Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.03.2010 Autor: Beal
Čitatelia: 4464 [Novinky - Čo nového v tlači]
Nové číslo uvidíte na pultoch v stánkoch síce až budúci týždeň, ale od dnešného dňa si ho môžete kúpiť na výstave Motocykel v stánku Motohouse.
Chalani sa už tešia na vašu návštevu, tak sa stave aj na pokec. Čaká vás Somik a Honza Karásek + Hilda a Marek.
Titulka |
Keď človek prvýkrát primontoval benzínový motor na rám bicykla, sotva mohol tušiť, že to dospeje až sem. Máme tu šesť motoriek s objemom 1000 cm3, s rýchlosťou cca 290 km/h, výkonom 160 bhp + (v jednom prípade dokonca 190 bhp), ktoré majú reflektory, poznávacie značky a zoženiete ich aj so zárukou!
Reklama sa na moderného človeka valí odvšadial. Agresívna, vtieravá, často hlúpa až je človeku trápne za jej tvorcov. Z času na čas sa však niečo podarí. To, čo za niečo stojí, väčšinou vynesie na povrch čas. No niekedy nie, ale to nevadí. Pozrime sa, ako naložil čas s reklamou na motocykle.
Zobrali sme typických predstaviteľov kategórie naháčov strednej triedy, ktoré sú presným príkladom motorky ktorá síce je trochu rozpočtová ale zato stále zabavná hračka na každý deň. Pozorne sme ich oňuchali, preklepli a okoštovali. Každý koktail je iný, má iné zloženie, množstvo aj výslednú chuť. Každý poskytne vášmu telu iný pôžitok a dostane vašu hlavu do iného rozpoloženia. Sú si tak podobné a predsa iné, posúdťe sami...
I keď je počet valcov pre výsledný charakter veľmi podstatný, oveľa dôležitejšia je celková konfigurácia motora. A žiaden typ motora nemá takú očividnú účinnosť, vyhranenosť a entuziazmus ako véčko. A prečo vlastne? Ak sa pozriete späť do staršej motocyklovej histórie, úplne jasné indície nenájdete, teda aspoň z pohľadu masového rozšírenia.
Testovanie výdrže a odolnosti prílb. Iste ste o tejto téme už čo-to čítali a celkom logicky predpokladám, že všetci máme výsledky takýchto testov v úcte – alebo, inak povedané, že nikto z nás by si prilbu bez homologizácie nekúpil. To je v poriadku. Ale dokážeme si sami predstaviť, čo taká prilba naozaj vydrží a kam až možno pri jej „používaní“ zájsť?
Keď sa motorka naozaj podarí, nie je problém, aby sa v produkcii svoje značky udržala aj viac ako dve desaťročia. A v období, kedy sa jednotlivé modely striedajú na trónoch každé dva roky, je až neuveriteľné, že sa niečo podobné ešte vôbec môže diať. Legendárne, podarené a milované kúsky má skoro každá fabrika a ich fanúšikovia sa počítajú na tisíce. A čo viac, veľa z týchto „trvaliek“ sa bude predávať nielen tento rok, ale nepochybne aj v rokoch ďalších.
Cesta z Čiech k južnému cípu Afriky pokračuje. Minule sme s Radkom a Davidom prešli Etiópiu a dnes nás čakajú správy z južnejších krajín – Kene a Tanzánie.
Ak kupujete Motohouse pravidelne (a my dúfame, že áno), budete vedieť, že tento dráčik patrí medzi naše najobľúbenejšie motorky. A teraz ho máme na spoločnej trati aj s majstrovskou Suzuki RMZ 450 nášho najlepšieho motardistu a kamaráta Petra Vorlíčka. Môže malá Yamaha ponúknuť zážitok aspoň trochu porovnateľný so špičkovou pretekárskou motorkou? Dozviete sa to jedine u nás.
Všetky pretekárske seriály od formuly 1 až po MotoGP bijú na poplach. Ako udržať preteky atraktívne, no zároveň ich nepriviesť k bankrotu? Musí sa šetriť – aj keď vlastne nikto nevie, ako to správne urobiť. Ide o akýsi večný kolobeh. Vyhlási sa všeobecné heslo: „Musíme začať šetriť, aby bol náš šport schopný prežiť...“ A každý si myslí, že spasí svet.
Superbikový seriál rozbehol jeden z najdôležitejších ročníkov vo svojej histórii. Teraz ide o všetko – teraz ide o prežitie! Carlos Checa
U nás sa pozrieme na nedávne preteky v Motoskijoringu a tiež mrkneme na pripravovaný seriál pretekov, určený pre začínajúcich a hobby jazdcov.
Viete, mal som strach. Dokonca by som sa to nebál označiť to ako obrovský strach. Bál som sa, že po tom, ako som sa zviezol na novom V-Maxe, už nikdy nič nepôjde s takou živočíšnosťou a silou. Ale viete čo? Bál som sa zbytočne. Táto vec ide ako divá sviňa. Je to, ako keby sa ten motor zbláznil a rozhodol sa zabiť vás. Myslíte, že preháňam? Ani trošku.
Motohouse za 3.80 eur, ročné predplatné 29 eur
Ročné predplatné slovenskej verzie Motohouse je len 29 eur .
Predplatné zaisťuje: Mediaprint-Kappa Pressegrosso, a.s.
Oddelenie inej formy predaja
Vajnorská 137
830 00 Bratislava
tel: 02/44 44 27 73
e-mail: predplatne@abompkapa.sk
Českú mutáciu časopisu je možné si objednať na adrese:
SEND Predplatné, P.O.Box 141, 140 21 Praha 4
tel: +420 225 985 225
e-mail: send@send.cz, www.send.cz
Pridané: 05.03.2010 Autor: Beal Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110744 | Včera: 196434