm330 mm305 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 19120/70 ZR 19120/70-ZR19120/70 ZR19
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 2 piestikjednokotúčová, 2 piestikjednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:265 mm265 mm276 mm267 mm
Pneu vzadu:170/60 ZR 17170/60 ZR 17170/60-ZR17170/60 ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:215 kg218 kg220 kg
Hmotnosť s náplňami:240 kg243 kg249 kg
Výška sedla:840 mm840 mm850 mm849 mm
Rázvor:1567 mm1567 mm1525 mm1557 mm
Dĺžka:2207 mm
Šírka:952.5 mm
Svetlá výška:223 mm
Objem nádrže:22 l22 l20 l23 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.6 s
Spotreba paliva:6.5 l/100km6.5 l/100km4.75 l/100km5.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 253 kmcca 253 kmcca 315 kmcca 302 km
Servisný interval:15 000km, nastavenie ventilov 60 000km15 000km, nastavenie ventilov 60 000km15 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sériiza príplatokáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:adaptívnyza príplatokadaptívny
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiza príplatokáno, v sérii
Zákrutové svietenie:áno, v sériiza príplatokáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sériiza príplatokáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sériiza príplatokáno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sériiza príplatokza príplatok
Kontrola tlaku v pneumatikách:za príplatokza príplatokáno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatokza príplatokza príplatokza príplatok
Vyhrievané sedlo:za príplatokza príplatokza príplatok
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sériiáno, v sériiza príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok Marzocchivoliteľné vypletané kolesá, sledovanie mŕtveho uhlaza príplatok vypletané kolesáVoliteľné Rally Pack a Tech Pack (MSR, HHC, SuspensionPro + Rally)
Poznámka:
Poznámka:Cena: od 18 290 eur (2/2021)Cena: od 21 290 eur (2/2021)

EURO 5
Konektivita s mobilom - Ducati Connect - hudba a navigačná aplikácia
Verzia: V4 S naviac: výfuk Akrapovič (-1 kg) - karbón + titán a karbónový predný blatník
Cena: od 16 800 eur (2/2021)

Variabilné časovanie ventilov ShiftCam
Cena: od 18 090 eur (2/2021)

Pneu Mitas TERRA FORCE-R

Pridané dňa: 21.03.2021 Autor: Herghott

Galéria ku článku:

Uprav galériu

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

http://motoride.sk