Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (63)  [Verzia pre tlač] Tlač

Pridané: 19.12.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10172 [Bleskovky - PR bleskovka]

Prečo nie? Máme pre Vás riešenie …
Kolegom motorkárom ponúkame komfortnú dopravu autom do cieľovej destinácie ktorú si vyberú.

Nad takouto službou som začal rozmýšľať pri návšteve Korziky, kde sme sa jedného dňa ubytovali v hoteli, kde bolo na parkovisku asi 100 motoriek, boli to motorkári väčšinou z Nemecka a Rakúska. Večer sme sa rozprávali akú mali cestu a s úsmevom mi povedali že super, poobede strávili v práci a keďže lietadlo nemeškalo, už môžu večer piť pivo na Korzike a ráno sa tešia na kopce. Vtedy sa mi to zdalo také snobské, nemotorkárske - doviesť sa lietadlom, brrr.

Na ďalší rok sme boli na Sardínii a pri tejto ceste som si uvedomil, že znovu ideme po tej istej trase do Livorna, kde už nemáme čo nové poznávať, viac menej je to o preprave do cieľovej destinácie, kde len strácame čas, ktorý môžeme naplno využiť jazdou a poznávaním ostrova.

Takže k ponuke:

Môžeme prepraviť šesť osôb so šiestimi motorkami alebo tri motorky s troma pármi - t. j. zamilovaných motorkárov s ich polovičkami s plnou výbavou. Prepravu môžeme previesť cez deň alebo vyštartovať na noc, tak aby sme boli ráno v cieľovom mieste. Preprava môže byť jednosmerná s tým, že späť sa motorkári vrátia po vlastnej osi, alebo aj spiatočná, kedy ich naložíme na dohodnutom mieste a spiatočnú cestu absolvujú v pohode klimatizovaného auta. V prípade požiadavky doprovodného vozidla počas dlhodobého výjazdu – Afrika-Ázia - sme tak isto k dispozícií.

Pre motorkárov, ktorí sú obmedzení časom, ponúkame službu odvozu len ich motoriek do určeného miesta obyčajne letisko, alebo hotel vo vybraných destináciách. Obľúbené motorkárske raje sú Korzika, Sardínia, Grécko. Motorky s kompletnou osobnou výbavou t. j. helma, oblečenie, čižmy prepravíme a počkáme na prílet zákazníkov. Buď si motorky prevezmú na letisku alebo až v určenom hoteli. Z letiska ich do hotela dopravíme za slovenskú cenu. Nemusí to byť len Korzika, Sardínia, ale aj exotika ako Maroko. Motorky prepravíme do španielskej Malagy, odkiaľ je do Tangeru 200 km.

To je len pár príkladov, určite by si niekto na svojej motorke a vo svojom oblečení zajazdil aj opačným smerom Arménsko, Azerbajdžan, Irán...

Takúto službu ponúkame aj pre milovníkov štvorkoliek, na jednom prívese môžeme prepraviť štyri, na menšom prívese dve štvorkolky, čiže spolu môžeme odviesť šesť štvorkoliek a deväť osôb na dvoch prívesoch, dvoma autami. Pre štvorkolky je pravdepodobne rajom Rumunsko, kde sa dá jazdiť vo vybraných destináciách desiatky dní do zničujúceho vyčerpania alebo vnímať pri pomalšej jazde lesom krásnu prírodu.

Preprava autom:

Na prepravu našich zákazníkov máme Volkswagen Multivan pre šesť prepravovaných osôb + šofér vozidla. Auto je plno klimatizované, má nezávislé kúrenie. Každé sedadlo je naklápateľné ako v lietadle, umožňujúce spánok počas jazdy. K dispozícií je chladnička nápojov. Pre príjemne strávenú cestu je možné na vstavanej obrazovke sledovať osem hodín hudobných videoklipov alebo si vybrať z ponuky 14 celovečerných filmov. V prípade požiadavky sa dve sedadlá dajú otočiť proti smeru jazdy a vytvoriť tak kanceláriu so stolíkom. Túto možnosť využívajú hlavne kartári...

Cena:

Kalkulácia ceny je jednoduchá: počet kilometrov do cieľovej stanice x 0,55 eura. K tejto cene je treba pripočítať diaľničné poplatky.
Napríklad Bratislava – Livorno je 1000 km, 1000 x 0,55 = 550 eur + dialničné poplatky cca 105 eur.
Výsledná suma je 655 eur. Keď to rozpočítate na 6 motorkárov, tak je to 109,20 eur na hlavu.
Kalkulácia ceny po vlastnej osi: pri spotrebe 5 litrov na 100 km je to 50 litrov benzínu x 1,45 euro
Je 72,50 eur + diaľničné poplatky cca 95 eur sme na 167,50 eur pre jedného. Pri dvojdennej ceste ubytovanie, nech za 30 eur na hlavu je 197,50 eur + amortizácia motorky ?

Ale myslím si, že cenu si skalkuluje detailne každý sám. Vysoká pridaná hodnota ceny za prepravu je komfort, rýchlosť a bezstarostnosť.
Ak si želáte spätný odvoz z Livorna, po štyroch dňoch vás naložíme a odvezieme domov za tu istú cenu ako do Livorna.

Kontakt:

Marian Haruštiak +421 905 701 272 harustiak.hari@gmail.com www.odtahovasluzba.online