Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 08.10.2004 Autor: OMtuning
Čitatelia: 20020 [Vaše stroje - Moja úprava]
Každý má svoj štýl. Každý má svoj cieľ. Každý je jedinečný...:)
Zdravím všetkých závislých na dvoch kolesách a milovníkov poriadneho „pekla“:) pod zadkom! Časté návštevy na motoride-e ma podnietili k tomu aby som Vám aj ja predstavil svoju mašinku. Je mi trocha ľúto, že ludia si kúpia motorku (tí šťastne narodení ju dostanú:) a nechajú ju takú aká je. Patrím medzi ľudí, čo musia stále niečo vylepšovať, stále dosahovať nové a lepšie výsledky... Jednoducho experimentovať. Motorka má spĺňať predstavy jej majiteľa, preto som sa rozhodol moju mašinku „troška“ prispôsobiť. (Venujem sa streetfihtingu – mohli ste ma vidieť na Honda Bike Day v Hričove, tam som predstavoval svoje kúsky. Dúfam sa raz zaradím medzi profesionálnych streeterov.:) Mne jednoducho nestačí len tak sa voziť... Zážitok z jazdy mám na okruhu v Brne (a úžasný pocit je gumovať pri červenej na križovatke, potom si sadnúť na nádrž a pozadnom vyštartovať z oblaku dymu. Prípadne predviesť gumovačky len tak „na zvode“:)hehe Tí normalni s údivom a uznaním pokrútia hlavou a zdvihnú si spodnú čeľusť, tí „iní“ sa zasa pozerajú a prstom si chodia po čele, ale to je o inom.
halogénové štýlové svetielka...a....a takto vyzerá moja RRka:) |
Moja RRka je rok výroby ´95, je to zatiaľ najlepšia a najvýkonnejšia mašinka akú som mal. Nejké koníky naviac som pridal KN filtrom, ladeným výfukom a znížením hmotnosti odstránením –pre mňa- nepotrebných častí:) Je absolútne v 100%tnom stave (keďsom ju ja dostal do rúj mala najazdených nejakých 10tis. Ja som ďalších 20 pridal, motorka však dostáva len tú najkvalitnejšiu „stravu“ takže ešte nejakú tú generáciu prežije:) Vyleštil som rám, kolesá a kopec malých detailov. Môjmu štýlu jazdy som prispôsobil aj rukoväte, ich rozmer sa možno niekomu zdá neprimeraný, to však treba vyskúšať. Motorka sa stala lepšie kontrolovateľnou pri kadeakých vilomeninách. Nechýbajú aj padacie kúžele (pre každý prípad:) Halogénové svetlá a zadné svetlo som doplnil a stroboskopy (cool efekt vo tme:) Zvody som zatiaľ ponechal originálne, vymenil som len koncovku výfuku. 900kubíkov je dostatočný objem aby mala mohutný basový zvuk.
pohľad zboku:) |
Akceptujem výhrady čistých jogurťákov, že je to len odstrojená motorka. Je na nej však kopec roboty. Dávnejšie som videl príspevoj o Kawe GPZ600R – OMtuning, chalan spravil zo starého psa celkom slušne vyzerajúcu motorku, za ktorú sa nikde nemusí hanbiť. Je to o vkuse a jedinečnosti. Názory ako kolotočiarský tuning a podobné prirovnania patria závistlivcom, čo nevedia kde sa nalieva chladiaca kvapalina. Ale dosť o tom. Ako iste sami uznáte, streeťaky čo máme možnosť vidieť na kadeakých zrazoch stoja za h...., nieje umenie natrieť motorku štetcom a dopredu hodiť masku za 1500,- v ktorej sú svetielka z kuchynskej linky, zrezať koncovky a byť frajer keď rev motora presahuje prah bolesti.
pohľad z druhého boku:) |
Môj street je odrazom mojich požiadaviek na motorku, môjho vkusu a môjho štýlu. Dúfam sa Vám páči:) vaše názory a komentáre očakávam v diskusii:)
Majte sa!
Pridané: 08.10.2004 Autor: OMtuning Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45617 | Včera: 121123