Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 28.05.2010 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 8291 [Bleskovky - Novinky]
Nová štvortaktná motocrossová žabka sa svetu ukázala s mnohými zmenami. Pekne ostré športové náradíčko tak určite poskytne svojmu majiteľovi riadnu dávku adrenalínu.
Mnoho zmien dvestopäťdesiatka pochytila od svojej väčšej kolegyne Kawasaki KX 450F. Ide hlavne o elektronické vstrekovanie, ktoré je schopné prevádzky aj bez batérie. Na motore sa udialo aj mnoho iných zmien. Iný tvar piestov a s tým spojený aj ich vyšší zdvih zvýšili kompresný pomer na 13.5 : 1. Elektronické systémy sa starajú o maximálny možný výkon za rôznych podmienok vonkajšieho prostredia a o množstvo ďalších vecí. Napríklad jazdec má možnosť nastavovať si vlastné palivové mapy či pozrieť si až 6 hodinový záznam informácii zahrňujúci otáčky motora, stupeň otvorenia škrtiacej klapky, teplotu chladiacej kvapaliny, predstih zapaľovania...
Zmeny sa udiali aj na podvozku. Hlavnou hviezdou zmien do roku 2011 je určite predné tlmenie. Kawasaki prichádza zo systémom SFF (Separate Function Fork). Jedná sa o systém, pri ktorom je v jednej vidlici pružina a v druhej tlmiaci mechanizmus. Jazdec má tak možnosť nastavenia obidvoch súčasti oddelene. K zníženiu trenia vidlice má poslúžiť aj nitrid titánový povlak.
Noviniek sa teda KX250 F dočkala požehnane. Snáď niet pochýb o tom, že Kawasaki sa off-road jazdcom snaží namixovať čo najlepšie mašiny.
Zdroj & foto: www.kawasaki.com
Pridané: 28.05.2010 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | KX 250 F |
Rok: | 2011 |
Kategória: | Cross |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 249 ccm |
Kompresný pomer: | 13.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77.0 x 53.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 315 mm |
Zdvih vzadu: | 310 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 2 piestiky |
Priemer bŕzd vpredu: | 250 mm |
Pneu vpredu: | 80/100-21 51M |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 100/90-19 57M |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 104 kg |
Výška sedla: | 945 mm |
Rázvor: | 1475 mm |
Dĺžka: | 2170 mm |
Šírka: | 820 mm |
Výška: | 1270 mm |
Svetlá výška: | 330 mm |
Objem nádrže: | 7.2 l |
Poznámka: | |
Vpredu dvojkomorová vidlica - Separate Function front Fork (SFF) Cena (15.11.2010): 6 795 EUR |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 21280 | Včera: 235739