Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 26.10.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 4401 [Bleskovky - Novinky]
Výstava v Miláne sa nezadržateľne blíži a tak sa pomaly na svet dostávajú informácie o ďalších novinkách pre rok 2013. Tento krát tu máme zopár informácii o nových MV Agustách 1090, 1090 R a 1090 RR pre rok 2013.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
Na Brutalkách teraz nájdeme symetricky usporiadané LED diódové denné svietenie a zmenených niekoľko ďalších detailov stavby stroja. Nové sú aj kolesá, ktoré sú o 1500 gramov ľahšie oproti kolesám použitým na predchádzajúcom modelovom ročníku. Zúžená je zadná časť motocykla, taktiež bola modifikovaná koncovka výfukového systému. Držiak ŠPZ je odteraz z kovu a aj smerovky sú LED-kové. Smerovky na modeloch 1090 R a 1090 RR budú zapracované v spätných zrkadlách. Blatník je taktiež odľahčený vďaka novým otvorom v ňom.
MC Agusta Brutale 1090 |
Motor má u všetkých troch Brutaliek objem 1078 ccm avšak model RR ponúka aj viac koníkov. Brutale 1090 a Brutale 1090 R ponúkajú 106 kW pri 10300 ot./min. a krúťak 112 Nm pri 8100 ot./min. zatiaľ čo Brutale 1090 RR dosahuje maximálny výkon 116.5 kW pri 11900 ot./min. a max krúťak 100 Nm poskytuje pri 10100 ot./min.
MV Agusta Brutale 1090 R |
Podvozok je na všetkých troch spomínaných MV Agustách plne nastaviteľný ale model Brutale 1090 RR ponúka širšie možnosti jeho nastavenia. Brzdy sú na RRku taktiež výkonnejšie. Kým 1090tka a 1090 eRka majú vpredu kotúče s priemerom 310 mm, RRko má kotúče s priemerom 320 mm. Strmene sú všade radiálne štvorpiestikové no na RRku sú použité monoblocky od Bremba.
MV Agusta Brutale 1090 RR |
Každá MV Agusta Brutale 1090 pre rok 2013 bude k dispozícii v troch farebných kombináciách:
Info & foto: mvagusta.press
Pridané: 26.10.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | MV Agusta |
Model: | Brutale 1090 RR |
Rok: | 2013 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1078 ccm |
Max. výkon: | 158.4 k (116.5 kW) / 11900 ot. |
Max. krútiaci moment: | 100 Nm / 10100 ot. |
Kompresný pomer: | 13:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 79 x 55 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 125 mm |
Zdvih vzadu: | 120 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 210 mm |
Pneu vzadu: | 190/55-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 183 kg |
Výška sedla: | 830 mm |
Rázvor: | 1438 mm |
Dĺžka: | 2100 mm |
Šírka: | 780 mm |
Svetlá výška: | 150 mm |
Objem nádrže: | 23 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 265 km/h |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68764 | Včera: 226619