Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 20.04.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 5556 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Kawasaki predstavila novinku vo svojej rade dual purpouse, enduro pre mladých s označením KLX150L. Nenáročná mašinka postavená na "veľkých" 21 a 18 palcových kolesách však istotne poteší nie len motocyklový dorast.
Diazajnovo je KLX150L podareným kúskom motorky. Jej tvary a farebné spracovanie neobieha od už zavedených a známych dual purpouse modelov, ktoré všetky nesú jasný odkaz na triedu MX mašín rady KX. Ostro tvarované línie minimalistických plastov istotne zapôsobia na nejedného enduro chtivého mladíka. Zvlášť zamračený predný svetlomet a celkové bielo zelené farebné spracovanie by si doslova žiadalo ostrejší motor "pod kapotami".
Srdcom Kawasaki KLX150L je vzduchom chladený jednovalcový štvortaktný motor. Objem motora je 144 ccm a jeho maximálny výkon je 8.6 kW pri 8.000 ot./min a max. krútiaci moment 11.3 Nm dosahuje pri 6.500 ot./min. Dodávku paliva zabezpečuje karburátor a štartovanie je možné pomocou elektrického štartéra. Prevodovka na Kawasaki KLX150L bude mať 5 stupňov. Sedem litrová nádrž pri takomto motore postačí zrejme na slušný čas jazdenia.
Novinka KLX150L vychádza z modelu KLX150S, ktorá mala 19 a 16 palcové kolesá. Kawasaki KLX150L má vypletané kolesá s ráfikmi zo zliatiny hliníka o rozmeroch 21 x 1.6 vpredu a 18 x 1.85 vzadu. Kvôli väčším rozmerom kolies bol upravený aj samotný rám motocykla. Oceľový rám má posunutý krk riadenia o 15 mm vpred, predĺžil sa aj pomocný rám, presnejšie o 52 mm a predĺžená bola aj kyvka o 37 mm. Aj vďaka tomu došlo k zvýšeniu svetlej výšky na 300 mm (z 250 mm).
Odpruženie vpredu zabezpečuje 33 mm klasická vidlica so zdvihom 175 mm. Vzadu nájdeme centrálne umiestnený tlmič Uni-Trak, ktorý má zdvih 190 mm. Na zadnom tlmiči je možné jednoducho nastaviť predpätie pružiny do piatich rôznych polôh. Brzdy sú obe kotúčové. Vpredu sa nachádza 240 mm kotúč a dvojpiestikový strmeň, zatiaľ čo vzadu nájdeme 190 mm kotúč a jednopiestik.
Pridané: 20.04.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | KLX150L |
Rok: | 2014 |
Kategória: | Enduro |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 144 ccm |
Max. výkon: | 11.70 k (8.60 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 11.3 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 9,5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 58,0 x 54,4 mm |
Palivový system: | karburátor Keihin NCV24 |
Rozvod: | SOHC (2V) |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 175 mm |
Zdvih vzadu: | 190 mm |
Brzdy vpredu: | kotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 240 mm |
Pneu vpredu: | 2 75-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 190 mm |
Pneu vzadu: | 4.10-18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 115 kg |
Výška sedla: | 875 mm |
Rázvor: | 1340 mm |
Dĺžka: | 2080 mm |
Šírka: | 770 mm |
Výška: | 1145 mm |
Svetlá výška: | 300 mm |
Objem nádrže: | 7 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 130 km/h |
Spotreba paliva: | 3.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 150 km |
Poznámka: | |
Cena ešte nieje stanovená, očakáva sa okolo 3200 eur. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 224811 | Včera: 217709