Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 26.09.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 4017 [Technika - Úpravy motocyklov]
Po Marcusovi Walzovi prišiel rad na Ludovica Lazaretha, ktorý tiež poriadne upravil skúter Yamaha T-Max. T-Max dostal kompresor a dosahuje rýchlosť 200 km/h.
„Keď som videl Yamahu T-Max po prvý krát, videl som, že má v sebe športový charakter a ducha, ktorý sa skrýva aj v Yamahe YZR-M1, špeciálu MotoGP, alebo v YZF-R1. Aj tak som sa ale rozhodol tento dojem posilniť.“ povedal Ludovic Lazareth. „Mnoho mojich projektov bolo ovplyvnených inovatívnou technikou leteckého priemyslu. Pri práci na mojej verzii Yamahy T-Max som preto často siahol po materiáloch a komponentoch používaných práve v letectve.“
„Od začiatku vývoja Yamahy T-Max Hyper Modified som mal jediný cieľ, aby skúter prekonal rýchlosť 200 km/h. Preto som do motora namontoval kompresor, ktorý zvýšil výkon o 30% čím sa výkon dostal k hranici 60 koní. Teraz je T-Max skutočne rýchly a má neuveriteľný zvuk. S originálnym výfukom je T-Max naozaj tichý a môže jazdiť takmer bez povšimnutia ale vo verzii Hyper Modified s kompresorom, ktorý produkuje prenikavý zvuk je skutočne unikátny. Osobne si však myslím, že pretekárske výfuky bez decibel killerov sú až príliš hlučné. Preto som vytvoril vlastný výfukový systém s katalyzátorom. Zvuk motora teraz nie je až taký prenikavý.“
„Pretože je T-Max Hyper Modified skutočne rýchly, musel som upraviť aj komponenty podvozku. Obrátená predná vidlica pochádza z modelu YZF-R1 a nesie okrem kolesa aj naozaj výkonné brzdy. Kapotáž možno vyzerá ako pôvodná avšak veľa originálnych dielov na nej teraz nenájdete.“
Info & foto: www.motoblog.it
Pridané: 26.09.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1014 | Včera: 158580