Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 18.03.2015 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 7509 [Technika - Úpravy motocyklov]
Tito a Jose, z dielne Macco Motors, zo Španielska, vdýchli modelu Honda CB 750 Nighthawk, z roku 2002, nový život. Aj keď sa síce nepobrali cestou vytvoriť z nej na pohľad moderný bike, skôr to bola cesta opačná.
Stavba si vyžiadala použitie nádrže z modelu Honda CB750 Four z roku 1973. Tá však musela byť upravená, aby sadla do rámu. Veľkými zmenami si prešla zadná časť motorky. Prerobený bol podsedadlový rám a aj časti pod sedadlom museli byť upravené pre osadenie novej batérie.
„Dieru“ pod, na mieru vyrobeným sedadlom, zakrýva dvojica ručne vyrobených oceľových oválnych krytov s otvormi. Za nimi sa skrýva aj nádobka brzdovej kvapaliny pre zadnú brzdu. Predný blatník je originál avšak skrátený.
Motor si neprešiel žiadnymi špeciálnymi úpravami. Bol samozrejme kompletne zrepasovaný a namiesto klasického vzduchového filtra s airboxom, sa priamo na karburátory, namontovala štvorica menších vzduchových filtrov. Poriadny zvuk dáva tejto stavbe dvojica výfukových koncoviek .
Kolesá aj predná vidlica ostali pôvodné, no zadné tlmiče boli vymenené. Kompletne prerobený bol kokpit. Vymenené sú riadidlá, upravil sa úchyt pre predný okrúhly svetlomet a dvojicu budíkov nahradil jeden malý, modro podsvietený, tachometer. Spätné zrkadlá si našli miesto na koncoch riadidiel.
Zdroj: www.maccomotors.com
Pridané: 18.03.2015 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 162281 | Včera: 145839