Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 24.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 29482 [Testy a predstavenia - Test]
Honda Integra mi zase raz vyčarila úsmev na tvári. Je ako prezlečený superman. Taký obyčajný skúter, až kým s ňou človek neskúša limity, kam až ho pustí. A potom len veľké oči a čudovanie sa, čo ten "skúter" vlastne dokáže. Pritom si zachováva praktickosť, nikoho výzorom neurazí a aj zvuk je parádny. Skúter alebo prezlečená motorka? Nuž - Honda Integra.
| spotreba, pohodlie, istota na cestách, tak trošku fun faktor | na povahu skútra menší odkladací priestor, namiesto reťaze by jej pristál remeň |
| Servisný interval | 12,000 km |
| Spotreba | 4,6 l/100km |
| Objem nádrže z toho rezerva | 14,1 l |
| Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh | 2,000 ot. / 2,700 ot. / 4,000 ot. |
| Cena motorky | 8,450,- EUR |
| Kufor topcase | 329,40 EUR |
| Nosič bočných kufrov + kufre | 246,90 EUR + 477,24 EUR |
| Príplatok ABS | v sérii |
| Vyhrievané rukoväte | 350,06 EUR |
*Ceny pre model Integra 700 2012
| Páčka brzdy zadná | 24,66 EUR |
| Páčka brzdy predná | 51,65 EUR |
| Spätné zrkadlo | 93,20 EUR |
| Zadná smerovka | 120,12 EUR |
| Svetlomet | 384,06 EUR |
*Ceny pre model Integra 700 2012
Text: Feri Zubal - zeON
Foto: Honda Europe (Zep Gori, Felix Romero, Ula Serra, Francesc Montero)
Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Honda |
| Model: | Integra 750 |
| Rok: | 2014 |
| Novinka: | NOVINKA 2014 |
| Kategória: | Skúter |
| Motor: | |
| Typ motora: | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 745 ccm |
| Max. výkon: | 54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 4750 ot. |
| Kompresný pomer: | 10.7: 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 77 x 80mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | SOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | automatická 6 stupňová dvojspojková |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 120 mm |
| Zdvih vzadu: | 120 mm |
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70-17 |
| Brzdy vzadu: | jedno kotúčová (CBS) |
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 160/60-17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 237 kg |
| Výška sedla: | 790 mm |
| Rázvor: | 1525 mm |
| Dĺžka: | 2195 mm |
| Šírka: | 810 mm |
| Výška: | 1440 mm |
| Svetlá výška: | 135 mm |
| Objem nádrže: | 14.1 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 3.5 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 302 km |
| Servisný interval: | 12000km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | nie |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
Pridané: 24.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1491 | Včera: 248397