Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 18.06.2018 Autor: sasos69
Čitatelia: 6187 [Technika - Motor]
Bol som v Mandele na stretnutí Guzzistov a zaujala ma možnosť zväčšenia objemu motora "Big Bore" od spoločnosti Millepercento. Bolo to zaujímavé ale pre človeka nemechanika prakticky neuskutočniteľné.
Keď som to konzultoval so svojím dvorným mechanikom, zdal sa mu to celkom dobrý ale drahý nápad. Ale o pár týždňov mi zavolal, že zmeral závity a ostatné parametre a vraj to sedí s valcami z Californie. Tak som mu v novembri zveril Gizzku.
Okrem výmeny valcov som sa ešte dohodol, že mu pošlem nové zvody a výfuk od Agostiniho, nech je to celé aj esteticky povýšené.
Prestavba v podstate nebola až tak zložitá, lebo 1400-vkové diely (hlavy, piesty, krúžky) sedeli, len sa museli vyfrézovať nové kanáliky chladenia, nakoľko to predtým ústilo do hlavy a teraz do valca alebo naopak.
A už keď to bolo rozobraté, tak sa zlúčili hlavy valcov s farbou loga MG.
Problém bol skôr s novou mapou, ktorú musel úplne celú naprogramovať na základe výstupov z vloženého čidla.
No a na jar som sa konečne zviezol na Sport 1400 a je to fakt brutálne. Neskutočný záťah odspodu a v každom okamihu, pričom je to zjavné aj pri cestovaní v plnej výbave vo dvojici.
No a ten zvuk! Stále chcem len pridávať a počúvať to hromobitie.
Ak sa vám táto možnosť pozdávala a máte nejaký derivát Moto Guzzi 1200, tak toto je skvelá možnosť, ako sa odlíšiť.
Pridané: 18.06.2018 Autor: sasos69 Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 214440 | Včera: 242991