Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 03.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 12562 [Bleskovky - Novinky]
Tak a je dotestované a dofotené. Dážď dnes neprišiel a tak sa s vami môžeme podeliť o prvé dojmy z testovania nových 750-tok priamo z Grécka.
Dnes som sa ocitol v Grécku južne od Atén, kde sa uskutočnia testy noviniek Honda NC750X a Integra.
Inovovaná rada NC750 sa nám do rúk dostane ako jedným z prvých v Európe, nakoľko budú zajtra prebiehať prvé testy spomínaných noviniek Honda NC750X a Integra. Predpoveď počasia však nevyzerá ružovo a mal by nás čakať dážď.
Teraz už mám za sebou prezentáciu noviniek, kde boli viac menej spomenuté veci z článku Honda NC750X, NS750S a Integra 2014 - Inovovaná rada NC od Hondy. Takže som už sám zvedavý nakoľko budú zmeny v rade NC citeľné aj v reále na ceste.
Tak a je dotestované a dofotené. Dážď neprišiel (iba na konci nás trošku pokropilo) no namiesto toho nás celý deň sprevádzal silný vietor, ktorý miestami vytváral doslova nebezpečné podmienky pre jazdu, zvlášť mne a mojím zhruba 60 kilám aj s oblečením.
Kedže obe motorky sme už v redakcii mali, teda aby som bol presný, ich predchodcov, fúra nových dojmov sa nekonala. Aj pri jazdení som sa snažil hlavne vnímať rozdiely, vyšší výkon, zmeny v prevodovke a elektronike ktorá ju riadi. Popravde zmena výkonu citeľná až tak nie je avšak na prevodovke DCT v Honde riadne popracovali. Ako bolo povedané už včera na prezentácii za zmenami stáli hlavne spätná väzba od zákazníkov a snaha o dosiahnutie ešte ekonomickejšieho vozidla.
Dojmy z jazdy dosť kazil vietor avšak prekvapila ma stabilita motoriek pri takýchto poveternostných podmienkach. Čakal som, že to bude horšie, avšak NC-éčka nepatria medzi najľahšie strojovne, čo im v tomto veru pomohlo. Najviac však potešila prevodovka. Prevodové stupne sú predĺžené a nová elektronika ich drží v spolupráci so silnejším motorom na úplne nízkych otáčkach. Ak by som mal manuálnu prevodovku a riadil sa zvukom motora, už dávno by som radil. V móde D (drive) som mal často pocit, že motor je podtočený, no trepanie reťaze sa nekonalo. Azda najciteľnejšia bola zmena týkajúca sa preraďovania. DCT prevodovku vyladili tak, že radenie v móde D takmer necítiť. Režim S (sport) je už o čomsi inom, no ani ten by som nepopísal slovom "ucukaný". Podrobnejšie však v samotnom teste.
Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Honda | Honda |
Model: | NC 750 X | Integra 750 |
Rok: | 2014 | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 | NOVINKA 2014 |
Kategória: | Cestovná | Skúter |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 745 ccm | 745 ccm |
Max. výkon: | 54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot. | 54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 4750 ot. | 68 Nm / 4750 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7: 1 | 10.7: 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77 x 80mm | 77 x 80mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6 stupňová (voliteľné DCT) | automatická 6 stupňová dvojspojková |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 153.5 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm | 120 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jedno kotúčová (CBS) |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 160/60-17 | 160/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 219 kg | 237 kg |
Výška sedla: | 830 mm | 790 mm |
Rázvor: | 1540 mm | 1525 mm |
Dĺžka: | 2210 mm | 2195 mm |
Šírka: | 840 mm | 810 mm |
Výška: | 1285 mm | 1440 mm |
Svetlá výška: | 165 mm | 135 mm |
Objem nádrže: | 14.1 l | 14.1 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 3.5 l/100km | 3.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 302 km | cca 302 km |
Servisný interval: | 12000 km | 12000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie | nie |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 2/2014: 6790,- EUR (7590,- EUR verzia s DCT) |
Pridané: 03.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 6923 | Včera: 331609