Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (24)  [Verzia pre tlač] Tlač

Top nostalgia - retro kit premení Yamahu Tenere 700 na veterána

 Zdieľať

Pridané: 18.01.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6285 [Novinky - Predstavujeme]

Francúzska úpravarenská firmička Crispy Club vyrobila kit, ktorý premení bežnú sériovú Yamahu Tenere 700 na stroj, za ktorým sa otočí azda každý - a to vďaka výraznej modro-žltej kombinácii, do ktorej boli odeté Tenerky v 80. rokoch.

Yamaha Tenere 700 s kitom od Crispy Club

Samotný kit pozostáva z niekoľkých dielov, ktoré na sériovke nie sú (vysoký blatník a hranatý retro svetlomet, ktorý je však LED), avšak zahŕňa aj lakovanie sériových dielov vrátane demontáže a montáže. Motorka preto musí ísť do Francúzska. Cena kitu 3 900 eur sa teda navýši o logistické náklady. Bolo by dobré poponáhľať sa, pretože Crispy Club hovorí iba o malej sérii a dodaní vo februári tohto roka.

Yamaha Tenere 700 s kitom od Crispy Club

Všetky diely sú inak plug&play, teda kompatibilné so sériovou motorkou, takže na nej nie je potrebné robiť žiadne zásahy. Kit sedí na Tenere 700 s rokom výroby od 2019 do 2021. A všetko je zároveň aj retrofit, čiže sa môžeš ľahko vrátiť k pôvodným komponentom.

Na hodnote pridáva aj to, že ide o limitovanú a číslovanú edíciu, takže je pomerne nízka šanca, že niekde na cestách stretneš ďalšieho borca s týmto kitom.

Ak máš záujem, tak šup šup, rýchlo klikaj sem!

Pôvodná Tenere 600 z roku 1985
Pôvodná Tenere 600 z roku 1985

Yamaha Tenere 700 s kitom od Crispy Club

Yamaha Tenere 700 s kitom od Crispy Club

Yamaha Tenere 700 s kitom od Crispy Club

Foto:
 Yamaha Ténéré 700 2020
Všeobecné informácie:
Výrobca:Yamaha
Model:Ténéré 700
Rok:2020
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový dvojvalec (4T)
Objem:689 ccm
Max. výkon:73.4 k (54.0 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:68 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:11.5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:80 x 68.6 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:210 mm
Zdvih vzadu:200 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:282 mm
Pneu vpredu:90/90 R21 M/C 54V M+S
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:245 mm
Pneu vzadu:150/70 R18 M/C 70V M+S
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:205 kg
Výška sedla:880 mm
Rázvor:1590 mm
Dĺžka:2365 mm
Šírka:915 mm
Výška:1455 mm
Svetlá výška:240 mm
Objem nádrže:16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 266 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Oficiálna cena: 9 590 €
Prvé dodávky plánované na júl 2019 - cez objednávkový systém ktorý sa spustí 27. 3. 2019.

Pridané: 18.01.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (24)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 315307 | Včera: 205877