Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 24.03.2010 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 6416 [Technika - Úpravy motocyklov]
Ako to dopadne, keď sa sériový caffe racer Triumph Thruxton dostane do rúk Jürgena Schnallera? Zdanlivo malé úpravy dokážu celkový image motorky poriadne zmeniť.
Upravený Thruxton |
Na prvý pohľad dostal upravený Thruxton iba malú prednú masku spolu so stmaveným veterným štítkom a decentnú čierno-zlatú farbu. Aby motorka pripomínala čo najviac doby minulé, dostala aj pekne vyšívané sedadlo. Zadok bol vyrobený po vzore starých pretekárskych mašín. Samozrejme nechýba ani oválna tabuľka so štartovným číslom.
Detaily |
Jürgen sa nepohral iba s výzorom motorky. Novodobé caffe racery síce majú vyzerať ako staré stroje, no v ich útrobách sa skrýva moderná technika. Motor dostal nové karburátory Keihin, iné ventily, dočkal sa zvýšenia kompresného pomeru. Nechýbajú ani leštené kanály a ladený výfuk od firmy Raask. Tieto zmeny viedli k zvýšeniu výkonu na 95 koní, čo je o 26 viac než u sériovky. Zmenám neušiel ani podvozok. O pruženie sa na upravenom Thruxtone teraz starajú tlmiče značky Wilbers.
Vylepšený vs. pôvodný |
Tak čo, páči sa vám viac sériový alebo upravený Triumph?
foto & info: www.schnaller.at
Pridané: 24.03.2010 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 117692 | Včera: 223941