Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 22.12.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3431 [Šport - MotoGP]
Ducati už skôr oznámila, že od roku 2023 bude dodávateľom špeciálov pre triedu MotoE, ktorá sa jazdí popri MotoGP. Teraz môžeme vidieť finálny stroj, ktorý je takmer na nerozoznanie od spaľovacieho.
Celý špeciál je pochopiteľne v karbóne, a z karbónu je aj kompletné celý podsedlový rám. Hardvér musí byť adekvátny, takže vidieť môžeme odpruženie Öhlins, tlmič riadenia, monobloky Brembo či kované kolesá Marchesini. Až na chýbajúce výfuky by človek možno ani nespoznal, že ide o elektrický bike.
Mierne mätúce sú chladiče - dole, kde bývajú olejové chladiče, pravdepodobne krúži kvapalina na chladenie akumulátorov, a celá tá kovová časť nad ním je najskôr asi samotný komponent, v ktorom sú uložené akumulátory.
Niekoho možno prekvapia chýbajúce prítlačné krídelká, ale tento špeciál má oveľa vyššiu a podstatne inak rozloženú hmotnosť. Ak sa odrazíme od doteraz používaných špeciálov triedy MotoE, strojov Ego Corsa od talianskej značky Energica, tie vážia 220 až 230 kíl, čo je zhruba o 60 až 80 viac než stroje v MotoGP. Maximálka Ego Corsa je pri výkone 170 koní okolo 290 km/h.
Uvidíme, aké parametre bude mať tento sexi stroj od Ducati. Stroje z Bologne v triede MotoE nahradia značku Energica od roku 2023.
Pridané: 22.12.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 36478 | Včera: 143066