Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 26.10.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
[Bleskovky - Novinky]
Výstava v Miláne sa nezadržateľne blíži a tak sa pomaly na svet dostávajú informácie o ďalších novinkách pre rok 2013. Tento krát tu máme zopár informácii o nových MV Agustách 1090, 1090 R a 1090 RR pre rok 2013.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
Na Brutalkách teraz nájdeme symetricky usporiadané LED diódové denné svietenie a zmenených niekoľko ďalších detailov stavby stroja. Nové sú aj kolesá, ktoré sú o 1500 gramov ľahšie oproti kolesám použitým na predchádzajúcom modelovom ročníku. Zúžená je zadná časť motocykla, taktiež bola modifikovaná koncovka výfukového systému. Držiak ŠPZ je odteraz z kovu a aj smerovky sú LED-kové. Smerovky na modeloch 1090 R a 1090 RR budú zapracované v spätných zrkadlách. Blatník je taktiež odľahčený vďaka novým otvorom v ňom.
![]() |
| MC Agusta Brutale 1090 |
Motor má u všetkých troch Brutaliek objem 1078 ccm avšak model RR ponúka aj viac koníkov. Brutale 1090 a Brutale 1090 R ponúkajú 106 kW pri 10300 ot./min. a krúťak 112 Nm pri 8100 ot./min. zatiaľ čo Brutale 1090 RR dosahuje maximálny výkon 116.5 kW pri 11900 ot./min. a max krúťak 100 Nm poskytuje pri 10100 ot./min.
![]() |
| MV Agusta Brutale 1090 R |
Podvozok je na všetkých troch spomínaných MV Agustách plne nastaviteľný ale model Brutale 1090 RR ponúka širšie možnosti jeho nastavenia. Brzdy sú na RRku taktiež výkonnejšie. Kým 1090tka a 1090 eRka majú vpredu kotúče s priemerom 310 mm, RRko má kotúče s priemerom 320 mm. Strmene sú všade radiálne štvorpiestikové no na RRku sú použité monoblocky od Bremba.
![]() |
| MV Agusta Brutale 1090 RR |
Každá MV Agusta Brutale 1090 pre rok 2013 bude k dispozícii v troch farebných kombináciách:
Info & foto: mvagusta.press
Pridané: 26.10.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
| Foto: | |
| |
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | MV Agusta |
| Model: | Brutale 1090 RR |
| Rok: | 2013 |
| Kategória: | Naháč |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 1078 ccm |
| Max. výkon: | 158.4 k (116.5 kW) / 11900 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 100 Nm / 10100 ot. |
| Kompresný pomer: | 13:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 79 x 55 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 125 mm |
| Zdvih vzadu: | 120 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 210 mm |
| Pneu vzadu: | 190/55-ZR17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 183 kg |
| Výška sedla: | 830 mm |
| Rázvor: | 1438 mm |
| Dĺžka: | 2100 mm |
| Šírka: | 780 mm |
| Svetlá výška: | 150 mm |
| Objem nádrže: | 23 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Max. rýchlosť: | 265 km/h |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 261425 | Včera: 228456