Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 09.05.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 8061 [Technika - Úpravy motocyklov]
Čo vznikne ak sa fanúšik pretekov „old timerov“, ktorý je zároveň výkonným riaditeľom firmy Ritmo Sereno, pustí do prestavby Moto Guzzi Ambassador?
Japonec Shiro Nakajima, o ktorom bola reč v predchádzajúcich riadkoch, sa rozhodol prestavať Moto Guzzi Ambassador na pretekársky stroj na ktorom nenájdete žiadne zbytočnosti. Výsledkom je motorka, ktorá pozostáva doslova iba z mohutného motora, nádrže, malého miesta na sedenie a podvozku.
Najväčšími zmenami si prešla zadná časť motocykla. Tá bola čo najviac odľahčená. Skrátený je pôvodný podsedlový rám, veľký blatník a nahradené bolo aj sedadlo. Nádrž nahradená nebola, bola však upravená tak aby bola užšia. Z prednej časti zmizol veľký reflektor. Teraz sa tam nachádza miesto pre „štartovné“ číslo. Nový je aj výfukový systém s dvojicou koncoviek kónického tvaru. Keďže sa nejedná o motorku určenú pre použitie na verejnej komunikácii, zmizli z nej všetky svetlá a iné (ne)potrebné veci. Logicky teda bola prepracovaná aj celá elektroinštalácia.
Info & foto: www.motoblog.it
Pridané: 09.05.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165364 | Včera: 189396