FLORIDA 28.2.-11.3.2004 2/4

Pridané: 06.04.2004 Autor: mstach
Čitatelia: 7959 [Mototuristika - Amerika - Výlet]

Tretí deň sme celý strávili v KENEDYHO SPACE CENTER, kde bolo na čo pozerať.

Kenedy Space Center

Potom sme plne nabalení (auto sme nechali pri moteli) asi okolo 18 hodiny vyrazili smerom na MIAMI. Asi 20 míľ pred Miami v POMPANO BEACH sme začali hľadať nejaký motel. Bolo už 21.30 hod čo sme podcenili, keď sme si mysleli že nájdeme v pohode motel. Všetky boli skoro zatvorené alebo plné. Našli sme iba jeden voľný za 100$ za noc čo nebolo podľa našich predstáv.

Ďalší deň sme si spravili výlet do MIAMI. Tam sme poobzerali nejaké pláže, kde by sme mohli začať chytať aj nejaký ten bronz. Po troch hodinách na slnku sme zistili, že sme červení ako paradajky. Išli sme si ešte zajazdiť na vodných skútroch, čo nás trocha osviežilo.

Miami

To už pomaly bolo treba ísť ďalej na juh, smerom na KEY WEST. Došli sme až k poslednému mestu pred ostrovmi - FLORIDA CITY. Tu sme našli dobrý motel za super cenu - 60$. Spali sme tam tri noci. V noci o 22 hodine sme sa ešte okúpali v motelovom bazéne, voda bola teplá ako vo vani, teplota vzduchu sa držala na 18-20 stupňov a cez deň vyskočila až na 28-29 stupňov. Skoro ráno sme sa vybrali na KEY WEST od motelu to bolo okolo 140 míľ. Keďže na Key West ide iba jednoprúdová cesta, tak nám to trvalo 3 hodiny. Cely deň sme strávili na ostrove. Boli sme na super pláži, ktorá bola iba 90 míľ (150km) od KUBY. Večer sme došli naspäť na motel.

Jeden z najdlhších mostov na Key West meral 7 míľ (hore) Najjužnejší bod Ameriky, 90 míľ (150km) od Kuby (dole)