Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 24.03.2010 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 6467 [Technika - Úpravy motocyklov]
Ako to dopadne, keď sa sériový caffe racer Triumph Thruxton dostane do rúk Jürgena Schnallera? Zdanlivo malé úpravy dokážu celkový image motorky poriadne zmeniť.
![]() |
Upravený Thruxton |
Na prvý pohľad dostal upravený Thruxton iba malú prednú masku spolu so stmaveným veterným štítkom a decentnú čierno-zlatú farbu. Aby motorka pripomínala čo najviac doby minulé, dostala aj pekne vyšívané sedadlo. Zadok bol vyrobený po vzore starých pretekárskych mašín. Samozrejme nechýba ani oválna tabuľka so štartovným číslom.
![]() |
Detaily |
Jürgen sa nepohral iba s výzorom motorky. Novodobé caffe racery síce majú vyzerať ako staré stroje, no v ich útrobách sa skrýva moderná technika. Motor dostal nové karburátory Keihin, iné ventily, dočkal sa zvýšenia kompresného pomeru. Nechýbajú ani leštené kanály a ladený výfuk od firmy Raask. Tieto zmeny viedli k zvýšeniu výkonu na 95 koní, čo je o 26 viac než u sériovky. Zmenám neušiel ani podvozok. O pruženie sa na upravenom Thruxtone teraz starajú tlmiče značky Wilbers.
![]() |
Vylepšený vs. pôvodný |
Tak čo, páči sa vám viac sériový alebo upravený Triumph?
foto & info: www.schnaller.at
Pridané: 24.03.2010 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 100311 | Včera: 162522