Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Diskusia Diskusia k článku (27)  [Verzia pre tlač] Tlač

Jedinečná a krásna KAWASAKI ZXR 400 Ninja

 Zdieľať

Pridané: 11.11.2004 Autor: Junior
Čitatelia: 52665 [Vaše stroje - Moja motorka]

Jedinečny a neprekonatelný stroj vo svojejej kubatúre.

Práve túto motorku, by mali sedlat chalani, co z pioniera sadnú na R1 a potom ich vidíme v správach.

Táto mašina bola v den svojho vzniku nadčasový a predimenzovaný stroj. Vzhlad sa nemenil od roku 1993 az po rok 2000 kedy sa tento motocykel prestal vyrabať a to z jediného dvôvodu, že jeho predajná cena bola len o niečo menšia ako jej väčšej sestry 600-vky. Asi najvačšiu popularitu zožala táto motorka v Japonsku, kde je táto kubatúra oblúbená z dvôvodu kubaturizácie VP.

Konštruktéri zxr 400, použili identickú konštrukciu zo zxr 750 co je dokazom toho, že motocykel nieje žiadna zvarenina z rúrok "bandit 400" ale ma plnohodnotný delta-box, upside-down a podobne vymoženosti o ktorých možu snívat niektoré nové stroje. Asi ju velmi chválim, ale treba uznat, že nemá žiadne "slabé miesto".
Komu sa zdá, že decove valce je poriadna múka ( agressor :-) ) Tak nech sa zmieri s tým, že z 0-100Km/h sa kedykolvek spravy pod 3,5s a max. cca 220 vo dvojici je fakt a nie iluzia. Treba si uvedomit, že motor ma výkon ako seriovka 65koni. Tento motor sa nechá kludne točit do 14-15 tis otacok a ešte stale tahá (len po 15tis je obmedzovac :-)) ). Aby som este navršil tu jej chválu, tak v šprinte zo suzuki sv 650 som bol o nejakú tu stotinku rýchlejši. A s objemom 500 sa nemusim ani pretekat. Kamarát co vlastni tu spominanu sv 650 nedokaže do teraz pochopit ako môže tak dobre jazdit 400-tovka, ale je to tak......... Aby som nezabudol na parametre

Objem ccm 398
Počet válců 4 v řadě
Počet ventilů 16
Výkon PS/ot. 65/13000
Točivý moment Nm/ot. 36,3/12000
Vrtání x zdvih mm 57x39
Chlazení vodní
Sekund. převod řetěz
Počet rychlostí 6
Přední brzda 2kotouč. TOKICO
Zadní brzda kotouč
Přední pneu. 120/60-17'
Zadní pneu 160/60-17'
Objem nádrže l xxx
Hmotnost suchá 159 kg
Výška sedla cm 79
Málo kto pozná ze je to 400-vka, lebo ani vzhlad ani nádherný zvuk tomu nenasvädčujú.

Tak na záver len tolko, že tento stroj predávam, lebo už nabudol ten čas kedy túžim po niečom cestovnom a silnejšom, čo je logické a prechadza tým asi každý motorkár.

Tento motocykel je nenahraditelný medzikus pri prechode na velkú kubatúru a skúsenosti získané na tomto plnohodnotnom superšporte určite nebudú na zahodenie, pri presedlaní na o niečo silnejší stroj.

Ten kto ju mal vie, že sa dá poriadne ponahanat aj zo šestovkami a srandičky typu, jazda na prednom a zadnom je pre zxr 400 maličkosť. Je velká škoda, že táto nádherná mašina u nás nemala taký velký úspech ako v iných krajinách.

Pridané: 11.11.2004 Autor: Junior Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Kawasaki ZXR 400 1992:

Foto:
Kawasaki ZXR 400 1992
Všeobecné informácie:
Výrobca:Kawasaki
Model:ZXR 400
Rok:1992
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:398 ccm
Max. výkon:65.9 k (48.5 kW) / 13000 ot.
Kompresný pomer:12.1:1
Vŕtanie x Zdvih:57.0 x 39.0 mm
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Pneu vpredu:120/60-17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:160/60-17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:186 kg
Objem nádrže:16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:207 km/h

Súvisiace články:

Diskusia Diskusia k článku (27)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 233013 | Včera: 172803