Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 24.08.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 6093 [Technika - Úpravy motocyklov]
Tak táto Ducati Multistrada 1000DS z roku 2003 si prešla zmenou takpovediac od hlavy až po päty keď sa ju rozhodol Carlo Roscia spolu so svojím bratom prestavať.
Pestrofarebná prestavba na ktorej neostalo z pôvodnej motorky takmer nič. Z pôvodnej Multistrady ostal iba hlavný rám, nádrž a samozrejme motor na ktorom je už na pohľad zrejmé, že si prešiel tiež nejakou úpravou. Odpruženie je značky Ohlins. Predná vidla pochádza z Hondy VTR1000 SP2 a zadný tlmič je z bližšie nekonkretizovanej CBRky.
Predné svetlo pochádza pre zmenu z Yamahy, konkrétne MT-03 a prístrojovka je zase použitá od inej, tentokrát talianskej značky Aprilia, presnejšie z RSVčky. Aby svetlo s prístrojovkou pekne ladili k motorke boli ich tvary upravené karbónom. Úplne prerobený je aj zadok Biuty, dokonca aj pomocný rám bol vyrobený na mieru.
Kolesá sú kované Marchesiny, brzdový systém je značky Beringer a motor dostal kopec doplnkov z katalógu Ducati Performance. Premiestnený je aj olejový chladič ktorý teraz udrie hádam každému do oka pokiaľ sa na túto prestavbu pozrie zo správnej strany. Oku neunikne ani ručne vyrobený výfukový systém značky Zard.
Ťažko vymenovať všetky doplnky a dielce ktoré boli na túto prestavbu použité. Spomeniem už len svetlomodrú farbu doplnenú o biele polia lemované čiernym pásikom a otázku: "Kto by pri pohľade na Biutu tipoval, že to bola kedysi Multistrada?"
Info & foto: www.hiconsumption.com
Pridané: 24.08.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 124707 | Včera: 170046