Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 18.09.2015 Autor: Fl4K
Čitatelia: 10777 [Vaše stroje - Moja motorka]
Sezóna 2015 je pomaly pri konci a tak som sa rozhodol napísať a podeliť sa z mojimi skúsenosťami s touto krásnou motorkou aj s ostatnými.
SYM (SanYang Motor) v súčasnosti patrí medzi najrýchlejšie sa rozvíjajúcich svetových výrobcov skútrov. SYM je sesterskou spoločnosťou automobilového výrobcu Hyundai. Továreň dnes vlastní jedno z najväčších výskumných centier na svete, do ktorého v roku 2004 investovala zhruba 50 miliónov USD. V rokoch 2005 - 2011 sa podiel značky SYM zvyšoval najrýchlejším tempom najmä v krajinách ako Taliansko, Nemecko, Grécko, Belgicko, ... Ročný predaj v Európe sa pohybuje v desiatkach tisícoch.
Sym spolupracoval viac ako 40 rokov so značkou Honda v oblasti výroby, technológie, výskumu a marketingu v segmente skútrov. V súčasnosti zabezpečuje spolupráca so značkou Hyundai rýchly technologický postup a napredovanie na trhoch všetkých kontinentov. SYM dnes vlastní niekoľko tovární po celom svete a spolupracuje s najprestížnejšími výrobcami skútrov a motocyklov.
Ide o prepracovanú motorku od SYM model 2015. Ostré športové tvary, výkonný motor so 6-stupňovou prevodovkou vie poskytnúť dokonalý pocit šporotovej jazdy. Na pohlaď vypadá motorka veľmi húževnate v kategórií 250cc sa nemá začo hanbiť. Motorka je ladená do športová no zároveň si na nej človek veľmi dobre vie užiť aj jazdu v meste.
Wolf SB250Ni hodnotím ako veľmi vydarený kus. V cenovej relácii do 3000€ ma motorka vedela veľmi milo prekvapiť vecami ako sú napr: pancierové hadice, kvalitne prepracované kotúčové brzdy, ci vodné chladenie motora čo je užitočné pri jazde v meste pri teplotách v lete nad 30st.
Farebne je Wolf na tom taktiež veľmi solídne. Čierna matná farba v kombinácii z čiernou lesklou vypadá naozaj dobre.
Výkonovo neohúri ale ani nesklame. Jedná sa o 18,4 kW pri výkone (0,108 kW na 1Kg). Do mesta ideál no na dlhšie trasy resp. diaľnice radšej zabudnite. Výrobca udáva maximálnu rýchlosť 140Km/h Osobne som išiel na nej max 153Km/h no pokiaľ nechcete motorku trápiť nepôjdete na nej viac ako 110-120 Km/h to je asi optimum pre túto mašinku. Keďže sa jedná o jednovalec pri prudkom pridaní alebo ubratí plynu má tendenciu cuknúť no to je celkom samozrejme.
Z nuly na 100 km/h vám to potrvá cca 8s. Pre niekoho dosť pre niekoho málo.
Moto má k dispozícii 6 prevodových stupňov ktoré sú veľmi dobre sprevodované nižšie som sa pokúsil rozpísať jednotlivé rýchlosti podla subjektívneho pocitu.
1,2 - veľmi živá na rozbeh
3 - dobrá na podradenie pred zákrutou
4 – ideál pri konštantnej rýchlosti cca 60Km/h
5 – od 75 km/h až do 110
6 – na šiestom prevodovom stupni už motorka citeľne prestáva vládať a povedal by som, že je fakt určený len na udržiavanie rýchlosti cca 110 – 120 km/h.
Po zapnutí kľúča do polohy ON sa vám ihneď rozsvietia všetky kontrolky ako sú kontrola motora, teplota a kontrolka oleja. Ručička otáčkomera si urobí “prechádzku“ z nuly na 11tis. Ak je všetko ok postupne všetko zhasne a ste pripravení pre štart. Osobne mi veľmi vadí zvuk benzínového čerpadla pri štarte ktorý je naozaj veľmi hlučný a môže pôsobiť ako keby s moto nebolo niečo v poriadku no podľa slov technika je to normálne pri tomto modely. Keďže sa jedná o priame vstrekovanie motorka má automatický sýtič ktorí funguje bez problémov.
PS: Pozor kontrolka oleja ostáva svietiť po každých 1000Km. A tak podľa servisného intervalu treba isť buď do servisu, alebo si kontrolku ručne vyresetovať a mate pokoj ďalších 1000 km. Reset zrealizujete tak, že pred zapnutím kľúča do polohy ON držíte tlačítko MODE.
Motorka spotrebuje na 100km takmer presne 3,5l benzínu. Rozdiely medzi športovou jazdou a kľudnou jazdou som v spotrebe v podstate vôbec nepostrehol ide si stále svojich – 3,5l.
Zvukovo motorka neohúri. Neverte reklamným videám a pod. Stále je to 250cc a tým pádom to nikdy nebude mať zvuk ako plnohodnotná 600-vka. Ladené výfuky z toho urobia skôr krossku...
Pekná, kvalitne prevedená motorka, za ktorú sa nemusí hádam nik hanbiť. Motorka určená do mesta prípadne blízkeho okolia do 50km. Na pohľad zaujme každého nadšenca motorizmu. Po pár mesiacoch jazdenia by som moto určite doporučil a nie len začiatočníkom ale všetkým ktorí hľadajú stabilnú, obratnú motorku z rozumnou spotrebou za rozumné peniaze.
Jedná sa o prvý street model tejto značky a tak dúfam že nám dokážu, že vedia robiť aj motorky :)
Wolf SB250Ni, jeden z najpredávanejších modelov z ponuky SYM, bol ocenený aj v Brazílii. Vyhral Cenu v kategórii 250-300 cc street bike DUASRODAS 2013. Za sebou tak zanechal motorky ako Honda CB3000R, Yamaha Fazer 250 a Kawasaki Ninja 250.
Za pridanie motorky Sym WOLF 250i 2015 do katalógu by som chcel podakovať členovi: Awia.
Pridané: 18.09.2015 Autor: Fl4K Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Sym |
Model: | WOLF 250i |
Rok: | 2015 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 249.4 ccm |
Max. výkon: | 25.02 k (18.40 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 23.1 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 10,5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 71 x 63,0 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 288 mm |
Pneu vpredu: | 110/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 222 mm |
Pneu vzadu: | 140/70-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 173 kg |
Výška sedla: | 790 mm |
Rázvor: | 1320 mm |
Dĺžka: | 2005 mm |
Šírka: | 790 mm |
Výška: | 1050 mm |
Objem nádrže: | 14 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 140 km/h |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 124136 | Včera: 160390