Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.11.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6522 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki má v tamer päťdesiat ročnej sérii, ktorá začala ikonickým modelom Super Four Z1 v roku 1972 závideniahodné dedičstvo.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2020 | Nasledujúci
Kawasaki sa však nepozerá späť. Namiesto toho povzbudzuje jazdcov a fanúšikov, aby sa pozerali do budúcnosti a pripravili sa na stretnutie s najradikálnejšou, technicky najvyspelejšou a najmocnejšou Z-tkou - Z H2. Z H2 využíva značné interné skúsenosti spoločnosti Kawasaki s motormi Ninja H2 a Ninja H2R a posúva svet motocyklov v novom smere so strojom triedy Hypernaked.
Byť na vrchole rodiny 2020 je pre Z obrovská zodpovednosť, ktorá si vyžaduje stroj so zoznamom funkcií, ktorý uspokojí želania a potreby aj tých najnáročnejších jazdcov a poskytne špecifikáciu, ktorá presahuje tieto požiadavky. Tým vytvára „The Ultimate Z“. V duchu jedinečnej filozofie dizajnu „Sugomi“ od spoločnosti Kawasaki, kde každá inovácia štýlu zodpovedá rovnakému technickému znaku - Z H2 doslova žiari so zaujímavými aspektmi zameranými na jazdca.
Najväčšia pozornosť sa samozrejme bude spočiatku zameriavať na majestátny štvorvalcový motor s objemom 998 ccm vybavený vlastným vyvinutým a vyrobeným integrovaným vyváženým kompresorom Kawasaki. S cieleným opojným vrcholom 200PS dostávate ovládateľný, ale povzbudzujúci tok energie prechádzajúci do uspokojivého crescenda podporovaného Ram Air, ktoré sa prispôsobuje aj jemnejším úrovniam, čo zo Z H2 robí stroj priateľský k jazdcom, ktorý umožňuje nesmierne ľahko zvládnuteľnú jazdu. Takže zatiaľ čo Z H2 bude atraktívny pre skúsených jazdcov, jeho všestranná ovládateľnosť ho sprístupní širokému potenciálnemu publiku.
Exteriérové prvky tohto stroja oplývajú novým štýlom a vizuálnymi aktualizáciami, ako je kompletné LED osvetlenie vrátane smeroviek a osvetlenia ŠPZ. Ľahko čitateľná TFT prístrojovka je okamžite rozpoznateľná a po podrobnejšej kontrole je zrejmý rýchly posuv nahor / nadol plus nastavenia na štandardnom, vybavenie tempomatom a množstvo ďalších funkcií zameraných na jazdca. Veľmi cenený podvozok značky Kawasaki, aký sa používa v predchádzajúcich preplňovaných modeloch, je aktualizovaný pre nový model Z, zatiaľ čo strmene Brembo M4 pripojené k čelným vidlicam Showa BPF potvrdzujú vysokú kvalitu špecifikácie tohto špičkového nahého stroja.
Inžinieri Kawasaki tvrdo pracovali, aby zabezpečili dynamickú rovnováhu medzi výkonom a odolnosťou, vďaka čomu je preplnená ulica praktickou, ale exotickou realitou. Vďaka technológii asistenčnej a preklzovej spojke a technológie dog ring gearbox, inteligentnému použitiu oleja ako chladiacej kvapaliny, aby sa eliminovala potreba objemného medzichladiča, inžinieri KHI dali stroju spoľahlivosť a ľahkú ovládateľnosť len spôsobom, akým to vedia len oni.
Veľké množstvo elektronických pomôcok pre jazdcov prostredníctvom IMU firmy Bosch, ako sú riadenie trakcie, inteligentné brzdný systém, náklonový manažment, voliteľné jazdné režimy a úrovne výkonu, či anti-wheelie, sú ovládané aj pomocou pripojenia Bluetooth, ktoré prostredníctvom aplikácie Kawasaki Rideology Smartphone umožňuje jazdcom prepojiť sa so svojím strojom a objavovať viac o svojom jazdení a stave stroja, a to všetko prostredníctvom obrazovky svojho mobilného telefónu. Okrem praktických informácii, ako sú spotreba paliva a údaje o jazde, existujú aj funkcie, ako napríklad meranie náklonu, ktorý je určite populárnou funkciou.
Od jeho asymetrického prívodu vzduchu do kompresora po jednej strane hrozivých dvojitých LED svetlometov, cez reverznú reliéfnu ikonu „Supercharged“ až po agresívny postoj Sugomi a dramatický postoj s impozantnou karosériou, Z H2 je symfónia úžasnosti. Od H2 sa veľa očakávalo, veľa sa o nej rozprávalo a možno najviac netrpezlivo čakalo zo všetkých strojov Hypernaked pre rok 2020. Z H2 je tu a je pripravená zaujať miesto v čele rodiny Z a prevziať na seba pozornosť v triede naháčov.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Z H2 |
Rok: | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec s kompresorom (4T) |
Objem: | 998 ccm |
Max. výkon: | 200.1 k (147.1 kW) / 11000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 137 Nm / 8500 ot. |
Kompresný pomer: | 11.2:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 76.0 x 55.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie hrdlo 50 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 135 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 290 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 226 mm |
Pneu vzadu: | 190/55ZR17 M/C 75 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 239 kg |
Výška sedla: | 830 mm |
Rázvor: | 1455 mm |
Dĺžka: | 2085 mm |
Šírka: | 810 mm |
Výška: | 1130 mm |
Svetlá výška: | 130 mm |
Objem nádrže: | 19 l |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | preplňovanie |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 05/2020 od 16 995 EUR |
Pridané: 05.11.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2020 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110240 | Včera: 120500